بلاگ

جدید ترین تغییرات در فیفا التیمیت

جدید ترین تغییرات در فیفا التیمیت

خرید اکانت قانونی فیفا 23 برای بسیاری از افراد تنها به معنی تجربه کردن حالت ultimate team این بازی است. هیچ جای شکی وجود ندارد که حالت Ultimate Team محبوب ترین ویژگی بازی فیفا هست و خواهد بود. شرکت EA، اخیرا به معرفی قهرمانان و آیکون‌های جدید و معرفی تغییرات عظیمی در Fifa ultimate team 23 پرداخته است. در این نسخه قابلیت crossplay، جوایز جدید و سیستم موقعیت گیری جدید به بازی اضافه شده‌اند و جام جهانی و chemistry نیز به کلی تغییر خواهند کرد.
التیمیت تیم همچنان محبوب‌ترین حالت بازی در فیفا و یک ماشین چاپ پول برای EA SPORTS محسوب می‌شود. حتی سال آینده که نام فیفا تغییر می‌کند حالت التیمیت تیم به حیات خود ادامه خواهد داد. در طول سال‌ها، نه تنها تعداد بازیکنان و کارت‌های ویژه این حالت دچار تغییرات شده‌اند، بلکه خود حالت بازی نیز تحول یافته ‌است. از آنجا که شرکت EA تحولات عظیمی را برای آخرین نسخه از این بازی اعلام کرده، برای خرید اکانت قانونی فیفا 23 و مطلع شدن از جدیدترین تغییرات در آن با ما همراه باشید.

افزودن قابلیت crossplay بین کنسول های پلی استیشن و اکس باکس به حالت التیمیت تیم

شما با خرید اکانت قانونی فیفا 23، قابلیت crossplay را که مدتها منتظرش بودیم و از همان هنگام عرضه بازی نیز فعال است، دریافت می‌کنید و می‌توانید با کاربران کنسول‌های دیگه به بازی بپردازید. این ویژگی همچنین به اولتیمت تیم نیز انتقال می‌یابد و نکته قابل توجه این است که هر دو کنسول دارای یک بازار نقل و انتقالات یکسان هستند. این امر فرصت‌های جدیدی برای خرید و فروش کارت‌ها و توسعه بازار و قیمت‌ها ایجاد می‌کند.

سیستم chemistry جدید به بخش التیمیت فیفا ۲۳ اضافه می‌شود

بازی فیفا ۲۳ التیمیت با یک سیستم شیمی(chemistry) جدید عرضه خواهد شد. این بازی سیستم شیمی التیمیت تیم را تغییر داده است تا به شما انعطاف‌پذیری بیشتری در زمان ساخت تیم رویایی مدنظرتان در حالت FUT23 بدهد. یک سیستم ساده شده که به بازیکنان محبوب شما این امکان را می‌دهد که chemistry خود را با بقیه اشتراک بگذارند. مهم نیست که آن‌ها در کجای زمین هستند، تطبیق شیمی بازیکنان در هنگام شروع براساس باشگاه مشترک، لیگ و ترکیب ملت‌ها انجام خواهد شد.
برای مثال شما می‌توانید مانوئل نیوئر را دروازه و توماس مولر را در خط مقدم خود داشته باشید و آن‌ها به خوبی با یکدیگر هماهنگ خواهند شد. به شکل کلی بر خلاف نسخه‌‌های قبل، بازیکنان دیگر مجبور نیستند در کنار هم بازی کنند تا شیمی خوبی داشته باشند. با خرید اکانت قانونی فیفا 23 شما می‌توانید تیم رویایی خود را با تمامی بازیکنان مورد علاقه خود بسازید.

 

لحظات فیفا التیمیت تیم یا FUT Moment

حالت FUT Moments ویژگی‌ جدیدی خواهد بود که بر روی حالت تک نفره تمرکز دارد و شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی فیفا 23 به آن دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید مسابقات کوتاه را کامل کنید و در نتیجه تکمیل آنها پاداش دریافت کنید. این مسابقات براساس رویدادهای دنیای واقعی یا رویدادهای فیفا التیمیت به شکل سناریوها و وظایف مختلفی وجود خواهند داشت که باید آن‌ها را تکمیل کنید. شما با انجام این رویداد ستاره کسب می‌کنید و می‌تواند آنها را در ازای جوایز FUT Moment در طول فصل بازیابی کنید.

تغییرات جایگاه بازیکنان حذف می‌شود

در فیفا التیمیت ۲۳، بازیکنان براساس رفتار خود در زندگی واقعی، موقعیت‌های اولیه و ثانویه دارند. برای مثال Joao Cancelo ‏هر دو جناح راست و چپ را در من سیتی ‏بازی می‌کند، بنابراین می‌تواند هر دو جایگاه را در فیفا التیمیت تیم نیز بازی کند. بنابراین دیگر نیازی نیست که جایگاه‌ها را تغییر دهید، بازیکنان نیز جایگاهشان را به این شکل پر خواهند کرد. اکثر ستاره‌های فیفا التیمیت تیم می‌توانند تا سه موقعیت مختلف داشته باشند.

بخش World cup، حالت جدید و قهرمانان جام جهانی را به بازی اضافه می‌کند

شرکت EA دوباره چیزهای جدیدی برای اضافه کردن به فیفا در سال جام جهانی پیدا کرده‌است. جام جهانی در روز ۲۱ نوامبر در قطر آغاز می‌شود اما قهرمانان جام جهانی فوتبال در فیفا التیمیت، ۱۱ نوامبر آزاد خواهند شد.
شرکت EA اعلام کرده است که حالت جام جهانی نیز به بازی اضافه خواهد شد اما هیچ اطلاعات بیشتری درباره این موضوع منتشر نکرده است. بنابراین، ما فرض می‌کنیم که قهرمانان ‏و آیکون‌های بیشتر به علاوه استادیوم‌های جدید در این بازی نسبت به سال‌های گذشته وجود خواهند داشت.

قهرمانان و آیکون‌های جدید

هر کسی که تا به حال فیفا بازی کرده‌است این را می‌داند که قهرمانان و آیکون‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی هستند. اگر شما درست در ابتدای یک فصل، به یکی از آنها دست یابید، یکی از خوش‌شانس‌ترین بازیکنان این بازی محسوب می‌شوید.

جدید ترین تغییرات در فیفا التیمیت

شما می‌توانید خودتان از این کارت‌های خاص استفاده کنید و یا آن‌ها را در ازای تعداد زیادی سکه بفروشید. براساس برخی شایعات تا کنون، ۱۰۵ آیکون و ۱۷ قهرمان التیمیت تیم وجود داشته‌است. EA این تعداد را به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داد که شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی فیفا 23 شانس خود را برای دریافت بهترین کارت‌های بازیکنان امتحان کنید. اگرچه تاثیر کارت‌های بیشتر در بازار نقل و انتقالات بازی و تاثیر آنها در قیمت‌ها هنوز مشخص نیست و باید تا زمان عرضه بازی صبر کنیم.
قهرمانان (Heroes) برای اولین بار در فیفا ۲۲ معرفی شدند و جامعه کاربران فیفا، حداقل برای چند هفته اول عاشق ویژگی جدید شدند. با این حال، بسیاری از قهرمانان معرفی شده بسیار ضعیف بودند و پس از مدتی نمی‌توانستند در رویدادهای هفتگی عملکرد دلچسبی داشته باشند. بخش کاپیتان فیفا التیمیت آنها را به بازی برگرداند. این بخش قهرمانان در تمامی نسخه‌های جام‌جهانی فیفا ۲۳ نیز ادامه خواهد داشت.
نکته قابل توجه این است که برخی از بازیکنانی که در فیفا ۲۲ به عنوان آیکون (icon) محسوب می‌شدند، ممکن است در فیفا ۲۳ دچار تنزل درجه شوند و به عنوان قهرمان(hero) محسوب می‌شوند. این امر احتمالا باید iconها را کمی نادرتر کند. اما تمامی اینها شایعات هستند و برای مطمئن شدن باید منتظر انتشار بازی باشیم.

رویدادهای جدید بخش التیمیت تیم

مهم‌ترین بخش التیمیت تیم بازی‌های فیفا، رویدادهایی هستند که هر هفته در روز جمعه آغاز می‌شوند. حال با انتشار فیفا ۲۳، نه تنها طرفداران می‌توانند در مورد محتوای تازه خوشحال باشند، بلکه شرکت EA SPORTS نیز در مورد گیمرهایی که یک‌بار دیگر برای باز کردن بسته‌های کارتی به فیفا پول پرداخت می‌کنند خوشحال خواهد شد. یک تقویم دقیق از تمامی رویدادهای فیفا ۲۳ با تمام تاریخ‌های مربوطه به زودی منتشر می‌شود. در حال حاضر رویدادهای تیم سال (‏حدود پایان ژانویه) ‏و تیم فصل (‏حدود ماه مه)‏ از رویدادهای برجسته‌ای هستند که برای فیفا التیمیت برنامه ریزی شده‌اند و شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی فیفا 23 به این رویدادها دسترسی داشته باشید.
علاوه بر این، رویداد تیم هفته نیز به فیفا ۲۳ برمی‌گردد و در چهارشنبه‌ها منتشر می‌شود. به طور معمول، این رویدادها از هفته اول تا پایان فیفا التیمیت تیم ادامه می‌یابند. اگرچه شایان ذکر است که EA، رویداد تیم هفته را در فیفا ۲۲ ادامه نداد چرا که دیگر کسی به آن علاقه‌مند نبود. قطعا این رویداد به چند نوآوری نیاز دارد تا این حالت را به شکوه سابق خود بازگرداند.

جمع بندی

سری بازی‌های فیفا از محبوب‌ترین بازی‌های ژانر شبیه‌سازی/ورزشی بین گیمر‌ها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر جهان هرساله منتظر عرضه نسخه جدید این بازی‌ها هستند تا نوآوری‌های تعبیه شده در نسخه جدید را تجربه کنند‌.
فروشگاه یانگ سنتر یک فروشگاه معتبر با دوسال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن، فروش لوازم جانبی موبایل، کنسول، خدمات درون برنامه بازی‌های پابجی و کال اف دیوتی موبایل و کلی خدمات دیگر است. شما می‌توانید در فروشگاه یانگ سنتر، به خرید اکانت قانونی فیفا 23 با بهترین قیمت بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *