بلاگ, معرفی بازی

معرفی بازی Space Marine 2 | آیا این بازی ارزش بازی دارد؟

معرفی بازی بازی Space Marine 2

معرفی بازی Space Marine 2:بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 به راحتی یکی از بهترین تیراندازی‌های co-op است که ما در سال‌های اخیر بازی کرده‌ایم. اگر از کشتن ترمینیدها با دوستان در Helldivers 2 لذت برده اید، احتمالاً از نبردهای خونین تر و احتمالاً حماسی تر در اینجا با Tyranids لذت خواهید برد.

معرفی بازی Space Marine 2

جایی که Space Marine 2 خود را از موفقیت غافلگیرکننده سونی متمایز می‌کند، تمایلش به نمایش علمی تخیلی است، با جزئیات گرافیکی زینت‌آمیز، خشونت خون‌پاش، و نوعی اکشن سوم شخص که فکر می‌کردیم در PS3 پشت سر گذاشته شده است. دوران اگر به دنبال آن گریز علمی تخیلی هستید، که تمرکزش بر این است که شما را یک آدم بدجنس احساس کنید، Warhammer 40,000: Space Marine 2 نسخه بعدی PS5 است که نمی توانید آن را از دست بدهید.

نقد و بررسی پیش بازی Space Marine 2

متأسفانه پیش بازی و نسخه آزمایشی بازی فقط روی رایانه منتشر شده و توی ps5 تست نشده است. بنابراین در حالی که ما باید عملکرد کنسول را برای بررسی کامل بعدا امتحان کنیم، امروز می‌توانیم در مورد محتوای درون بازی و حلقه اصلی گیم‌پلی صحبت کنیم. در نسخه بتای خود، ما به یک ماموریت کمپین اصلی و دو ماموریت هم‌آپ دسترسی داشتیم – که همگی به صورت سه نفره قابل پخش هستند. همه گفته‌ها و انجام‌ها، تقریباً دو ساعت محتوا بود، اما همانطور که در حال تایپ این پیش‌نمایش هستیم، فقط 10 ساعت از بازی کم داریم. این ویترین خوبی برای سرگرمی Space Marine 2 است.

معرفی بازی بازی Space Marine 2

بیشتر بدانید: خرید اکانت قانونی ps5

توسعه دهنده Saber Interactive با حضور در خیابان‌های Avarax، ماموریتی در اواسط کمپین اصلی خود، مشتاق است نشان دهد که Space Marine 2 به همان اندازه بزرگ و بزرگ است. شما دائماً دلایلی برای توقف و تماشای مناظر علمی-تخیلی آن خواهید یافت، زیرا Tyranid ازدحام فلفلی افق را می‌گیرد و معماری گوتیک به آوار تبدیل می‌شود. Space Marine 2 یک شگفت‌انگیز گرافیکی و دقیقاً نوع بازی است که می‌تواند از PS5 Pro بهره ببرد.

داستان بازی Space Marine 2

با بریده‌شدن و منفجر کردن مسیر خود از میان انبوهی از تیران، نقش ستوان تیتوس – یک شخصیت بازگشته از نسخه اصلی 2011 – را به همراه تیم اولترامارین‌های او بر عهده می‌گیریم. تنش بین تیم و تیتوس وجود دارد که ما دوست داریم زمینه بیشتری برای آن داشته باشیم، اما پرش در نقطه میانی دقیقاً این اجازه را نمی‌دهد. این مهم نیست، زیرا ما برای محافظت از رله Astropathic مسابقه می دهیم، به این امید که یک تیم همکار بتواند Hive Tyrant را از بین ببرد. اگر فکر می کنید که این چیزهای علمی تخیلی زیادی است، هنوز چیزی ندیده اید. هر فریم و جمله در Space Marine 2 به اندازه کافی جزئیات پرمعنا را دارد که باعث می شود سر یک سایکر ترکیده شود.

در حالی که تمام این جزئیات برای کسانی که دوست دارند دنیای Warhammer 40K را جذب کنند وجود دارد، برای بیشتر آنها فقط در شگفتی همه چیز غرق می‌شوید، زیرا در زره‌های حجیم به اطراف می‌چرخید و تیرانی‌ها مانند کیسه‌های خون را با مجموعه‌ای از روده می‌چرخانید. -سلاح مشت زدن با همه چیز، از مسلسل های تمام خودکار گرفته تا تپانچه های پلاسما و تفنگ های ملتا، راه های زیادی برای اعزام Tyranids وجود دارد، به ویژه با شمشیر زنجیری گوشت پاره کننده شما، که هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهد.

معرفی بازی بازی Space Marine 2

گیم پلی Space Marine 2

در واقع کمی تعجب آور است که گیم پلی لحظه به لحظه چقدر درگیر است.در بازی زیرا جاخالی ها، ضد شوت ها و اعدام ها وارد بازی می شوند. به‌ویژه اعدام‌ها روشی است که می‌توانید اسلات‌های زرهی را به دست آورید، تنها راه واقعی برای محافظت از سلامتی شما که خارج از کیت‌های پزشکی بازسازی نمی‌شود. وقتی همه چیز به هم می‌ریزد – همانطور که باید انجام دهید – گرفتن یک Tyranid در میانه‌پرش و پودر کردن جمجمه‌اش هیجان‌انگیز است و فقط برای یک لحظه سلامتی کمی که برای شما باقی می‌ماند صرفه‌جویی می‌کند.

بیشتر بدانید: خرید دسته ps5

برخلاف Helldivers 2 که در مورد غلبه بر انبوهی از انسان‌های آسیب‌پذیر است، Space Marine 2 می‌خواهد به این قدرت فانتزی دامن بزند، زیرا صدها Tyranid را با خونی که روی زره‌های قدرت شما پاشیده می‌شود پاره می‌کنید. مطمئناً اگر شکست ناپذیر بودید، بازی چندان سرگرم کننده نبود، بنابراین برای اطمینان از اینکه در خطر مرگ واقعی آستارت هستید، Saber Interactive فناوری انبوه خود را از World War Z منتقل کرده است. Tyranids به سمت شما می روند. صدها نفر، و در حالی که هرگز به اندازه سفر قبلی توسعه دهنده برای کشتار زامبی ها طاقت فرسا نیست، اغلب خود را کاملاً محاصره می کنید جز یک شمشیر زنجیری که برای دفاع از خود باقی مانده است. این یک احساس هیجان انگیز است که یک مجله را در گروهی که در تعقیب هستند خالی کنید، به این امید که قبل از گلوله های شما تمام شود.

نحوه ارتقا در بازی Space Marine 2

پس از اتمام یک ماموریت، کلاس و سلاح های انتخابی خود را ارتقا می دهید. شش کلاس وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، همه با درخت‌های مهارت، بارگذاری و توانایی‌های خاص خود، که از حملات گریپل گرفته تا سپرهای گنبدی را شامل می‌شود. به طور پیوسته توانایی های شخصیت شما و سلاح هایی که آنها حمل می کنند قدرتمندتر می شوند و شما را برای سختی های بالاتر آماده می کنند. نه تنها این، بلکه به طور پیوسته قطعات زره های آرایشی را باز کرده و خریداری خواهید کرد تا واقعاً اولترامارین خود را متعلق به خود کنید. در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که بازیکنان می‌خواهند طرح‌های زرهی با ظاهری خوشمزه بسازند.

بیشتر بدانید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

سخن پایانی درباره معرفی بازی بازی Space Marine 2

Warhammer 40,000: Space Marine 2 یک اکشن پر از لکه‌های خونی است که پس از انتشار کامل PS5 بی‌صبرانه منتظر بررسی آن هستیم. این همان جنون دوران PS3 است که فیلمبرداری ترد Gears of War را با منظره علمی تخیلی دنیای Warhammer 40K ترکیب می کند. صادقانه ما را به یاد سال‌های نوجوانی می‌اندازد، وسواس زیادی برای یک بازی تا ساعات اولیه صبح داشتیم، زیرا به سادگی از آن سیر نمی‌شدیم. ما نگرانی هایی در مورد نحوه اجرای نسخه PS5 داریم، اما از نظر محتوا، احساس گیم پلی و تجربه، به راحتی یکی از هیجان انگیزترین بازی هایی است که در سال 2024 برای PS5 عرضه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =