بلاگ

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند

در مقاله پیشین در مورد راهکارهایی در مورد این که چگونه گیفت کارت رایگان به دست بیاوریم با یکدیگر صحبت کردیم. سایت ها و اپلیکشین هایی را به شما معرفی کردیم که از طریق انجام نظرسنجی ، بازی کردن و… می توانستید گیفت کارت رایگان به دست آورید. در این مقاله نیز می خواهیم بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند را به شما معرفی کنیم.

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند

برخی بازی ها هستند که با انجام آن ها امتیاز کسب کنید و در قبال امتیازاتی که دریافت کرده اید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافه ای و فقط از طریق بازی کردن، گیفت کارت رایگان به دست آورید. در ادامه مقاله چند نمونه از این بازی ها را به شما معرفی خواهم کرد.

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند؛ بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی از بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهد، بازی کالاف دیوتی موبایل است. از طریق بالا بردن لول های بازی و جمع آوری امتیاز می توانید این امتیازات را تبدیل به پول کنید و یا آن را تبدیل به گیفت کارت کنید.

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند؛ بازی Swagbucks

این بازی برای کاربران خود یک پاداش 5 دلاری در نظر گرفته است. شما به ازای هر ساعت انجام این بازی می توانید بین 2 تا 4 دلار درآمد به دست بیاورید و درآمدی که از طریق انجام بازی به دست آورده اید را از طریق پی پال دریافت نموده و یا آن را تبدیل به گیفت کارت کنید و به طور رایگان گیفت کارت به دست بیاورید.

شما از طریق مراجعه به اپلیکشین و یا سایت می توانید این بازی را انجام دهید و از طریق آن درآمد کسب کنید. نکته مهمی که لازم است در مورد کسب در آمد از طریق این بازی و کسب گیفت کارت رایگان بدانید این است که شما از طریق رقابت با سایر بازیکنان می توانید به درآمد برسید و بازی انفرادی برای شما درآمدی نخواهد داشت.

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند؛ بازی Mistplay

این بازی بر روی سیستم عامل اندروید قابل اجرا می باشد و از طریق انجام این بازی می توانید ساعتی 3 تا 5 دلار کسب درآمد کنید. روش پرداخت درآمدهای حاصل از این بازی نیز تنها از طریق دادن گیفت کارت به شماست و شما به راحتی با انجام این بازی خواهید توانست گیفت کارت رایگان به دست بیاورید.

بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند؛ بازی Mypoints

این بازی در گوشی های اندورید و آیفون قابل اجرا میباشد و با انجام این بازی خواهید توانست ساعاتی بین 2 تا 4 دلار  درآمد کسب کتید و با کسب امتیاز از طریق این بازی، پاداش بازی خود را از طریق پی پال دریافت کنید و یا آن را تبدیل به گیفت کارت کنید.

 بازی Long Game

این بازی را می توانید هم در اندروید و هم در آیفون انجام دهید. هزینه حضور در این بازی رایگان است و درآمد حاصل انجام بازی نیز متغیر می باشد. پایه و اساس این بازی، حساب های پس انداز است و هر کدام از حساب های پس انداز در این بازی مانند حساب های پس انداز بانک ها عمل می کنند.

حساب پس انداز به شما یک درصد APY پاداش می دهد و هر چه قدر به حساب پس انداز خود پول بیشتری واریز کنید و یا در قرعه کشی آن شرکت نمایید، سکه بیشتری به دست خواهید آورد. شما این سکه ها را می توانید به گیفت کارت تبدیل کنید.

 بازی Publishing Clearing House

این بازی از طریق نسخه های اندروید و آیفون و یا از طریق مراجعه به سایت pch.com قابل اجراست. درآمدی که در این بازی کسب می کنید متغیر  است و نمی توان مبلغ خاصی را برای آن در نظر گرفت. شما می توانید درآمد حاصل از انجام این بازی را به گیفت کارت تبدیل کنید.

سخن آخر

در این مقاله، بازی هایی که گیفت کارت رایگان می دهند را به شما معرفی کردیم.  از طریق دانلود این بازی ها، با کسب امتیاز حاصل از انجام بازی، شرکت در قرعه کشی و… می توانید هم کسب درآمد داشته باشید و هم به صورت رایگان گیفت کارت به دست بیاویرید.

همچنین برای تهیه انواع گیفت کارت می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و با انتخاب مبلغ اشتراک و ریجن مورد نظر، گیفت کارت خود را به صورت آنلاین و در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *