بلاگ

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 3

ساخت اکانت پلی استیشن 3..999

آموزش ساخت اکانت پلی استیشن 3؛

همان طور که می دانید پلی استیشن محصول کمپانی سونی است؛ کنسول های بازی پلی استیشن در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده و توانسته گیمرهای زیادی را با بازی های جذابی که ارائه می دهد به خود جذب کند.

به همین خاطر کنسول های خود در چند نسل جدید نظیر پلی استیشن پلاس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و… به بازار عرضه کرده و رقابت تنگاتنگی با شرکت مایکروسافت که ارائه دهنده کنسول های ایکس باکس است دارد.

در این مقاله به شما در مورد نحوه ساخت اکانت پلی استیشن 3 مطالبی را ارائه خواهیم کرد.

مراحل ساخت اکانت پلی استیشن 3

در این قسمت از مقاله شما را با مراحل ساخت اکانت در پلی استیشن 3 در دو بخش پیش مرحله و مراحل اصلی آشنا خواهیم ساخت.

پیش مرحله ساخت اکانت پلی استیشن 3 ؛ خرید کنسول بازی و انتخاب ریجن

قبل از آن که به فکر ساخت اکانت پلی استیشن 3 باشید، در درجه اول باید کنسول PS3 را تهیه کنید تا بتوانید بر روی آن اکانت بسازید.

حالا که پلی استیشن 3 را خریداری کرده اید ، قبل از ساختن اکانت، باید یک کار دیگر نیز انجام دهید و آن این است که ریجن خود را مشخص کنید.

به دلایلی که همه ما می دانیم، در انواع کنسول های پلی استیشن از جمله PS3 ، کشوری به نام ایران به دلیل تحریم ها وجود ندارد و به همین خاطر برای ساخت اکانت پلی استیشن 3  باید ریجن اکانت خود را از  لیست کشورهای موجود در کنسول انتخاب کنیم.

نکته: شما هر ریجنی را که برای اکانت خود انتخاب کنید، باید تابع قوانین همان ریجن باشید.

مراحل ساخت اکانت پلی استیشن 3 بعد از ساخت اکانت

بعد از خرید کنسول بازی و انتخاب ریجن، حالا نویت به ساخت اکانت رسیده است. در ادامه مقاله به ترتیب مراحل ساخت اکانت را به شما آموزش خواهیم داد.

مراحل ساخت اکانت به ترتیب عبارتند از:

1- وارد بخش تنظیمات کنسول بازی خود شوید و از میان گزینه های موجود در بخش تنظیمات، گزینه Login Settings را انتخاب نمایید.

2- در مرحله بعد وارد قسمت User Management شوید و بر روی گزینه Create User کلیک کنید.

3- در مرحله بعدی ساخت اکانت شما با صفحه ای روبرو خواهید شد که ویژگی های استفاده از شبکه پلی استیشن شامل دانلود آخرین و جدبدترین بازی ها و دموی بازی های ارائه شده در فروشگاه پلی استیشن، امکان ایجاد چت و گفتگو با سایر بازیکنان در حین انجام بازی های آنلاین و… را توضیح داده است؛ بعد شما باید بر روی گزینه Next کلیک کنید.

4- در مرحله بعد و در صورت در اختیار داشتن اکانت می توانید بعد از وارد کردن ایمیل و یا آدرس آی دی و رمز عبور خود، بر روی گزینه Sign In  کلیک کنید.

5-  در این مرحله باید کشور، منطقه، زبان و تاریخ تولد خود را وارد کنید. از آن جایی که کشور ایران در لیست نیست، از میان لیست کشورها یک کشور را انتخاب کنید. در این مرحله توصیه ما به شما این است که گزینه United States را انتخاب کنید و بعد از انتخاب کشور، زبان اکانت خود را بر روی زبان انگلیسی قرار دهید و سپس تاریخ تولد خود را انتخاب نمایید.

نکته: در این مرحله و در هنگام وارد کردن تاریخ تولد خود باید توجه داشته باشید افرادی که سنین کم تر از 18 سال را در قسمت تاریخ تولد وارد می کنند، به بسیاری از نرم افزارها در مراحل بعدی دسترسی نخواهند داشت.

6- در مرحله بعدی ساخت اکانت باید آدرس محل سکونت خود را وارد کنید. در این مرحله باید دقت داشته باشید که چون شما اکانت خود را روی ریجن آمریکا تنظیم کرده اید، باید آدرسی مطابق با یکی از آدرس های موجود در ایالات متحده آمریکا را انتخاب نمایید.

در این مرحله به شما توصیه می کنم که آدرس یکی از مناطق فلوریدای آمریکا را وارد کنید و از طریق جستجو در اینترنت، کدپستی منطقه انتخابی و آدرس مورد نظر خود را در قسمت آدرس محل سکونت وارد نمایید تا طبق قوانین این ایالت مالیاتی به شما تعلق نگیرد.

سپس روی گزینه Next  کلیک کنید.

7- در مرحله بعدی نیز مجددا باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

8- در مرحله بعدی نیز می توانید تنظیمات مرتبط با حریم خصوصی را انجام دهید.

9- در مرحله بعدی و با کلیک بر روی گزینه Accept، اکانت شما با موفقیت ساخته خواهد شد.

سخن آخر

در این مقاله با مراحل ساخت اکانت پلی استیشن 3 آشنا شدید. همچنیین برای خرید گیفت کارت PS3 می توانید با مراجعه با سایت های معتبر از جمله سایت یانگ سنتر، گیفت کارت ارائه شده مخصوص این کنسول را خریداری و بعد از شارژ اکانت خود، بازی های دلخواه و محبوبتان را خریداری کرده و اوقات خوب و خوشی را سپری کنید!

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *