بلاگ

تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست؟

ممکن است که برای برخی از شما در مورد سوال مطرح شود که تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست؟ چه زمانی می توان از این موارد استفاده کرد؟ برای دانستن پاسخ این سوالات بهتر است تا انتهای این مقاله مرا همراهی کنید تا بتوانید به پاسخ آن دست یابید.

در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی به گونه ای شده است که افراد برای بازی های جهانی نیاز به داشتن اکانت می باشد. اکانت نشانگر هویت بازیکن می باشد. در وافع بدون داشتن اکانت شخص نمی تواند بازی کند. در اکانت های فرد، اطلاعات گوناکونی مانند نام، تعداد رکوردهای فرد، تعداد بازی هایی که انجام داده است و….. ثبت می شود.

تفاوت اکانت ترکیبی با هکی چیست؟

تفاوت اکانت ترکیبی با هکی چیست؟برای اینکه از این اکانت ها استفاده کرد بهتر است ابتدا تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست را بدانیم تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید اکانت کنیم. اکانت های هکی، در واقع همان اکانت های غیر قانونی  هستند که به آن لقب دزدی زده می شود. این اکانت ها با قیمت پایین تری برای مشتریان فروخته می شود. به عبارت دیگر اینکه ابتدا اکانت توسط دیگران خریداری شده است اما زمانی که این اکانت ها هک می شوند با قیمت پایین تری به دیگران فروخته می شود. در این خصوص صاحبان اصلی حساب می توانند به خاطر غیر قانونی بودن اکانت ها شکایت کنند و از حق خود دفاع کنند. با شکایت صاحبان حساب اصلی، این حساب ها بسته می شوند و حذف می گردند.

و کنسول بازی که این کار را می کند مسدود خواهد شد. بنابراین باید بدانید که برای پرداخت قیمت پایین نباید به سراغ اکانت های غیر قانونی و هکی رفت.

در مقابل اکانت های هکی، اکانت های ترکیبی و قانونی وجود دارد. این اکانت ها هیچ مشکلی برای کنسول بازی ایجاد نمی کند. فقط یک مشکلی این اکانت ها دارند که زمانی که به صورت آنلاین شخص بازی می کند یک دفعه بازی قفل می کند. برای این مشکل هم راه  چاره ای وجود دارد که می توان بازی را به صورت آفلاین انجام داد تا از این مشکل رها شد.

فروش اکانت قانونی به وسیله کنسول های بازی به صرت معتبر انجام می شود. این اکانت ها دارای گارانتی دائمی هستند و همچنین می توان به صورت مجدد به فروش رسند.

با خرید کردن اکانت های ترکیبی با پرداخت هزینه پایین می توان چندین بازی را انجام داد. به خاطر دارا بودن اشتراک PSN PLUS می توان دسترسی کامل به چند بازی داشت و با قیمت پایین تری آنها را خرید کرد. البته بادی توجه داشت که به خاطر ارزان بودن بازی های اشتراکی، این نوع بازی ها بدون گارانتی هستند.

بعضی از افراد بر این باور هستند که اکانت های ترکیبی باعث مسدود شدن سیستم می شود. درحالی که این باور کاملا اشتباه می باشد. همانطور که گفتم تنها مشکل اکانت های قانونی و ترکیبی قفل شدن بازی در حالت آنلاین است. و دیگر مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کنند.

اکانت ترکیبی ps4

اکانت ترکیبی ps4اگر از کسانی هستید که به بازی های پلی استیشن 4 علاقمند هستید حتما می دانید که بازی های این مجموعه بازی معمولا دارای قیمت بالایی هستند و برای تهیه کردن آن ها باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد و آنها را خرید کرد.

از طرف دیگر، اکثر افراد دوست دارند تا برای تجربه کردن بازی ها، هزینه خرید کردن بازی ها را کاهش بدهند تا بتوانند از این طریق بازی های دیگری را هم امتحان کنند. خرید بازی ها به صورت آنلاین و استفاده کردن از اکانت ها یکی از روش هایی است که با استفاده از آنها می توان هزینه های خرید بازی را کاهش داد.

امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در مورد تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست برای شما مفید واقع شده باشد. اگر در مورد تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست نیاز به اطلاعات بیشتری هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید. ما به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی و مشاوره به شما کاربران عزیز هستیم.

دانستن اطلاعات در مورد تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست به شما کمک خواهد کرد تا خرید اکانت های خود را با آگاهی بیشتری انجام دهید.

2 فکر در مورد “ تفاوت اکانت های ترکیبی و قانونی با هکی چیست؟

  1. رضا گفت:

    سلام. من ی پلاس هکی خریدم و اشتباهی از کردیت کارتش ی بازی خریدم‌ و پلاسش رو تمدید کردم. بعدش سریع از اکانته لاگ اوت کردم و کامل از رو کنسول پاکش کردم که مشکلی پیش نیاد. پی اس فایوم هنوز بن نشده. احتمالش هست بن دائمی بشم؟ تقریبا ۸ ماه پیش اینجوری شد

    1. support گفت:

      اگر پیگیری کند قطعا بن میشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *