آموزش

راهنمای بهترین تنظیمات پابجی نیو استیت

پابجی نیو استیت

بازی پابجی نیو استیت، جانشینی برای پابجی موبایل است که گرافیک بالاتری دارد و در نسخه موبایلی ارائه شده است. تنظیمات آن شباهت زیادی به نسخه پیشین خود دارد؛ اما در برخی موارد یکسری تفاوت هایی با نسخه قبلی خود دارد. در ادامه مقاله یانگ سنتر با این تفاوت ها و تنظیمات مرتبط با پابجی نیو استیت آشنا خواهید شد.

تفاوت پابجی نیو استیت نسخه جدید با نسخه قبلی بازی

همان طور که اشاره کردیم این بازی در موارد زیادی به نسخه پیشین خود شباهت دارد. اما یکسری تفاوت هایی با نسخه قبلی خود دارد که لازم است به آن اشاره ای داشته باشیم. از جمله این تفاوت ها می توان به این مورد اشاره کرد که حداکثر حساسیت ژیروسکوپی در پابجی موبایل 300 واحد بود، در حالی که در پابجی نیو استیت این میزان به 200 واحد محدود شده است.

پابجی نیو استیت نسبت به پابجی موبایل حالت رقابتی بیشتری دارد و به همین دلیل برای نشانه گیری و شلیک دقیق تر لازم است که یکسری تنظیمات در بازی انجام دهیم. در ادامه مقاله در مورد این تنظیمات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تنظیمات پابجی نیو استیت

تنظیمات مربوط به حساسیت ژیروسکوپی

با استفاده از ژیروسکوب که بر اساس سنسورهای داخلی موبایل کار می کند، بازیکنان می توانند با مورب کردن صفحه نمایش موبایل، جهت و دامنه حرکت را تعیین کنند که می تواند در کنترل بهتر لگد اسلحه پس از شلیک بسیار موثر باشد.

اگر در پابجی نیو استیت قصد تغییر تنظیمات ژیروسکوپی را دارید، کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1- با کلیک بر روی گزینه سمت راست بالایی وارد تنظیمات مربوط به حساسیت ژیروسکوپی شوید.

2- کد SEN-60ca36ae-a560-4fb0-9544-ceec1b2264f9 را وارد کنید.

به این ترتیب، تنظیمات حساسیت تغییر خواهد کرد.

تنظیمات مربوط به زاویه دید در بازی پابجی نیو استیت

شما در این بخش میتوانید با تنظیم زاویه دید بازی، نشانه گیری بهتری در بازی داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنم برای انجام بهتر بازی تنظمات زاویه دید را به صورت زیر انجام دهید:

  • Parachute(General)…120%
  • %120 …(General)TTP Camera
  • General)FPP Camera… 70%)
  • TTP Camera(ِDriver)…120%
  • FPP Camera( Driver)….70%

تنظیمات کنترل در بازی

در این بخش شما میتوانید گزینه هایی که با پابجی موبایل مشترک هستند را کاملا مشابه با تنظیمات دلخواه خود در بازی پابجی موبایل انجام دهید و مابقی را به صورت زیر انجام دهید.

  • Parkour…combine job button
  • Automatically Switch to Scope Mode when peeking….Disable
  • Peek….Tap
  • Roll…Double Tap crouch button
  • Gyroscope…Enable or Disable
  • Shoulder…Tap or Combine
  • Scope and Shoulder Mode…Seperate Buttons
  • Scope Mode…Tap or Combine

تنظیمات پابجی نیو استیت را چگونه انجام دهیم؟

تنظیمات گیم پلی در بازی پابجی نیو استیت

در این قسمت، همه بخش ها به جز قسمت Auto-Follow را Disable کنید.

تنظیمات Performance در بازی

تنظیمات این بخش تاثیر مستقیمی بر روی نوع عملکرد شما در بازی پابجی نیو استیت دارد. شما در این بازی با تغییر نرخ فریم و اف پی اس میتوانید عملکرد بازی را تنظیم کنید. لازم به ذکر است که بسته به سطح پردازش گوشی خود تا جایی که می توانید تنظیمات این بخش را روی آخرین حالت قرار دهید تا بازی شما اجرای روان تری داشته باشد و در حین اجرا در بازی شما لگ ایجاد نشود.

تنظیمات فیلتر صفحه نمایش در بازی پابجی نیو استیت

در پابجی نیو استیت، فیلتر صفحه نمایش ارتقا پیدا کرده است. شما در این قسمت می توانید میتوانید کیفیت گرافیکی، میزان روشنی صفحه و اسکرین فیلتر صفحه را به منظور انجام بهتر بازی تغییر دهید.

تنظیمات گرافیکی بازی

در این بخش به شما توصیه می کنم که نرخ فریم را تا حد امکان بالا بگیرید  و درجه گرافیک را روی Lite تنظیم کنید تا بازی بهتری را بتوانید تجربه کنید. شما در این بخش و به منظور بالاتر رفتن کیفیت گرافیکی بازی میتوانید تنظیمات مربوط به نورپردازی،کیفیت تکسچر و… را تنظیم کنید.

تنظیمات عمومی

شما در این بخش میتوانید جزییات مربوط به حساب کاربری خود را تغییر دهید و یا اکانت خود را در شبکه های اجتماعی مختلف اضافه کنید.

سخن آخر…

در این مقاله با تنظیمات بازی پابجی نسخه جدید آشنا شدید.  با انجام یکسری تنظیمات بر روی نسخه جدید بازی خواهید توانست بهترین تجربه را در بازی داشته باشید و مانند یک گیمر حرفه ای نشانه گیری و شلیک خوبی در بازی انجام دهید و نهایت لذت خود را از بازی ببرید.

برای خرید آنلاین انواع گیفت کارت برای کنسول های بازی خود میتوانید خرید خود را از سایت، با بهترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید و از انجام بازی های آنلاین جدیدی که در کنسول بازی تان وجود دارد نهایت لذت را در کنار دوستان خود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *