آموزش

ترفندهای کالاف دیوتی موبایل

ترفندهای کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی میان گیمرهاست. این بازی، یک بازی آنلاین است و این امکان برای شما فراهم است که با سایر افرادی که همزمان بازی کالاف را اجرا میکنند به صورت آنلاین در ارتباط باشید و از انجام بازی خود لذت ببرید. در این مقاله یانگ سنتر میخواهم ترفندهای کالاف دیوتی موبایل را به شما آموزش دهم تا با یادگیری این ترفندها لذت و هیجان بازی برایتان چندبرابر شود. اگر آماده هستید با هم برویم تا این ترفندها را به شما هم یاد بدهم.

به هدفون متصل شوید

اولین و یکی از بهترین ترفندها برای پیروز میدان بودن در بازی استراتژِک و جنگی کالاف دیوتی موبایل است که هدفون خود را در  گوشتان قرار دهید تا بتوانید کوچکترین صدای پای دشمن را بشنوید و او را غافلگیر کنید. همچنین بازی کالاف موبایل موسیقی متن بسیار عالی دارد؛ به طوری که شما با قرار دادن هدفون در گوش خود حسابی غرق بازی خواهید شد و دشمن را تار و مار خواهید کرد!

همچنین اگر از اسپیکر استفاده میکنید، به جای استفاده از هدفون میتوانید صدای اسپیکر خود را تا حد ممکن بالا ببرید و همزمان لذت و هیجان بازی را چندین برابر کنید.

نور صفحه گوشی تان را زیاد کنید

برای اجرای بهتر بازی و هدف گیری بهتر در حین انجام گیم بهتر است که نور صفحه گوشی خود را زیاد کنید. بعد از آن که نور صفحه نمایشگر خود را بالا بریدی، اطمینان حاصل نمایید که حالت Night Mode و یا Blue Light Filter در گوشیتان فعال نباشد. همچنین شما باید حالت Auto-Brightness را نیز در گوشی خود غیر فعال کنید.

 

استفاده از دسته برای بازی کالاف دیوتی موبایل

اگر میخواهید تجربه هیجانی فوق العاده را در حین انجام بازی کالاف تجربه کنید به شما پیشنهاد می کنم دسته های کنسول استفاده کرده و آن را به گوشی خود متصل کنید؛ در این حالت شما با گیمرهایی روبرو خواهید شد که مانند شما در حین انجام بازی از کنترلر و یا همان دسته بازی استفاده میکنند.

بهترین تنظیمات در بازی کالاف دیوتی موبایل

تنظیمات زیادی در این بازی وجود دارد که با استفاده از  آن می توانید مطابق سلیقه و میل خود بازی را شخصی سازی کنید و تغییر هر بخش از تنظمات به نوع تلفن هوشمند شما و سبک بازی تان بستگی دارد.

ترفندهای کالاف دیوتی موبایل را یاد بگیرید

انتخاب حالت پیشرفته

دو حالت برای کنترل بازی وجود دارد؛ یکی حالت ساده و دیگری حالت پیشرفته است. اگر حالت ساده را انتخاب کنید، شما وقتی کسی را به عنوان دشمن نشانه میگیرید، تفنگ به صورت خودکار شلیک می کند؛ اما در حالت پیشرفته کنترل تمام بازی در اختیار شماست که چه زمانی شلیک کنید و… اگر میخواهید یک گیمر حرفه ای در بازی کالاف شوید به شما توصیه می کنم که حالت پیشرفته را انتخاب کنید.

گرافیک بازی را تغییر  دهید

شما با تغییر گرافیک بازی خود میتوانید تجربه بهتری از انجام بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته باشید. برای این کار کافی است به قسمت تنظیمات گوشی رفته و سپس به سراغ گزینه Audio & Graphics بروید. شما در این قسمت به راحتی میتوانید نرخ فریم، کیفیت گرافیک و… را به راحتی و طبق سلیقه خود تغییر دهید تا تجربه بهتری از انجام بازی را برای خود به ارمغان بیاورید.

بازی کردن دوستان خود را زیر نظر گرفته و با آن ها ارتباط بگیرید

برای یادگرفتن ترفندهای بیشتر در مورد بازی  و زیرنظر داشتن بازی دوستان خود میتوانید به قسمت لیست دوستان بروید و روی گزینه ای که به شکل چشم است ضربه بزنید تا به صورت زنده ببینید که دوستان شما در بازی چه کارهایی را برای پیروز شدن در میدان بنرد انجام می دهند.

شما همچنین میتوانید به صورت آنلاین با آن ها ارتباط بگیرید و با آن ها در مورد بازی گفتگو کنید تا هم بتوانید از تجربه ای که در حین انجام به دست آورده اند استفاده کنید و هم دوستان مجازی زیادی پیدا کنید و از انجام بازی لذت بیشتری ببرید.

سخن آخر

در این مقاله با برخی از ترفندهای طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل آشنا شدید. مطمئنا این ترفندها میتواند به شما تا حدود زیادی کمک کند که بازی را حرفه ای پیش ببرید. همچنین برای خرید انواع گیفت کارت ها میتوانید به سایت های معتبر از جمله یانگ سنتر مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *