بلاگ

بهترین بازی های پلی استیشن 5

بهترین بازی های پلی استیشن 5

 

اکثر کسانی که از بازی های کامپیوتری استفاده می کنند و بدین منظور کنسول پلی استیشن 5 را مورد استفاده قرار میدهند به دنبال پاسخ این پرسش هستند که بهترین بازی های پلی استیشن 5 کدام بازی ها هستند.

کنسول پلی استیشن 5 که به آن PS5 نیز گفته می شود آخرین به روز رسانی و نسخه کنسول های ارائه شده توسط شرکت سونی است و در واقع جدیدترین کنسول پلی استیشن محسوب می شود که گیمرهای بسیار زیادی از آن استفاده می کنند.

کنسول پلی استیشن 5 متشکل از بازی های بسیار متعددی است و برای تمامی رده های سنی و هر سلیقه ای بازی های مختلفی را ارائه داده است و هر کسی می تواند از آن ها بر اساس میل و سلیقه خود استفاده کند.

از این جهت در یانگ سنتر می خواهیم به بررسی بهترین بازی های پلی استیشن 5 برای رده های سنی مختلف بپردازیم.

 

بهترین بازی های این کنسول برای رده های سنی مختلف

از آنجایی که بازی های ارائه داده شده برای پس اس 5 بسیار متعدد هستند، تنها به چند مورد از آنها برای گروه های سنی مختلف در بخش زیر اشاره خواهیم کرد:

بهترین بازی های پلی استیشن 5 برای کودکان

بازی CHICORY

این بازی در گروه بازی های مناسب کودکان قرار دارد و شخصیت اصلی آن یک سگ است که با خود یک قلم جادویی به همراه دارد و با استفاده از آن هر جایی را که مد نظر داشته باشد رنگ آمیزی می کند و باعث می شود که محیطی بی جان رنگ و لعاب خوبی پیدا کند.

بازی OVERCOOKED

این بازی از جمله بازی های محبوب آشپزی است که کودکان آنها را بسیار می پسندند. در این بازی کودکان باید مراحل پخت غذا بر اساس سفارش مشتریان را طی کنند و با ارائه انها به مشتری سود و پول به دست بیاورند.

بهترین بازی های PlayStation 5 برای نوجوانان

بازی RATCHET AND CLANK

این بازی از جمله بازی های جنگی است که در آن شخصیت اصلی بازی یعنی RATCHET با استفاده از صلاح های مختلف مراحل بازی را طی می کند تا به دنبال خانواده گمشده خود بگردد و آنها را پیدا کند.

از آنجایی که میزان خشونت در این بازی بسیار کم است، استفاده از آن برای رده سنی نوجونان مناسب است.

بازی SPIDER-MAN

بازی اسپایدر من در این نسخه با نسخه های قبلی این بازی بسیار تغییر کرده است. اسپایدر من از بازی های اکشن و جنگی محسوب می شود که از میزان خشونت کمی برخوردار است و نوجونان می توانند از آن استفاده کنند.

بازی اسپایدر من توسط شخصیت اصلی به نام مایلز پیش می رود که در آن مایلز یعنی همان اسپایدر من باید از شهر نیویورک حفاظت کند و در انجام این کار به پیروزی برسد.

بهترین بازی های پلی استیشن 5 برای بزرگسالان

بازی Assassin’s Creed Valhalla

این بازی به جنگ دوره وایکینگ ها در انگلیس باز می گردد و شخصیت اصلی آن را باید اداره کنید که ماموریت های محول شده به آن را باید انجام دهید و در انها به موفقیت برسید.

لازم به ذکر است که شخصیت اصلی این بازی جنگی و ماجراجویی را میتوانید مرد و یا زن انتخاب کنید.

 

بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی THE LIFE IS STRANGE

از دیگر بازی های مناسب برای رده سنی بزرگسالان باید به این بازی اشاره داشت که در این بازی با شخصیتی رو به رو هستید که با استفاده از قدرت های ماورایی خود میخواهد که به علت مرگ برادر خود پی ببرد.

با این وجود در صورت استفاده از این بازی باید در نقش الکس به بازی بپردازید و با پی بردن به احساسات دیگران راز های بازی را دریابید.

کلام پایانی

بهترین بازی های پلی استیشن 5 برای گروه های سنی مختلف را مورد بررسی قرار دادیم تا اگر قصد دارید که از این بازی ها استفاده کنید، بدانید که کدام یک از آنها برای رده سنی شما مناسب است.

در فروشگاه یانگ سنتر می توانید با خرید گیفت کارت به تمامی این بازی ها که برای گروه های سنی مختلف تهیه شده اند، استفاده کنید. با این وجود اگر در یک خانواده چند خواهر و برادر هستید که به تعداد زیادی از بازی ها نیاز دارید، تهیه گیفت کارت پی اس 5 برای شما بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =