اخبار, بلاگ

آیا LEGO 2K Drive Cross Platform است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

آیا LEGO 2K Drive Cross Platform است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

LEGO 2K Drive یک بازی رانندگی جهان باز آینده از Visual Concepts Entertainment و 2K است. این عنوان برای چندین کنسول فعلی و نسل آخر و همچنین رایانه شخصی عرضه می شود. این بازی در کنار تجربه تک نفره با بازی محلی، از پشتیبانی کامل چند نفره نیز برخوردار است. اگر چه LEGO 2K Drive پلت فرم متقابل است؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

آیا LEGO 2K Drive Cross Platform است؟

LEGO 2K Drive از پخش کراس پلتفرم در تمامی پلتفرم ها از جمله PC، Xbox One، Xbox Series S|X، PS4 و PS5 پشتیبانی می کند. تنها پلتفرمی که از این امر مستثنی شده، نینتندو سوییچ است.

در اینجا نقل قول کامل از سوالات متداول رسمی در مورد چند نفره بازی کردن است.

در حالت چندنفره آنلاین Play With Friends با دوستان خود گروه کنید!* با بازی متقابل موجود در PlayStation®5، PlayStation®4، Xbox Series X|S، Xbox One، و رایانه شخصی از طریق Steam و فروشگاه Epic Games، مهمانی کنید!

دو حالت چند نفره آنلاین وجود دارد: Play With Friends و Play With Everyone، و هر دو حالت متقاطع کامل را پشتیبانی می کنند. برای استفاده از این ویژگی های آنلاین به یک حساب کاربری 2K نیاز دارید.

علاوه بر این، LEGO 2K Drive از بازی محلی با حالت تقسیم صفحه دو نفره پشتیبانی می کند. پخش‌کننده‌های سوییچ همچنین می‌توانند با استفاده از دو سیستم Nintendo Switch در یک اتصال بی‌سیم، به Local Play متصل شوند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

آیا LEGO 2K Drive از Cross-Gen Saves پشتیبانی می کند؟

LEGO 2K Drive از ذخیره‌های بین نسلی در همان خانواده کنسول پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که اگر عنوانی را در ایکس‌باکس وان دارید، می‌توانید آن را به Xbox Series S|X منتقل کنید.»

تاریخ انتشار LEGO 2K Drive

LEGO 2K Drive برای PC، Xbox One، Xbox Series S|X، PS4، PS5 و Nintendo Switch در 19 مه 2023 عرضه می‌شود.

امیدواریم این پاسخ به سؤال شما در مورد قابلیت‌های پلتفرم متقابل LEGO 2K Drive باشد. آیا در مورد اکشن RPG آنلاین آینده هیجان زده هستید؟ نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *