بلاگ

خرید گیفت کارت ارزان در یانگ سنتر

گیفت کارت

کاربرد گیفت کارت

گیفت کارت جایگزینی برای پرداخت پول نقد به منظور خرید از اپ استور و کمپانی های مختلف مخصوص خریدهای مجازی و یا خریدهای فیزیکی است. شما از طریق آن حتی میتوانید خدمات و کالاهای الکترونیک مثل بازی، کتاب، موسیقی و… را دریافت کنید.

در مورد دریافت برخی خدمات از جمله دریافت برخی بازی ها و…، شما نیاز به دسترسی به سیستم پرداخت بین المللی دارید. در حال حاضر به خاطر شرایط تحریمی ایران، امکان دسترسی به سیستم پرداخت بین المللی جهت استفاده از این نوع خدمات را ندارید و تنها راه حل آن، تهیه گیفت کارت از وب سایت های معتبر است.

این کارت ها دقیقا مانند کد شارژ ایرانسل و همراه اول است که با وارد کردن کد آن می توانید حساب کاربری خود را شارژ کرده و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. بر اساس نام کمپانی ها و شرکت های مختلف، انواع مختلفی گیفت کارت در بازار وجود دارد که در ادامه مقاله در مورد آن و همچنین سایر مطالب مرتبط بیشتر توضیح خواهیم داد.

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

گیفت کارت گوگل پلی

این گیفت کارت ها، مخصوص دستگاه های اندرویدی هستند و بزرگترین استور اندرویدی دنیاست. همه شما در گوشی اندروید خود، اپ گوگل پلی را نصب شده دارید و از طریق این اپ توانسته اید برنامه های دلخواه خود را دانلود کنید. اما برخی برنامه های این اپلکیشن پولی هستند و شما بدون پرداخت پول، نمیتوانید خدمات آن اپ را دریافت کنید.

همان طور که در سطرهای اولیه مقاله نیز اشاره کردم، به خاطر شرایط تحریمی ایران شما نمیتوانید به سیستم پرداخت پول بین المللی دسترسی داشته باشید و تنها راه آن، استفاده از گیفت کارت است.

اپلیکشین گوگل پلی نیز به دلیل آن که وابسته به کمپانی های آمریکایی است و از تحریم ها تبعیت می کند، تنها راه استفاده از خدمات پولی این برنامه، استفاده از گیفت کارت مخصوص این کمپانی یعنی گیفت کارت گوگل پلی است.

گیفت کارت آیتونز

میتوان آن را جزو یکی از محبوب ترین های مورد استفاده در میان کاربران دانست. استفاده از خدمات این گیفت، مختص به دستگاه های اپل نظیر مک بوک، ios ، آیفون، آیپاد و آیپد است.

گیفت آیتونز کشور آمریکا یکی از محبوب ترین ها میان کاربران است و بیشتر کشورها ترجیح میدهند که حساب کاربری خود را با با خرید این گیفت محبوب شارژ نمایند.

این گیفت ها را میتوانید در مقادیر 25،50،100، 5،10،15 تهیه کنید که حتی در برخی موارد، در مبالغ 500 تا 1000 دلاری نیز عرضه میشوند.

گیفت کارت یانگ سنتر

گیفت کارت پلی استیشن

برای خرید بازی از کنسول پلی استیشن باید از Playstation Giftcard استفاده کنید. این گیفت ها نیز بسته به سطح خدماتی که ارائه میدهند، به گیفت پلی استیشن معمولی، گیفت پلی استیشن پلاس، گیفت پلی استیشن مخصوص کنسول های پلی استیشن 3 و4 و 5 تقسیم بندی میشوند. این نوع گیفت ها در قیمت های 10، 20،50 و 100 دلاری عرضه میشوند.

گیفت کارت ایکس باکس

برای دریافت بازی های پولی کنسول ایکس باکس باید از Xbox Giftcard استفاده نمایید. انواع گیفت های ایکس باکس را میتوان به گیفت ایکس باکس معمولی، گیفت ایکس باکس گلد و… تقسیم بندی کرد. گیفت های ایکس باکس را میتوان در قیمت های 5، 10، 20 و 25 دلاری تهیه کرد. همچنین لوازم جانبی ایکس باکس را می توانید از یانگ سنتر تهیه نمایید.

گیفت کارت مایکروسافت

این گیفت ها مخصوص آن دسته از کاربرانی است که از ویندوزفون استفاده میکنند. با استفاده از Microsoft Giftcard خواهید توانست از اپ استور مایکروسافت خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهید.

گیفت کارت آمازون

Amazon Giftcard این امکان را به شما میدهد که بتوانید از اپ استور آمازون که در واقع یک کتابخانه بسیار بزرگ است، موارد مورد نیاز خود را خریداری کنید. این گفت کارت میان دانشجویان، مترجمان و یا هرکسی که با کتاب  سروکار دارد، بسیار محبوب و مورد استفاده است.

گیفت کارت فیسبوک

با خرید Facebook Giftcard خواهید توانست از بازی ها و برنامه های پولی اپ فیسبوک استفاده نمایید.

خرید گیفت کارت ارزان قیمت

برای خرید گیفت کارت های متنوع در قیمت های ارزان میتوانید به سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش گیفت کارت از جمله یانگ سنتر مراجعه کنید و  بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، گیفت خود را خریداری کنید و با وارد کردن کدی که بعد از خرید به شما ارسال میشود، اکانت خود را شارژ نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با این که گیفت کارت چیست، چه کاربردی دارد و همچنین انواع این گیفت ها و نحوه خرید گیفت ارزان آشنا شدید. GiftCard، در واقع جایگزین و واسطه ای به جای پول نقد است که با خرید و استفاده از  آن میتوانید از اپ های مورد نظرتان، خدمات پولی این اپلیکشین ها را بدون آن که نیاز به سیستم پرداخت پول بین المللی باشد خریداری کنید.

همچنین برای خرید گیفت کارت های ارزان قیمت یانگ سنتر میتوانید به سایت معتبر یانگ سنتر مراجعه کرده و بر اساس قیمت مد نظر، گیفت خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =