بلاگ

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

همان طور که می دانید، به دلیل مشکلات تحریمی که ایران با آن روبه روست و شما نمیتوانید از روش سیستم پرداخت بین الملل برای شارژ اکانت خود استفاده کنید، باید از خرید گیفت کارت به این منظور استفاده نمایید تا با استفاده از کدی که به ایمیل شما فرستاده میشود، بتوانید اکانت خود را شارژ نمایید. از گیفت کارت ایکس باکس برای خرید بازی در کنسول ایکس باکس استفاده میکنند. از گیفت کارت X Box گلد نیز برای خرید بازی های آنلاین چندنفره استفاده میکنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس آشنا کنیم.

مراحل استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

مرحله 1

در ابتدا و قبل از استفاده از گیفت کارت ایکس باکس، باید اطمینان حاصل کنید که از قبل در اکانت مایکروسافت لاگین کرده اید. اگر در اکانت مایکروسافت لاگین نشده اید، باید ابتذا مراحل لاگین شدن در سایت مایکروسافت را طی کنید تا در مایکروسافت یک اکانت برای شما ساخته شود.

سپس وارد سایت مایکروسافت شوید و توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت هایی که به خاطر شرایط تحریمی بر ایران اعمال شده، شما با IP ایرانی نمیتوانید از گیفت کارت خود استفاده و یا آن را شارژ نمایید. پس قبل از ورود حتما IP خود را به کشور آمریکا تغییر دهید.

مرحله2

بعد از ورود به سایت مایکروسافت، وارد اکانت خود شوید. برای این کار بر روی گزینه Sign in کلیک نمایید.

مرحله 3 در خرید گیفت کارت ایکس باکس

بعد از  کلیک بر روی گزینه Sign In  شما وارد صفحه ای میشوید که در آن باید باید ایمیل و پسورد اکانت خود را وارد کنید.

مرحله4

بعد از ورود به اکانت ایکس باکس به منظور استفاده و شارژ گیفت کارت X Box خود، وارد صفحه ای میشوید که در آن قسمت باید ریجن خود را ادیت کنید و توجه داشته باشید که حتما ریجن خود را روی آمریکا قرار دهید تا در هنگام شارژ گیفت کارت خود مشمول مالیات اضافه نشوید.

مرحله 5

بعد از انتخاب ریجن و مبلغ شارژ مورد نظر به منظور استفاده از گیفت کارت ایکس باکس خود، بعد از شارژ مجدد میتوانید از گیفت کارت خود استفاده کرده و بازی های دلخواه خود را بر روی آن نصب نمایید.

حالا شما هم میتوانید از فروشگاه ایکس باکس هم از فرشگاه مایکروسافت برای نصب بازی های مئد نظر خود استفاده کنید.

 

گیفت کارت ایکس باکس

نکات مهم در رابطه با گیفت کارت ایکس باکس

  • کد گیفت کارت شما 25 رقمی است؛ در هنگام وارد کردن کد 25 رقمی گیفت کارت خود نهایت دقت را به خرج دهید تا با مشکل مواجه نشوید.
  • در طول مراحل شارژ گیفت کارت خود به منظور استفاده از آن برای نصب بازی های مد نظر، حتما دقت داشته باشید که ریجن اکانت شما بر روی کشور آمریکا باشد.
  • شما در هر بار شارژ گیفت کارت لازم نیست که گیفت کارت خود را به همان میزانی که از قبل شارژ کرده اید، شارژ نمایید؛ به طور مثال اگر گیفت کارت خود را در مرحله اول فعال سازی، به مدت یک سال شارژ کرده اید، مشکلی پیش نمی آید که در دفعات بعدی گیفت کارت خود را به طور مثال شش ماهه، سه ماهه و یا حتی یک ماهه شارژ کنید؛ زیا ممکن است به هر دلیل از جمله کمبود بودجه نتوانید گیفت کارت خود را هر بار  به طور مثال، یک ساله شارژ کنید.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه استفاده از گیفت کارت ایکس باکس و مراحل آن آشنا شدید. شما برای استفاده از گیفت کارت خود باید هر چند وقت یکبار آن را شارژ کنید و به طور مثال، اگر گیفت کارت یکساله خریداری کرده اید، بعد از اتمام یکسال و برای استفاده از گیفت کارت به منظور نصب بازی های پولی باید مجددا همان مراحلی را که برای شارژ اولین گیفت کارت خود طی کردید را طی نمایید و  کد 25 رقمی ارسالی را به منظور شارژ مجدد اکانت خود وارد کنید.

برای خرید انواع گیفت کارت می توانید به فروشگاه یانگ سنتر مراتجعه کرده و پس از انتخاب ریجن و مبلغ مورد نظر برای شارژ گیفت کارت، اقدام به خرید آنلاین گیفت کارت نمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =