بلاگ

تفاوت پلاس اکسترا و پریمیوم

تفاوت پلاس اکسترا و پریمیوم

کنسول پلی استیشن محبوبیت زیادی میان گیمرها و کاربران پیدا کرده و سه اشتراک اسنشیال، پلاس اکسترا و پریمیوم خود را نیز از مدت ها قبل به بازار ارائه داده است که هر کدام از نظر نوع خدماتی که به کاربران خود ارائه می دهند، متفاوت هستند. دو نوع پلاس اکسترا و پریمیوم شباهت های زیادی به یکدیگر دارند که همین موضوع باعث سردرگمی کاربران شده است.

در این مقاله به مقایسه دو سرویس پلاس اکسترا و پریمیوم کنسول پلی استیشن خواهیم پرداخت تا به تفاوت های بین این دو سرویس بیشتر پی ببرید و به انتخاب خودتان از  امکانات یکی از این دو سرویس محبوب استفاده کنید.

پلی استیشن پلاس اکسترا

در مورد ویژگی های سرویس پلی استیسن پلاس Extra می توان گفت که این سرویس، مجموعه ای از امکانات ناب و درجه یک را در اختیارتان قرار خواهد داد که تمام سلایق و نیازهای شما را می تواند پوشش دهد.

شما این سرویس را می توانید به صورت یک ماهه، سه ماهه و دوازده ماهه که توسط شرکت سونی ارائه شده است تهیه کنید. من به شما توصیه می کنم که سرویس اشتراک چند ماهه و در صورتی که می توانید سرویس سه ماهه این سرویس را تهیه کنید تا برایتان به صرفه تر تمام شود.

به طور مثال، قیمت اشتراک یک ماهه آمریکا 15 دلار و  یک ساله آن 100 دلار است و اگر اشتراک سالانه سرویس پلاس اکسترا را تهیه کنید، قیمت ماهیانه این سرویس برایتان 8.3 دلار تمام می شود که با یک محاسبه بسیار ساده می توانید پی ببرید که باخرید اشتراک سالیانه، ماهیانه تا چه میزان در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.

امکانات ویژه سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا

  •  برخورداری از تخفیف های استثنایی ویژه این سرویس برای بازی ها
  • امکان دسترسی به بازی های رایگان ماهیانه
  • قابلیت دسترسی به تمام بازی های سرویس پلی استیشن
  • دسترسی به مولتی پلیر بازی ها
  • دسترسی به کاتالوگ بازی ها
  • دارای فضای ذخیره ابری

پلی استیشن پلاس پریمیوم

سرویس پلی استیشن پلاس Premium ، محبوبیت زیادی میان کاربران و گیمرها پیدا کرده است. پلاس پریمیوم یکی از بهترین سرویس های اشتراک پلی استیشن است که امکانات بی نظیر و فوق العاده ای را به کاربران خود ارائه می کند و قادر است تا تمام نیازها و سلایق کاربران خود را پوشش دهد.

امکانات ویژه سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم

  • با تهیه این سرویس این امکان برایتان فراهم خواهد بود که دسترسی نامحدودی به انواع بازی ها داشته باشید.
  • همچنین با در اختیار داشتن سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم، شما به بازی های کنسول های قدیمی نیز می توانید دسترسی داشته باشید.
  • با تهیه این سرویس می توانید مانند نسخه پلاس اکسترا به بازی های ماهیانه رایگان دسترسی داشته باشید
  • امکان دسترسی به 340 بازی دیگر را خواهید داشت که از انواع دیگر سرویس های پلاس استیشن مثل پلاس اکسترا بیشتر است
  • امکان برخورداری از تخفیفات ویژه ده تا هفتاد درصدی
  • امکان دسترسی به نسخه آزمایی بازی ها؛ سرویس پلاس پریمیوم به شما این امکان را خواهد داد که قبل از خرید بازی جدید، آن بازی را به مدت ده تا 12 ساعت تست کنید.
  • ارائه 100 گیگی فضای خالی به منظور ذخیره بازی

پلی استیشن پلاس پریمیوم همان دلوکس است؟

در پاسخ این سوال باید گفت بلی. دلوکس هم همان پریمیوم است و تنها تفاوتی که با سرویس پریمیوم دارد، در دسترسی به فضای ابری است که بر اساس ریجن محدود شده است.

مقایسه سرویس ها و امکانات سرویس پلاس اکسترا و پریمیوم

تا این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی های سرویس اکسترا و پریمیوم کنسول پلی استیشن پرداختیم. حالا می رسیم به قسمت جذاب مقایسه بین اکسترا و پریمیوم تا با تفاوت های موجود بین این دو سرویس بیشتر آشنا شوید.

مقایسه از نظر امکانات

سرویس پلاس اکسترا به 400 بازی دسترسی دارد؛ اما سرویس پریمیوم علاوه بر این 400 بازی، 340 بازی دیگر را نیز در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

در پلاس Premium، شما به بازی های p1،p2 p3 نیز دسترسی خواهید داشت؛ این در حالی است که در سرویس Extra چنین قابلیتی وجود ندارد.

مقایسه از نظر هزینه پرداختی

همان طور که مشاهده کردید، سرویس پریمیوم نسبت به اکسترا امکانات و سرویس های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد که به همین نسبت می تواند قیمت این دو سرویس متفاوت باشد که این هزینه های پرداختی نیز بر اساس ریجن های مختلف انتخابی متفاوت است.

سخن آخر

در این مقاله بین مقایسه تفاوت های بین دو سرویس Plus Extra و Plus Premium پرداختیم. سرویس Premium نسبت به نوع Extra از امکانات بیشتری برخوردار است و به همان نسبت نیز هزینه آن بیشتر است.

برای تهیه کنسول های بازی پلی استیشن و انواع گیفت کارت بازی می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین و در کم ترین زمان ممکن انجام دهید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *