بلاگ, بهترین ها

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون :وقتی صحبت از بازی های رانندگی به میان می آید، اغلب با دوچرخه یا اتومبیل روبرو می شویم که ممکن است گاهی خسته کننده به نظر برسند. با این حال، به دلیل فراوانی ماشین‌ها در سیاره پر رونق ما، بازی‌های کامیونی نسبتاً لذت‌بخشی نیز داریم. بهترین بازی های شبیه ساز کامیون اغلب بازی‌های شبیه‌سازی هستند که بر استفاده از کامیون(های) شما برای انجام یک کار متمرکز هستند.

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

هدف مشترک این بازی ها حمل و نقل محصولات از نقطه A به نقطه B در حالی است که با کامیون داران دیگر رقابت می کنند. من می دانم که بازی های کامیون خیلی محبوب نیستند، به همین دلیل است که باید به آنها احترام بگذاریم و این سبک را از خواب زمستانی خود دوباره بیدار کنیم. اینها برترین بازی های شبیه ساز کامیون برای رایانه های شخصی هستند که در Steam موجود هستند.

SnowRunner

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

مانند پدر خود، MudRunner، SnowRunner یک بازی چالش برانگیز هیولایی است که به طور مداوم خشن است و بخش های بزرگی از زندگی شما را برای پیشرفت بسیار کمی می بلعد. نه ترک نکن! در حالی که برای همه مناسب نیست، اگر کاوش در مناطق باز بزرگ در حالی که کربن از موتورهای بسیار قدرتمند بیرون می ریزد و مواجهه با عناصر دقیقاً بازسازی شده جذاب به نظر می رسد، در انتظار شما هستید. همانطور که در بررسی SnowRunner ما دیده می شود، ما آن را می ستایم. به

همین دلیل است که یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون در استیم است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

مکانیک‌های خارق‌العاده گل، برف و آب بازی ترکیبی از چالش‌برانگیزترین محیط‌های بازی را ایجاد می‌کنند، در حالی که کامیون‌های بزرگ و پیشاهنگ‌های کوچک‌تر بازی لذت‌بخش هستند. بله، شما اغلب تا 20 دقیقه را با صبر و حوصله برای بیرون آمدن از گل و لای غلیظ سپری می‌کنید، اما وقتی فرار می‌کنید – پس از متعادل کردن دقیق دریچه گاز و رانندگی با دنده پایین با قفل دیفرانسیل – احساس فوق‌العاده‌ای خواهید داشت. این کار به اندازه شکست دادن یک هیولای دارک سولز ارزشمند است، که کاملاً یک تمجید است.

Clustertruck

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

Clustertruck یک بازی کامیون به معنای سنتی نیست. با این حال، از آنجایی که دارای کامیون است و نام آن حاوی کلمه “کامیون” است، ما احساس می کنیم که ناچاریم باورهای پیش فرض شما را در مورد اینکه بازی های کامیون در مورد چیست، زیر سوال ببریم. Clustertruck نوعی پلتفرمر است که شما ممکن است به عنوان یک مسافر در یک وسیله نقلیه تصور کرده باشید که از پنجره به بیرون خیره شده و شخصی را در حال پارکور در افق تجسم می کند. تنها مناطق فرود امن در این بزرگراه عجولانه فنا، سقف کامیون ها است. اما با پیشرفت بازی، موانع عجیب‌تر می‌شوند تا زمانی که از انفجارهای اسلوموشن، محورهای نوسانی و تغییرات جاذبه فرار کنید.

American Truck Simulator

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

American Truck Simulator (ATS) جانشین معنوی Euro Truck Simulator 2 است که می توانید آن را در زیر دانلود کنید. در نتیجه، بسیاری از مکانیک، فیزیک و سرعت کلی این بازی یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون یکسان است. تنها تغییر قابل توجه محیط است که در بازی‌ای که ساعت‌ها به بیرون از پنجره خیره می‌شوید بسیار مهم است. کالیفرنیا، نوادا و آریزونا با دقت بازسازی شده‌اند، تا عناصر جزئی مانند تابلوهایی که یک مرکز خرید مخروبه و مکان‌های مهمی مانند نوار لاس وگاس را روشن می‌کنند. پس از ساعت‌ها عبور از یک بزرگراه بیابانی، چراغ‌های روشن و خیابان‌های پرپیچ‌وخم کلان شهری مانند سانفرانسیسکو مانند دوز آدرنالین به نظر می‌رسند.

پیشنهاد خرید: خرید دسته ps5

شما به عنوان یک فریلنسر کامیون دار شروع می کنید، می توانید وظایف شرکت های حمل و نقل را بپذیرید و شروع به کسب درآمد برای خرید دکل خود کنید. پس از به دست آوردن منابع مالی، اکنون چیزهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و اجزای سیم کارت واقعی شروع به ظهور می کنند، زیرا شما وظیفه دارید همه چیز را از قیمت بنزین گرفته تا محل خواب برای به دست آوردن بیمه مناسب مدیریت کنید.

Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2

اگرچه پیشرو ATS کمتر صیقلی است (اگرچه SCS Software اعلام کرده است که تغییرات گرافیکی قابل توجهی در راه است)، اما همچنان یکی از باورپذیرترین شبیه‌سازی‌های کامیون موجود است. تقریباً همه چیزهایی که American Truck Simulator را عالی می‌کند، برای اولین بار در Euro Truck Simulator 2 توسعه یافت، از عناصر RPG و سیستم‌های مدیریتی جذاب و غیرمنتظره گرفته تا هندلینگ واقعی و سنگین.

اروپا برای کامیون داران مشکلات منحصر به فردی را ارائه می دهد که در ایالات متحده وجود ندارد – جاده های کوچکتر، استانداردهای مختلف رانندگی بین المللی، دوربرگردان. Euro Truck Simulator 2 نیز قدیمی‌تر از American Truck Simulator است، که یک چیز مثبت در دنیای سیم‌کارت است زیرا به این معنی است که محتوای بیشتری مانند توسعه نقشه و مارک‌های کامیون وجود دارد. زمین اصلی اروپایی Euro Truck Simulator 2 نیز بسیار گسترده تر و متراکم تر از مشابه آمریکایی خود است، بنابراین اگر به دنبال تنوع بیشتر هستید، Euro Truck Simulator 2 ممکن است بهترین انتخاب باشد.

BeamNG.drive

BeamNG.drive

BeamNG.drive بیشتر شبیه یک بازی شبیه سازی همه منظوره است تا یک بازی کامیون منحصر به فرد. با این حال، این بازی شما را قادر می سازد تا علاوه بر انواع وسایل نقلیه دیگر، از جمله اتومبیل و ون، از کامیون ها نیز استفاده کنید. هدف این بازی سرگرمی است که من آن را شبیه سازی و شرکت در سناریوهای مختلف تعریف می کنم. به عنوان مثال، شما می توانید مینی گیم های مختلفی را انجام دهید تا امتیاز بالایی کسب کنید. آن پل با پل صحرا عذاب آور و در عین حال لذت بخش بود. جدای از آن، شما آزاد هستید که ماشین خود را هر طور که می خواهید برانید، به این معنی که ممکن است با هر چیزی در جاده برخورد کنید. از اینکه موتور فیزیک چقدر زیبا در اینجا پیاده سازی شده است، تحت تأثیر قرار خواهید گرفت!

Scania Truck Driving Simulator

Scania Truck Driving Simulator

Scania Truck Driving Simulator یک بازی ارزان قیمت است. حتی قیمت نان از این بیشتر است! با این حال، صبر کنید تا این را بشنوید. به نظر می رسد این بازی فوق العاده است! این یک بازی بدون الهام و ناامیدکننده دیگر نیست، بلکه یک شبیه سازی کامیون واقعی است که شما را مبهوت می کند. این یک بازی بسیار دست کم گرفته شده در این سبک است. این یک بازی نو برای نسل جدید می باشد. کامیون اسکانیا خود را بردارید و این هیولا را تا مرز مرگ برانید! برادران، به حمل بار ادامه دهید!

Spintires

Spintires

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

از نظر آرامش، Spintires قطب مخالف است. علیرغم اینکه یک بازی کامیون برتر است، به دلیل محیط درون بازی و زمینی که باید در آن پیمایش کنید، این یک تجربه آرام نیست. Spintires شما را وادار می کند تا در مناطقی سفر کنید که حتی تانک نمی تواند به پایان برسد و یک تجربه حمل و نقل فوق العاده آدرنالین را ایجاد می کند. با این حال، بازی کامیون های قوی و باربری را برای حمل و نقل در اختیار شما قرار می دهد. هدف اصلی شما این است که در منظره ای پر از گل و لای، لجن، چمن و خاک حرکت کنید و در عین حال محموله را به مکان مشخص شده تحویل دهید.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

FIA European Truck Racing Championship

در حالی که حمل و نقل بار لذت بخش است، مواقعی وجود دارد که فکر می کنید پرتاب کردن یک اسکانیا به یک پیچ موی سر مانند یک فراری چگونه خواهد بود. بازی ویدیویی رسمی مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اروپا FIA در شبیه سازی وزن، سرعت و غیرعملی بودن این غول های مسابقه ای بسیار عالی عمل می کند. هنگامی که کامیون‌های متعددی قبل از یک پیچ توقف می‌کنند، دود لاستیک‌ها بلند می‌شود، نظارت منظم بر دمای ترمز و سطح مایعات، و مشکلات سبقت‌گیری زمانی که حتی عریض‌ترین قسمت‌های مسیر به سختی دو کامیون را در کنار هم قرار می‌دهند، وجود دارد. در حالی که سایر بازی‌های رانندگی مانند Project Cars 3 شامل مسابقات کامیون‌هایی می‌شوند، مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی اروپا FIA تنها انتخاب تخصصی است.

Truck and Logistics Simulator

واقعاً، چند بار می‌توانیم در این فهرست بگوییم «کامیون»… خب، اینجا یکی دیگر است. Truck and Logistics Simulator در نینتندو سوییچ وسایل نقلیه بیشتری را برای بازی به ارمغان می آورد، از جمله لیفتراک، جرثقیل و لودر. هدف تسلط بر جنبه تدارکاتی زندگی و مراقبت از یادگیری نحوه برخورد با محموله های شکننده است. هرچه وضعیت بهتری به آن برسد، امتیاز بیشتری کسب می کنید.

Trash Truck Simulator

Trash Truck Simulator

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

از زمانی که Trubbish و Garbodor در Gen 5 Pokémon منتشر شدند، ما یک نقطه نرم برای زباله داشتیم. بنابراین ما Trash Truck Simulator را پیشنهاد می کنیم. زباله ها را جمع آوری کنید و آن ها را در مرکز محلی بسوزانید و هر بار برای شما درآمد کسب کنید. سپس، می توانید آن را برای ارتقای زرادخانه کامیون های زباله و کوره های زباله خرج کنید. شکار زباله مبارک!

پیشنهاد خرید: خرید دسته PS5 edge

برای بازی‌های بیشتر که شامل کامیون یا کلمه کامیون نمی‌شوند، انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های کودکان در سوییچ، که Poppy Playtime’s Daisy کیست، و زمانی که ممکن است تاریخ انتشار Persona 5 The Phantom X فرا برسد، بررسی کنید.

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون

ما سعی کردیم در بالا بهترین بازی های شبیه ساز کامیون معرفی کنیم که امیدواریم توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *