بلاگ

جدیدترین روش ردیم گیفت کارت گوگل پلی

جدیدترین روش ردیم گیفت کارت گوگل پلی

در مقاله سری قبل با نحوه فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی آشنا شدید. در این مقاله می خواهیم جدیدترین روش ردیم این گیفت کارت را به شما آموزش دهیم.

گیفت کارت محبوب

گیفت گوگل پلی را میتوان جزو یکی از محبوب ترین گیفت های گوگل پلی دسته بندی کرد. همزمان با افزایش استفاده از فضای وب، کمپانی های معروف نیز تصمیم به ارائه خدمات بیشتر به کاربران گرفتند.

یکی از انواع این خدمات، گیفت کارت گوگل پلی است که این روزها استفاده از آن به منظور استفاده از خدمات گوناگونی مثل خرید انواع کتاب های پرفروش، موسیقی های مورد علاقه، انواع بازی های روز دنیا و…. رو به افزایش است و توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند و تبدیل به یکی از محبوب ترین گیفت کارت ها در میان کاربران شود.

انواع گیفت کارت گوگل پلی

انواع گیفت گوگل پلی را بر حسب میزان مبلغ پرداخت اشتراک و کشورهای ارائه دهنده آن میتوان به پنج دسته تقسیم بندی کرد که عبارتتد از :

GIFTCARD کانادا: گیفت کارت های ریجن کانادا، در مبلغ های 10، 50 و 100 دلاری و به واحد پول کشور کانادا در سایت های معتبر خرید و فروش گیفت کارت موجود است.

GIFTCARD آمریکا: گیفت های ریجن آمریکا در مبلغ اشتراک های 5، 10، 15،20،25،30، 50،60،75، 100 و 200 دلاری موجود است.

GIFTCARD انگلیس: گیفت کارت های کشور انگلیس را هم با حق اشتراک 5،10،25،50،100،150 و یا 200 پوندی میتوان تهیه کرد.

GIFTCARD ترکیه: گیفت های ترکیه هم در مبالغ 25، 50 و 100 در سایت های معتبر موجود است.

GIFTCARD امارات: گیف کارت ریجن امارات را هم میتوان با پرداخت حق اشتراک 30، 50،100،300 و 500 درهمی تهیه کرد.

همچنین علاوه بر این کشورها، سایر کشورها نیز اقدام به ارائه گیفت کارت گوگل پلی کرده اند.برای خرید گیفت کارت میتوانید  از طریق مراجعه به سایت یانگ سنتر  آن را را تهیه کنید.

روش قدیمی ردیم کردن گیفت کارت

برای فعال کردن گیفت کارت دو روش وجود دارد؛ یک: روش قدیمی و دو: روش جدید که ابتدا قصد داریم قبل از بررسی روش جدید ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی، مروری بر روش قدیمی فعال کردن گیفت گوگل پلی داشته باشیم.

بعد از خرید گیفت کارت در ابتدا و قبل از ردیم کردم گیفت خود باید یک اکانت داشته باشید؛ قبل از اقدام به فعال سازی گیفت گوگل پلی، در ابتدا یک اکانت مخصوص استفاده از خدمات گوگل پلی ایجاد کنید.

بعد از انجام این کار و ساختن حساب کاربری خود، حالا میتوانید به بخش فعال سازی گیفت کارت بروید؛ بعد از رفتن به بخش فعال سازی، یک کد 25 رقمی که همان کد گیفت کارت شماست، به شما ایمیل میشود که با وارد کردن این کد 25 رقمی به سادگی میتوانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

روش جدید ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی

با اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران در زمینه ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی، برخی کاربران در ردیم کردن گیفت خود دچار مشکل است؛ در این قسمت از مقاله به شما روش جدیدی را به شما معرفی خواهم کرد که میتواند جوابگوی نیاز شما برای ردیم کردن کارت باشد.

یک روش ردیم کردن گیفت کارت، استفاده از شبیه ساز اندروید بلو استکس برای ردیم کردن گیفت کارت در سیستم عامل ویندوز است. برای ردیم کردن گوگل پلی در ویندوز باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به نرم افزار تغییر آی پی متصل شوید
  • برنامه بلو استکس را دانلود کنید
  • یک اینستنس برای آن بسازید.
  • برنامه را روی 32 بیت قرار دهید تا بازی هایی مثل کالاف دیوتی را نیز پشتیبانی کند.
  • به پنجره ّFresh Instance بروید و تمامی گزینه ها در حالت بالاترین مقدار قرار دهید و روی گزینه استارت کلیلک کنید.
  • وارد Android settings شوید و در بخش لوکیشن، دسترسی را خاموش کنید و بخش Emergency Location را نیز خاموش کنید.
  • به بخش Date & Time بروید و گزینه های تاریخ و مکان و زمان خودکار را غیر فعال کنید.
  • Time Zone را روی Eastern Daylight Time قرار دهید.
  • گزینه پایانی پنجره را نیز روی 24 ساعت قرار دهید.
  • وارد اکانت خود شوید.

نکات مهم در رابطه با فعال سازی گیفت کارت

  •  قبل از  فعال سازی گیفت کارت باید ریجن مورد نظر خود را انتخاب کنید و آی پی خود را روی کشور مدنظر قرار دهید؛ در غیر این صورت، کد گیفت کارت شما بلاک خواهد شد.
  •  بهتر است ریجن آمریکا را برای اکانت خود انتخاب کنید؛ زیرا گیفت کارت ریجن آمریکا مشمول مالیات نخواهد شد.
  •  در وارد کردن کد 25 رقمی گیفت کارت خود نهایت دقت را به خرج دهید تا اکانت شما دچار مشکل نشود.

سخن آخر

در این مقاله ، روش قدیمی و همچنین روش جدید ردیم کردن گیفت کارت گوگل پلی را مورد بررسی قرار دادیم. برای ردیم کردن گیفت کارت در سیستم عامل ویندوز خود میتوانید از روش جدید فعالسازی استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *