بلاگ

بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا

بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا

از نسخه های جدید کنسول پلی استیشن پلاس است که قرار است امکانات متنوع و بازی های جذاب زیادی را در اختیار شما قرار دهند؛ ما در این مقاله به بررسی بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا که در این سرویس موجود است خواهیم پرداخت.

هر چند تعداد زیادی بازی در این سرویس جذاب وجود دارد که ما نمی توانیم همه آن ها را در این لیست بیاوریم. اما تصمیم داریم که آن دسته از بازی های این سرویس را توانسته مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند بررسی کنیم.

معرفی تعدادی از بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا

در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از بازی های جذاب سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا خواهیم پرداخت که مطمئنا ارزش بازی کردن را دارند.

 بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا ؛ Red Dead Redemption 2

یکی از بهترین بازی های نسل هشتم است که شاید شما هم نام آن را شنیده باشید و تجربه انجام این بازی را داشته باشید. یک بازی به سبک جهان باز است.

در این بازی شما شاهد ماجراجویی های آرتور مورگان در جهانی پویا خواهید بود که مطمئنا می تواند به یکی از خاطره انگیزتزین بازی هایی تبدیل شود که تا به حال آن را انجام داده اید.

بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا ؛ Children of Morta

این بازی توسط استودیو ” فن افزار” با نام بین المللی Dead Mage است. سبک این بازی روگ لایت است. یک گیم پلی هیجان انگیز بر اساس داستان های خانوادگی است که در  در کنسول پلی استیشن پلاس اکسترا نیز ارائه شده است.

بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا ؛ Gravity Rush 2

شما در این بازی شاهد ماجراجویی فردی به نام  Kat هستید که قدرت خاصی در تغییر جاذبه دارد و می تواند جاذبه های محیط اطراف را دستکاری کند. این بازی را نیز می توانید در سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا دریافت نمایید.

 Desperados III

سبک این بازی، استراتژیک است و توسط استودیو  Mimimi Games به بازار ارائه گردیده است. یک بازی تاکتیکی بی درنگ است که مخفی کاری در آن نقش زیادی دارد.

بازیکنان در حالی که در نقشه بزرگ این بازی مشغول ماجراجویی و کشف داستان بازی هستند باید ماموریت های خاصی نیز انجام دهند؛ اما باید حتما از طریق به کارگیری یک استراتژی مناسب برای هر ماموریت بتوانید آن ها را به بهترین شکل به پایان برسانید.

Ritual of the Night :BloodStained

این بازی سبکی ماجراجویی اکشن دارد و فردی به نام کوجی ایگاراشی تهیه کننده این بازی است. شما در این بازی باید با هیولاها و غول ها مبارزه کنید تا با کلیدها و قدرت های جادویی که به دست آورده اید، بتوانید پا به مناطق نا شناخته ای بگذاید که قبلا ناممکن بود.

Dead Cells

این بازی سبک روگ لایک دارد و یکی از بهترین بازی های این سبک است. سیستم مبارزات در این بازی به شکل فوق العاده ای طراحی شده و در هر مرحله شخصیت ها نیز پیشرفت می کنند.

Demon’s Souls

این بازی سبکی نقش آفرینی اکشن دارد. بعد از درخواست های مکرر طرفداران این بازی، پلی استیشن بازسازی این بازی را به یک استودیوی کار بلد می سپارد! این بازی یکی از  اولین بازی های انحصاری پلی استیشن 5 بود که اکنون در لیست سرویس پلی استیشن اکسترا نیز قرار دارد.

Final Fantasy VII

این بازی بر مبنای سبک نقش آفرینی است که در استودیو  ژاپن ساخته شده است. یک بازی کلاسیک و تاثیرگذار در میان بازی های ویدیویی است. نسخه VII این بازی به شما این فرصت را می دهد که این بازی را به صورت ناب و دسته اول و بدون انجام تغییرات بازسازی تجربه کنید.

Ghost of Tsushima Director’s Cut

این بازی به شما تجربه تاختن با اسب در میان مزارع و چمنزارهای زیبا در میان وزش نسیم ملایم باد با ویویی بی نظیر را خواهد داد. شمشیربازی سامورایی این بازی نیز واقعا جذاب است و به شما توصیه می کنم که تجربه انجام این بازی را که در سری بازی های پلی استیشن پلاس اکسترا ارائه شده است را به هیچ وجه از دست ندهید.

سخن آخر

در این مقاله به شما تعدادی از بازی های جذاب سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا را معرفی کردیم. این سرویس، بازی های جذاب زیادی را ارائه کرده است؛ اما در این لیست واقعا نمی گنجید که بخواهم از همه شان نام ببرم. در آن صورت، شما شاهد یک طومار طولانی و خسته کننده بودید!

برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن پلاس اکسرا و تجربه بازی های جذاب داخل این سرویس، از طریق یانگ سنتر و در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید گیفت کارت خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =