بلاگ

بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان

بازی های پلی استیشن ۵ کودکان

 

آیا بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان مناسب است؟ بهترین بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان چیست؟ اگر میخواهید که برای کودک خود پلی استیشن 5 تهیه کنید و به دنبال پاسخ این پرسش ها هستید، با ما در فروشگاه یانگ سنتر همراه بمانید.

پلی استیشن از زمانی که توسط شرکت سونی به بازار جهانی راه پیدا کرد، از محبوب ترین کنسول های بازی شد که از آن زمان تا کنون از محبوبیت آن کاسته نگردیده است.

این کنسول توسط رده های سنی مختلف در جهان مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که تمامی گروه ها سنی از جوان و نوجوان گرفته تا سالمند و کودک از این کنسول استقبال کردند و به پای بازی های آن نشستند.

از این جهت بسیاری از مردم کشور ما که قصد دارند برای فرزندان خود کنسول پلی استیشن تهیه کنند تمایل به دانستن این موضوع دارند که کنسول مد نظر برای کودکان مناسب است و یا خیر.

آیا بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان مناسب است؟

بازی های کامپیوتری به گونه ای هستند که طراحی آنها برای رده سنی مشخصی است و استفاده از آنها برای رده های سنی دیگر مناسب نخواهد بود و همراه با عواقبی هستند که بر اساس انها والدین کودکان تمایل ندارند تا فرزندانشان از بازی های غیر مناسب برای رده سنی خود استفاده کنند.

خوشبختانه کنسول بازی پلی استیشن 5 برای تمامی گروه های سنی از قبیل: کودکان مناسب است و کودکان نیز میتوانند با استفاده از این کنسول به بازی های مناسب برای گروه های سنی خود بپردازند و از عوارض بازی های نامناسب در امان باشند.

 

بهترین بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان چیست؟

برخی از بهترین انواع بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان را میتوان از قبیل زیر معرفی کرد:

بازی SACKBOY

ساک بوی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های پی اس 5 برای کودکان است که شخصیت اصلی آن یک عروسک بافتنی است و باید در طول بازی از موانع مختلف عبور کند و اشیای مختلفی که برای او امتیاز آور هستند را جمع آوری نماید.

بازی HOT WHEELS UNLEASHED

این بازی یکی از انواع مسابقات اتومبیل رانی است و هدف از آن برنده شدن در بازی خواهد بود.

کودکان با استفاده از این بازی احساس رانندگی واقعی را خواهند داشت و در طول بازی باید از موانع مختلف عبور کنند و از سایر اتومبیل ها جلو بزنند. بهترین سنین برای استفاده از این بازی در بین کودکان سنین6 الی 8 سال است.

بازی BUGSNAX

این بازی یکی از بهترین بازی های ارائه شده برای کنسول پی اس 5 و رده سنی کودکان است زیرا هیچ خشونتی در آن وجود ندارد و کودکان در آن باید به حل کردن معماها و پازل ها بپردازند و به این شکل علاوه بر آنکه سرگرم می شوند، قدرت فکری انها نیز تقویت می شود.

در این بازی کودکان باید جعبه های مختلف را جمع آوری کنند و شخصیتی به نام الیزابت را بیابند.

بازی OVERCOOKED

معمولا بازی هایی که در مورد غذا و رستوران داری هستند به میزان زیادی توجه کودکان را به خود جلب می کنند. این بازی نیز از جمله انواع بازی های PS5 است که توجه کودکان به آن جلب شده است.

اصلی ترین وظیفه کودکان در این بازی تهیه کردن غذا و طی کردن مراحل مختلف برای اماده سازی غذاهای سفارش داده شده است.

 

بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان

مضرات استفاده از بازی های نامناسب پلی استیشن 5 برای کودکان چیست؟

در صورتی که کودکان از بازی های نامناسب برای رده سنی خود استفاده کنند، با مضراتی مواجه می شوند که آنها را می توان از قبیل زیر در نظر گرفت:

  • ابتلا به بلوغ زودرس
  • برخوردار شدن از مشکلات اعصاب و روان
  • پیدا کردن روحیه پرخاشگری و تند خویی
  • ابتلا به استرس
  • ناآرامی در هنگام خواب و کابوس دیدن
  • و…

بر اساس این مسائل بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و کودکان باید حتما از بازی های مناسب برای رده سنی خود استفاده کنند.

 

کلام پایانی

بازی های پلی استیشن ۵ برای کودکان و بهترین انواع آن را بررسی کردیم. در بخش پایانی باید اشاره کنیم که علاوه بر بازی های نام برده شده، شمار بسیار زیادی از بازی های دیگر مناسب برای رده سنی کودکان نیز وجود دارد که میتوانید آنها را برای فرزند دلبند خود تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =