بلاگ

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس و پلی استیشن

بهترین لوازم جانبی ایکس باکس و پلی استیشن

دوست دارید بدانید بهترین لوازم جانبی ایکس باکس و پلی استیشن چیست؟ در این پست می خواهم به معرفی چند نمونه از بهترین لوازم جانبی ایکس باکس و پلی استیشن بپردازم. به شما توصیه می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین لوازم جانبی کنسول های بازی

در ادامه این مقاله به معرفی اعدادی از لوازم جانبی کنسولها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید:

هدست ریزر

هدست ریزر دارای فرکانس 20 هرتز و 20 کیلوهرتز می باشد. نوع اتصال به این هدست از طریق بلوتوث می باشد. وزن هدست ریزر 250گرم است. این هدست دارای مجوز معتبر می باشد. با استفاده از این هدست دیگر با سروصداهای مزاحم اطراف خداحافظی کنید. اگر جزء کسانی هستید که ساع های زیادی از هدست استفاده می کنید ما به شما هدست ریزر را معرفی کنیم.

زیرا زمانی که ساعت های زیادی از هدست استفاده می کنید گوش شما خسته می شود و یا زمانی که به کارهای متفاوتی می پردازید مدام هدست بیفتد اما داشتن هدست ریزر با داشتن بالشتک های چرمی که دارد باعث می شود که هدفون را نگه دارد و حتی اگر ساعت های زیادی مشغول به کار شوید از گوش شما محافظت کند و نیفتد.

دسته بازی پی اس 4 رنگ مشکیدسته بازی پی اس 4 رنگ مشکی

دسته بازی PS4 دارای شکل و ظاهری خاص می باشد. خاص بودن آن باعث می شود که شما کنترل بیشتری بر بازی خود داشته باشید. این دسته بازی دارای پد لمسی می باشد که شما راحت می توانید از آن استفاده نمایید. این دستگاه نسبت به دستگاه های قبلی از امکانات بیشتری برای گیمرها برخوردار هست که باعث می شود آنها در طول بازی کردن از این امکانات پیشرفته تر به نفع خود استفاده نمایند.

ویژگی خوب این دستگاه بی سیم بودن آن است که دیگر سیم در دست و پای شما گیر نمی کند. یکی از گزینه هایی که روی دستگاه موجود است بخش صوتی می باشد که شما می توانید با ساتفاده از آنها صدای بازی را کنترل کنید. این دستگاه به راحتی قابل شارژ می باشد.

آداپتور مبدل موس و کیبوردآداپتور مبدل موس و کیبورد

آداپتور مبدل موس و کیبورد یکی از محصولات جدید و به روز می باشد که توانسته است خود را در بین گیمرها جای دهد. این دستگاه قابلیت اتصال کیبورد و موس را با پلی استیشن، سوییچ و نینتند دارد. شاید ظاهر آداپتور مبدل موس و کیبورد نشان دهد که یک کالای جدیدی است که نمی شود به راحتی از آن استفاده کرد و نیاز به زمان و راهنمایی بیشتری دارد تا بیشتر با آن آشنا شوید. اما برعکس ظاهر آن، کار کردن با آن بسیار آسان می باشد و شما با توجه به دفترچه راهنمای آن به راحتی می توانید با آن کار کنید.

فرقی نمی کند که کیبورد و موس شما دارای سیم باشد یا بی سیم. آداپتور مبدل موس و کیبورد از هر دو پشتیبانی می کند. در زمان بازی با استفاده از آداپتور مبدل موس و کیبورد می توانید میزان حساسیت موس را تغییر دهید. برای خرید آداپتور مبدل موس و کیبورد می توانید از همین جا اقدام نمایید. ارسال این محصول به سراسر کشور رایگان می باشد. پس با خیال راحت خریداری نمایید.

دوربین پلی استیشندوربین پلی استیشن

دوربین پلی استیشن یکی از محصولات جدید پلی استیشن می باشد. برای افراد حرفه ای این دوربین گزینه عالی محسوب می شود. وزن این دوربین 0.35کیلوگرم می باشد.

این دوربین یک نوع وب کمی است که به دستگاه پی اس5 متصل می گردد. این دوربین دارای دکمه ای است که با فشردن آن شما می توانید ضبط ویدیوی خود را شروع کنید. همچنین این دوربین به شما این امکان را فراهم می آورد که استریم تصویر در تصویر در مکان مورد نظر خود مانند یوتیوب یا توییچ را داشته باشید.

روش دریافت اکانت های قانونی چگونه است؟

برای دریافت اکانت های قانونی می بایست شما ابتدا اکانت قانونی مورد نظر خود را خرید کنید و سپس به شماره وات ساپ ما فیش را پیامک کنید. فیش واریزی شامل اسم، ظرفیت و قیمت می باشد. سپس منتظر بمانید تا همکاران ما پاسخ دهند.

مدت زمان دریافت محصولات خریداری شده چقدر می باشد؟

زمانی که شما محصول مورد نظر خود را خریداری کردید و ثبت شد، پس از 1الی 2 روز به اداره پست تحویل داده می شود. با توجه به مسافت شما بین 2الی 10 روز طول می کشد. البته اگر در روستا زندگی می کنید زمان بیشتری می برد. پس صبور باشید تا محصولات به دست شما برسد.

اگر به دنبال بهترین لوازم جانبی ایکس باکس  هستید بهترین جا آمده اید. شما می توانید از همین جا برای خرید آنلاین این محصولات اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *