بلاگ

گیفت کارت پابجی موبایل

خرید یوسی پابجی

یوسی پابجی از جمله بازی های آنلاین است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. این بازی در سال 2017 و برای سیستم عامل ویندوز معرفی و روانه بازار شد. این بازی سبکی بتل رویال دارد. در ادامه مقاله در مورد این بازی محبوب و همچنین نحوه خرید یوسی پابجی با گیفت کارت پابجی موبایل بیشتر آشنا خواهید شد.

اطلاعات تکمیلی در مورد بازی یوسی پابجی

قبل از آن که به سراغ مبحث نحوه خرید یوسی پابجی با استفاده از گیفت کارت برویم، در این بازی شما می توانید به صورت یکنفره و یا گروهی به بازی بپردازید. به دلیل استقبال زیادی که از این بازی به عمل آمد، این بازی بر روی نسخه های اندروید و آیفون نیز ارائه گردید.

نهایتا تا 99 نفر همزمان و به صورت گروهی می توانید این بازی را به همراه دوستان و آشنایان خود انجام دهید. در این بازی شما باید سعی کنید که زنده بمانید؛ زیرا قانون بازی به این نحو است که هر کس در آخر بازی زنده بماند، او برنده بازی است.

در ابتدای بازی شما بدون همراه داشتن هیچ گونه سلاحی از هواپیما با چتر نجات به پایین می پرید؛ در منطقه ای که در آن جا فرود می آیید باید به دنبال جعبه ها بروید و از داخل آن ها سلاح پیدا کنید. اولین کسی که بتواند سلاح و مهمات پیدا کند و زنده بماند، برنده بازی است.

روش های به دست آوردن یوسی پابجی های بیشتر

روش رایگان

همان طورکه در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، این بازی یک سبک بتل رویال و یا همان جنگی دارد. این بازی به دو صورت قابل انجام است؛ رایگان و پولی؛ در شکل رایگان بازی شما پس طی مراحل زیاد و انجام ماموریت های مختلف، به چند یوسی که تعداد آن کم است دست خواهید یافت؛ اما شما برای برنده شدن به تعداد یوسی ها و تجهیزات جنگی بیشتری نیاز دارید.

روش پولی

در مقابل روش رایگان انجام بازی، روش پولی، روشی ساده تر و سریع تر برای خرید یوسی ها و امکانات بیشتر برای زنده ماندن و در نهایت برنده شدن در بازی است. در این روش شما نیاز به گیفت کارت دارید تا بتوانید تعداد یوسی های بازی خود را افزایش داده و برنده بازی شوید.

انجام این بازی زمانی لذت بخش تر میشود که با امکانات جنگی و تجهیزات بیشتر وارد عرصه نبرد و رقابت با گیمرهای حرفه ای شوید و بدون تجهیزات لازم قادر نخواهید بود تا رقبای حرفه ای خود را از میدان به در کنید! پس تنها راهی که باقی می ماند استفاده از روش پولی برای خرید یوسی پابجی های بیشتر است.

در ادامه مقاله با نحوه خرید یوسی پابجی با استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل بیشتر آشنا خواهید شد.

 

خرید یوسی

نحوه خرید یوسی پابجی

خرید گیفت کارت پابجی موبایل

خرید امکانات بیشتر این بازی برای لذت بردن بیشتر از بازی با استفاده از گیفت کارت امکان پذیر است؛ اما در مورد نحوه خرید یوسی پابجی با استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل باید به شما بگویم که به این دلیل که کشور ایران در شرایط تحریمی است و امکان پرداخت بین المللی با استفاده از کارت های بانکی ایرانی وجود ندارد، شما باید به واسطه گیفت کارت، این یوسی ها را خریداری کنید.

برای خرید گیفت کارت پابجی موبایل بر اساس اعتبار مورد نیاز برای خرید یوسی پابجی می توانید به سایت یانگ سنتر که در زمینه فروش گیفت کارت فعالیت دارد مراجعه کرده و گیفت کارت مدنظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

بعد از خرید گیفت کارت بر اساس میزان شارژ مورد نیاز، کد گیفت کارت پابجی موبایل جهت خرید یوسی پابجی به شما ارسال خواهد شد.

استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل

در این مرحله و برای استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل و خرید یوسی پابجی ابتدا باید وارد اکانت خود شوید.پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور وارد اکانت خود شده و سپس کد گیفت کارت را به منظور شارژ اکانت و خرید بازی یوسی پابجی وارد نمایید. حالا اکانت شما شارژ شده و شما می توانید با خرید و انجام بازی محبوب و دلخواه خود نهایت لذت و تفریح را در کنار دوستان و آشنایان خود ببرید.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه خرید و شارژ اکانت یوسی پابجی با استفاده از گیفت کارت پابجی موبایل آشنا شدید. به طور کلی اگر می خواهید در عرصه رقابت با گیمرها و حریفان حرفه ای خود در بازی، برنده میدان نبرد شوید، نیاز به یوسی های بیشتری دارید و اگر میخواهید سریعتر به تجهیزات مورد نیاز دست پیدا کنید و حریف خود را از میدان به در کنید، تنها راه آن خرید گیفت کارت و شارژ اکانت است.

<بیشتر بخوانید>

خرید اشتراک پلاس اکسترا

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *