بلاگ, بهترین ها

بهترین نقشه های Apex Legends

بهترین نقشه های Apex Legends

اگر اینجا هستید، احتمالاً کنجکاو هستید که بهترین نقشه های Apex کدامند، درست است؟ به هر حال، این نقشه‌های مختلف و طراحی آن‌ها است که Apex را به یک بازی محبوب تبدیل می‌کند. در طول سال ها تغییر قابل توجهی در طراحی نقشه ایجاد شده است. برخی از طرفداران نقشه های جدیدتر را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر نقشه های قدیمی را بیشتر دوست دارند.

صرف نظر از این، واضح است که توسعه دهندگان در طراحی این نقشه ها دقت زیادی به خرج می دهند. امیدواریم اکنون که Respawn Entertainment یک استودیوی جدید افتتاح کرده است، در آینده شاهد چیزهای هیجان انگیزتری خواهیم بود.

با تمام این موارد، بیایید نگاهی به بهترین نقشه های Apex Legends بیندازیم.

1:World’s Edge

بهترین نقشه های Apex Legends

مکان: تالوس
اولین بار در بازی معرفی شد: فصل 3

به زبان ساده، هیچ چیز بهتر از World’s Edge نیست. این محبوب ترین نقشه در Apex Legends است. همچنین دارای برخی از بهترین نقاط فرود در Apex Legends است.

چیزی که World’s Edge را به بهترین نقشه تبدیل می کند این است که واقعاً همه چیز را دارد. آیا از نامزدی های نزدیک لذت می برید؟ سپس به راحتی در Fragment، Big Maude یا Lava Syphon رها کنید. شاید شما تعامل طولانی مدت را ترجیح می دهید؟ خب، نقشه همانطور که هست بسیار جادار است، بنابراین به احتمال زیاد شما نیز برخی از آنها را دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

World’s Edge همچنین دارای بسیاری از ویژگی‌های پنهان و منظم است، مانند Rampart’s Emporium یا Bloodhound’s Trials. علاوه بر همه اینها، شما همچنین چند طاق پراکنده در اطراف نقشه دارید. همه این عوامل در کنار هم به راحتی World’s Edge را به بهترین نقشه Apex تبدیل می کند.

2:Storm Point

2:Storm Point

مکان: گایا
اولین بار در بازی معرفی شد: فصل 11

استورم پوینت در رتبه دوم لیست قرار دارد. این نقشه کاملاً منحصربه‌فرد است زیرا در هر مرحله با جانوران متخاصم هجوم می‌آورد، که چالش دیگری را اضافه می‌کند که باید در نظر بگیرید.

در مجموع، این یک نقشه خوب است، زیرا مقداری از همه چیز را دارد. دیدنی های جالب؟ بررسی. مناطق جالب برای کاوش و غارت؟ ویژگی های پنهان را برای کشف بررسی کنید؟ بررسی. به علاوه، با تنظیمات گرافیکی مناسب، احتمالاً زیباترین نقشه موجود در Apex Legends است.

تنها نقطه ضعف Storm Point این است که عبور از آن یک کابوس است. توپ های گرانشی کمک می کنند، اما آنها بسیار دور از یکدیگر قرار دارند. این واقعیت به تنهایی متاسفانه Storm Point را در رتبه دوم قرار می دهد.

3:Kings Canyon

بهترین نقشه های Apex Legends

بهترین نقشه های Apex Legends

مکان: آرامش
اولین بار در بازی معرفی شد: فصل 1

Kings Canyon در رتبه 3 در لیست قرار دارد. این نقشه در واقع اولین نقشه ای بود که در Apex Legends در تمام طول فصل 1 منتشر شد. از آن زمان تاکنون، نقشه بیش از هر نقشه دیگری در بازی دوباره کاری شده است.

پیشنهاد خرید: خرید اکانت قانونی PS5

از آنجایی که به طور مداوم در حال بازسازی است، Kings Canyon برجسته ترین نقاط را در بین نقشه ها دارد، با این حال، بیشتر بودن لزوماً به معنای بهتر نیست. به بیان ساده، نقشه هرگز نمی تواند این واقعیت را که بستر آزمایشی برای ایده های جدید است پاک کند.

بله، نقشه کمی از همه چیز دارد، اما این تجربه در مقایسه با نقشه‌های ذکر شده قبلی اصلاح نشده است. با این حال، این نقشه بدی نیست، به همین دلیل است که رتبه 3 را در این لیست کسب می کند.

4:Broken Moon

 نقشه های Apex Legends

بهترین نقشه های Apex Legends

مکان: Cleo
اولین بار در بازی معرفی شد: فصل 15

ماه شکسته شخصاً نقشه مورد علاقه من در این بازی است، با این حال، جامعه گسترده تر احساسات من را در این زمینه به اشتراک نمی گذارد. Broken Moon جدیدترین نقشه Apex است که در فصل 15 منتشر شد.

دلیل نفرت بازیکنان از این نقشه این است که فضاهای محدود زیادی وجود دارد و صخره های بلندی که هر منطقه را از هم جدا می کنند. این عملاً به این معنی است که بیشتر تعاملات شما به صورت نزدیک انجام می شود، و تنها در مناطق معدودی به شما این امکان را می دهد که تعاملات طولانی مدت داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جالب نقشه این است که تقریباً به طور کامل با خطوط زیپ مرتبط است، که باعث می‌شود پیمایش روی نقشه به آرامشی برسد. همه اینها منجر به یک سبک بازی پرخطرتر و تهاجمی تر می شود، که قابل درک است که برای همه مناسب نیست.

5:Olympus

بهترین نقشه های Apex Legends

بهترین نقشه های Apex Legends

مکان:پساماته
اولین بار در بازی معرفی شد: فصل 7

این ممکن است برای برخی کاملاً بحث برانگیز باشد، اما Olympus بدترین نقشه بازی است.

طرح نقشه Olympus دارای طراحی جالبی است که تا حدودی یادآور یک دنباله فیبوناچی است، با این حال، خود نقشه چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد. سعی می کند همه چیز را به یکباره انجام دهد و تقریباً در همه زمینه ها کوتاهی می کند.

پیشنهاد خرید: خرید ps5

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم با نقشه دارند این است که اگر مراقب نباشید می توانید مستقیماً از روی نقشه سقوط کنید. مشکل دیگر نقشه این واقعیت است که شکل اصلی حمل و نقل Trident است. ترایدنت ها در کل نقشه پراکنده شده اند، در تئوری، به نظر جالب می رسد. با این حال، در عمل، شروع نامزدی غیرممکن است، زیرا همه به محض اینکه شما شروع به تیراندازی به سمت آنها می کنید، از آنجا دور می شوند.

همه این معایب، Olympus را در آخرین نقطه قرار می دهد و ناخوشایند عنوان بدترین نقشه Apex در بازی را برای آن به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *