بلاگ

بهترین موس گیمینگ

بهترین موس گیمینگ

بهترین موس گیمینگ، موسی می باشد که در دستان شما راحت قرار گیرد و عملکرد عالی برای شما داشته باشد. گرفتن موسی که دارای ویژگی‌های مناسب است و دارای حسگر قوی است، جریان بازی شما را بهبود می‌بخشد و ضربه‌های شما را رضایت‌بخش‌تر می‌کند.

نکات لازم برای خرید بهترین موس گیمینگ

در ادامه برای خرید بهترین موس گیمینگ نکاتی را خدمت شما عزیزان عرض میکنیم پس با ما همراه باشید:

موس های نوری یا لیزری؟

موس های نوری نسبت به موس های لیزری دقت کمی بهتری دارند. موس های لیزری روی سطوح بیشتری کار می کنند. اگر واقعا حساس هستید، به سراغ یک حسگر نوری بروید.

موس بی سیم یا با سیم؟

موس بی سیم یا با سیم؟

موس‌های بی‌سیم در چند سال گذشته تجربه های مختلفی را پیموده‌اند، اما هنوز هم جنبه‌های منفی دارند، از جمله عمر باتری محدود و تاخیر احتمالی. اگر موس هاس بی‌سیم را انتخاب می‌کنید، موس های بی‌سیم با عمر باتری 30 ساعت را خرید کنید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به بلوتوث دارید؟ بلوتوث برای جابه جایی بین چندین دستگاه مفید است.

گرفتن موس با کف دست، پنجه یا نوک انگشت؟

این تمرین خوبی است که بررسی کنید دقیقا چگونه موس خود را نگه دارید. سه دسته معمولی موس وجود دارد:

گرفتن کف دست

پایه کف دست شما روی پشت موس قرار می گیرد و انگشتانتان در بالا قرار دارند.

چنگال پنجه

پنگال پنجه مربوط به قسمتی است که مچ دست  در پشت موس قرار دارد. اما کف دست موس را لمس نمی کند و فقط انگشتان لبه موس و دکمه های روی موس را لمس می کند.

گرفتن نوک انگشت

جایی که مچ دست و کف دست شما از روی موس بلند شده است. باز هم، موس فقط با نوک انگشتان در لبه‌ها و روی دکمه‌ها گرفته می‌شود.

دانستن سبک گرفتن خود به شما کمک می کند تا موس مناسبی را پیدا کنید زیرا نوع دستگیره اغلب به اندازه دستان شما گره می خورد. بنابراین، موسی که برای گرفتن نوک انگشت طراحی شده است، احتمالا بزرگتر از موسی است که برای گرفتن کف دست طراحی شده است.

معرفی بهترین موس گیمینگ

  • Razer Basilisk V3
  • Razer DeathAdder Elite
  • لاجیتک G502 Lightspeed
  •   Razer DeathAdder V2 Pro بی سیم
  • Corsair Katar Pro XT
  • Glorious Model D
  • Cooler Master MM720
  •  Corsair Ironclaw RGB برای دست های بزرگ مناسب است.
  • Razer Basilisk Ultimate بی سیم
  • Razer Naga Trinity
  • Glorious Model O
  • Corsair Saber RGB Pro

 

موس Razer Basilisk V3

موس Razer Basilisk V3

Razer Basilisk V3 بهترین موس بازی است. دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی دارد. شکل آن زیبا است. پایه‌های کمک می‌کند تا به راحتی سر بخورد.

موس Razer DeathAdder Elite

موس Razer DeathAdder Elite

Razer DeathAdder Elite یکی از بهترین و راحت‌ترین اشکال موجود در بازار را دارد، موس Razer از زمان تولید تا اکنون تغییر چندانی در شکل ظاهری خود نداشته است.

این موس با اندازه‌های 12.7 سانتی‌متر طول، 7.7 سانتی‌متر عرض و 4.4 سانتی‌متر ارتفاع، یک موس بزرگ است که برای دست‌های متوسط ​​تا بزرگ مناسب است. علی رغم اینکه یک موس بزرگ است، وزن آن 105 گرم است و آن را به یکی از سبک‌ترین موس‌های بزرگ در بازار تبدیل می‌کند. کل موس با یک سطح مات مشکی پوشانده شده است.

موس Corsair Katar Pro XT

موس Corsair Katar Pro XT

Katar Pro XT یک مووس گیمینگ ساده وبرای راست دست ها مناسب است. این موس دارای شش دکمه می باشد. در بالا دو پانل کلیک، یک چرخ اسکرول و یک دکمه چرخه در ستون مرکزی قرار دارد. در سمت شست، دکمه های عقب و جلو دارید. این موس بادوام است و قالب‌گیری شده و مشکی است. این موس دارای دستگیره های جانبی برجسته می باشد.

موس Glorious Model D

موس Glorious Model D

موس Glorious Model D ایده آل برای دست های متوسط تا بزرگ است. این موس برای سرعت، کنترل و راحتی ساخته شده است. این موس بسیار سبک می باشد.

وزن ایده آل بهترین موس گیمینگ چقدر می باشد؟

وزن یک موس نباید نادیده گرفته شود. وزن موس می تواند بر انتخاب شما تأثیر بگذارد. اگر از موس خود زیاد استفاده می کنید، باید موسی را انتخاب کنید که به اندازه کافی سبک باشد تا مچ دست شما را اذیت نکند. هنگامی که به دنبال بهترین موس گیمینگ هستید، باید به شکل و میزان راحتی آن توجه کنید. اگر دست‌های کوچکی دارید، باید از موس‌هایی که خیلی بزرگ هستند اجتناب کنید. شما می توانید برای راهنمایی از نکات بالا استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین موس گیمینگ می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با یانگ سنتر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =