آموزش

تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن

اکانت دیوتی در اکتیویژن

روش تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن چگونه است؟ مراحل تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن در حساب کاربری چگونه است؟ در اینجا می خواهم مراحل تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن را بگویم تا شما بهتر بتوانید هر زمان لازم داشتید برای تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن اقدام کنید. به شما توصیه می کنم که تا انتهای این مقاله با من همراه باشید تا با استفاده از این نکات به راحتی اقدام به تغییر رمز خود دهید.

نحوه تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی

برای اینکه بتوانیم رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن را تغییر دهیم می بایست به حساب Activision خود در وب سایت یا از طریق یک سیستم مرتبط دسترسی پیدا کنیم. بعد از ورود به وب سایت باید به قسمت  «Profile» و سپس «Basic Info» برویم و گزینه «Edit» را در کنار گزینه Password انتخاب کنیم. در این مرحله بایستی گذرواژه خود را تأیید کنیم و با پیروی از دستورالعمل‌های   Activision که مربوط به انتخاب گذرواژه های قوی است رمز عبور جدید را در این قسمت  وارد کنیم.

اما اگر نگران هک شدن حساب کاربری هستیم یا اگر بخواهیم در حرکت رو به جلو دقت بیشتری داشته باشیم، می‌توانیم اقدامات متعدد دیگری را انجام دهیم.

امیداورم که تا اینجا مراحل را به راحتی انجام داده باشید. در ادامه می خواهم در مورد اقدامات امنیتی حساب اکتیویژن برای شما بگویم.

اقدامات امنیتی اضافی حساب Activision

اقدامات امنیتی اضافی حساب Activision

برای اقدامات امنیتی اضافی برای اکانت اکتیویژن خود باید تمامی حساب‌های مرتبط با حساب Activision خود را لغو پیوند بزنیم تا زمانی که آنها به درستی ایمن شوند. ما باید از خرید، فروش یا اشتراک گذاری حساب خودمان خودداری کنیم. برای احتیاط بیشتر نباید از سیستم های مشترک با دیگران استفاده کنیم.

نکته بعدی که مهم است این است که نباید حساب خود را به هیچ وب سایت یا موارد مشابهی که خدمات یا موارد درون بازی ارائه می دهند متصل کنیم.

نحوه محافظت از حساب Activision

نحوه محافظت از حساب Activision

برای اینکه بتوانیم از حساب Activision خود محافظت کنیم باید به نکاتی توجه کنیم تا با استفاده از این نکات از اطلاعاتی که در حساب Activision خود ذخیره کرده ایم محافظت کنیم.

اولین نکته این است که باید از یک رمز قوی استفاده کنیم تا هر کسی به آن دسترسی نداشته باشد. برای انتخاب رمز قوی ما می توانیم از کاراکترهای مختلفی استفاده کنیم. باید دقت داشته باشید که برای راحتی کار خود از یک کاراکتر استفاده نکنید. رمزهای عبور حساب Activision می تواند 8 تا 20 کاراکتر باشد. من به شما توصیه می کنم از 20 کاراکتر استفاده کنید هر چند ممکن است برای شما سخت باشد اما این کار ایمنی رمز شما را بالا می برد. سعی کنیم برای رمز از حروف های بزرگ، کوچک و اعداد استفاده کنیم.

نکته: از گذرواژه‌هایی که به راحتی می‌توانند امکان پذیر باشند  استفاده نکنید مانند نام‌ها و تاریخ تولد. این کار باعث دسترسی آسان دیگران به رمز عبور ما می شود.

از استفاده از رمزهای عبور رایج خودداری کنید. حتما می دانید که رمز عبور های رایج بیشتر آسیب پذیر هستند.

بازیابی رمز عبور حساب Activision

برای اینکه رمز عبور اکانت اکتیویژن خود را بازیابی کنیم باید مراحلی را انجام دهیم. ابتدا باید آدرس ایمیل مورد استفاده برای ایجاد حساب کاربری خود را وارد کنی و روی SEND کلیک کنیم. روی لینک RESET YOUR PASSWORD که در ایمیل وارد می شود کلیک کنیم. باید بدانیم که این لینک به مدت 24 ساعت معتبر است و فقط یک بار می توانید از آن استفاده کنید. در این مرحله باید یک رمز عبور جدید وارد کنیم که یادتان بماند. پس در این مرحله از کارکاکترهایی استفاده کنیم که علاوه بر اینکه به یادمان بماند به گونه ای باشند که از کاراکترهای رایج نباشد. از کاراکترهای مختلف استفاده کنیم تا تکراری نباشند.

با توجه به به مطالب ارائه شده شما بهتر می توانید برای تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن و محافظت از رمز عبور خود اقدام نمایید. اگر نیاز به راهنمایی بیشتری در این زمینه هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با همکاران مجرب ما در ارتباط باشید. ما به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی به سوال های شما هستیم.

استفاده از روش مطمئن برای تغییر رمز اکانت کالاف دیوتی در اکتیویژن به شما اطمینان خواهد داد که کسی نمی تواند به رمز شما دسترسی پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =