بلاگ

بررسی بازی bright memory

بررسی بازی bright memory

بازی bright memory، یک بازی اول شخص است؛ این بازی توسط یک نفر ساخته شده است. این بازی برای اولین بار به صورت پلتفرم Playism و در سال 2020، در پلتفرم استیم عرضه شد. در ادامه این مقاله یانگ سنتر، در مورد داستان بازی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

داستان بازی bright memory

داستان بازی در مورد یک شمشیر کهن هزار ساله است. داستان از این قرار است که یک تیم تحقیقاتی پس از جستجوهای زیادی که انجام میدهد، این شمشیر کهن را پیدا می کند.

یکی از تیم های تحقیقاتی در حین انجام تحقیقات بر روی شمشیر، خرابکاری می کند و باعث میشود که همه اعضای تیم به جزیره ای انتقال داده شوند که تا به حال کسی پای خود را آن جا نگذاشته است.

این شمشیر دارای یک قدرت اسرارآمیز است و یک گروهک تروریستی که از قدرت این شمشیر کهن اطلاع پیدا می کند، سعی دارد تا شمشیر را به چنگ آورد. گول ظاهر زیبای جزیره را نخورید. این جزیره پر از موجودات عجیب غریب است. در ادامه بازی شما کنترل یکی از کاراکترهای بازی به نام shelia را بر عهده میگیرید که یکی از اعضای تیم تحقیقاتی است.

اسلحه هایی که برای انجام این بازی طراحی شده اند، بسیار شبیه اسلحه های دنیای واقعی است که ظاهری مدرن دارند. شاتگان و کلت از جمله اسلحه هایی است که در این بازی مورد استفاده قرار میگیرد که البته نباید قدرت شمشیر را مخصوصا در این بازی دست کم گرفت که میتواند کار دشمنان شما را بسازد!

همچنین در بازی معماهایی وجود دارند که با کمی فکر کردن و وقت گذاشتن میتوانید به جواب آن ها دست یابید.

بازی bright memory به شما قدرت میدهد!

این بازی قدرت هایی را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ به طور مثال، وقتی روی یک زمین صاف و مسطح هستید و میخواهید بالای کوه بروید، با استفاده از قدرتی که بازی bright memory در اختیارتان قرار داده است، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن خود را در بالای کوه خواهید یافت.

االبته این قدرت ها از همان اوایل بازی در اختیارتان قرار نخواهد گرفت و به مرور زمان و با بالا بردن لول خود، بازی این قدرت ها را در اختیارتان قرار خواهد داد.

بررسی تخصصی بازی bright memory

گرافیک بازی

در مورد گرافیک بازی bright memory باید به شما بگویم که گول ظاهر اولیه آن را نخورید! شاید همین که وارد بازی شوید با خود بگویید که چه بازی خفنی! عجب گرافیکی! اما همین که داخل خود بازی شوید نظرتان عوض خواهد شد و دیگر آن طور فکر نمی کنید که در اول وارد شدن به یازی فکر می کردید.

دلیل این که گرافیک اولیه بازی خوب به نظر می رسد این است که  سازنده بازی با استفاده از نورپردازی سعی داشته تا نقص های بازی را پنهان کند و به نوعی با استفاده از این شگرد سعی داشته مخاطب خود را گول بزند و سازنده بازی به قول معروف، طوطی را رنگ کرده و آن را به جای عقاب به شما تحویل داده است!

طراحی محیط بازی bright memory

طراحی محیط بازی bright memory نیز از دور بسیار زیبا و چشمگیر به نظر میرسد؛ اما اگر از ویو نزدیک تر به بازی نگاه کنید متوجه میشوید که طراحی بازی هم مانند گرافیک آن در ظاهر زیباست؛ اما وقتی داخل آن شوید متوجه میشوید که اصلا آن گونه که در مورد بازی با خود فکر می کردید نیست.

در واقع، محیط بازی کیفیت لازم را ندارد و تنها نقطه مثبت آن همان نورپردازی بود که سازنده بازی با استفاده از آن سعی کرد تا کیفیت بازی را به طور مصنوعی بالا ببرد و اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که گرافیک بازی برایتان مهم است، این موضوع میتواند برایتان کمی آزاردهنده باشد و یا حتی شما را از ادامه انجام بازی دلسرد کند.

آهنگ پس زمینه بازی bright memory

موسیقی بازی نیز همانند گرافیک و طراحی محیط آن تعریفی ندارد. موسیقی بازی به گونه ای است که اصلا با خود بازی همخوانی نداشته و شما احساس می کنید که دارید در باشگاه ورزش می کنید.

صداگذاری بازی

در مورد صداگذاری بازی هم باید بگویم که تنها نقطه مثبت آن این است که روی صداگذاری اسلحه ها بسیار خوب و دقیق کار شده؛ اما صداگذاری کاراکترهای بازی اصلا تعریفی ندارند و صدای دهان شخصیت ها با صداگذاری که بر روی آن انجام شده ناهماهنگ است.

حجم بازی bright memory

حجم این بازی کم است و تنها 3 گیگابایت از فضای دستگاه شما را اشغال خواهد کرد. اگر در رایانه تان جایی برای این بازی دارید و وقتتان هم برای هدر دادن زیاد است، این بازی را از دست ندهید!

سخن آخر

در این مقاله، بازی bright memory را مورد بررسی قرار دادم. این بازی نقاط ضعف زیادی دارد که ممکن است شما را از ادامه انجام بازی منصرف کند؛ اما برای دریافت بازی های بهتر و بیشتر می توانید از طریق خرید گیفت کارت از  سایت معتبر یانگ سنتر به بهترین بازی های روز دنیا دسترسی داشته باشید. همچنین خوب است بدانید در این سایت فروش اکانت قانونی هم انجام می شود که می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *