بازی ها, بلاگ

راهنمای دسترسی به اتاق‌های مخفی بازی The Callisto Protocol

راهنمای دسترسی به اتاق‌های مخفی بازی The Callisto Protocol
اگر در تلاش برای کشف چگونگی کشف رمز و راز در بازی The Callisto Protocol هستید، این مقاله به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهید. یکی از معمایی که در سراسر پروتکل کالیستو وجود دارد، نیروهای بزرگتر در کار با سرپرست، کنترل زندان آهن سیاه و آنچه در جریان است، است. اما، برای اینکه ایده بهتری داشته باشید، باید رمز و راز Kallipolis را در پروتکل Callisto کشف کنید.
فرصت خرید: خرید بازی The Callisto Protocol
خوشبختانه این زنجیره کوچک از اسرار زیاد سخت نیست و تنها دو نقطه در بازی وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید تا بتوانید تمام اطلاعات را به دست آورید. اما، مگر اینکه بدانید آنها کجا هستند، ممکن است مجبور شوید یک بازی جدید را شروع کنید زیرا انتخاب فصل در پروتکل Callisto در دسترس نیست. بنابراین، بهتر است بدانید که این دو مکان از ابتدای اجرای بازی شما کجا هستند.

رمز و راز پروتکل Callisto از Kallipolis و مکان های اتاق های مخفی

برای حل معمای کالیپولیس در پروتکل کالیستو، باید دو اتاق مخفی پیدا کنید که لاگ های صوتی و اطلاعات دیگر را در خود جای می دهند. این دو اتاق مخفی را می توان در مکان های زیر یافت:

  • مکان اتاق مخفی 1: در بخش “Afterath” در امتداد مسیر از طریق دریچه توسط Supply B426 یافت شد.
  • مکان اتاق مخفی 2: در بخش «زیر» در امتداد مسیری درست در کنار اتاق کنترل ایستگاه برق یافت می‌شود.

راهنمای دسترسی به اتاق‌های مخفی بازی The Callisto Protocol

در پایین تمام راهنمای دسترسی به اتاق‌های مخفی بازی The Callisto Protocol بصورت ریز توضیح  خواهیم داد:

فرصت بخرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

موقعیت اتاق مخفی پروتکل The Callisto Protocol 1

در طول فصل «Afterath» تقریباً در نیمه راه، در نهایت یک در قفل شده برای Supply B426 خواهید دید. درست در سمت راست آن یک دریچه کوچک وجود دارد که می توانید با لکه های خون از آن بالا بروید. به عنوان یک دال سریع، این دریچه و اتاق Supply B426 قبل از اینکه دشمن پس از پایین رفتن از مجموعه ای از پله ها، شیشه را بشکند پیدا می شود.

مسیر را از طریق دریچه ادامه دهید و از طریق تونل ها ادامه دهید. در نهایت، جایی برای رها کردن خواهید دید. این کار را انجام دهید و به سمت نور حرکت کنید. این اولین اتاق مخفی است. علیرغم اینکه شبیه یک تله به نظر می رسد، در اینجا هیچ دشمنی وجود ندارد، فقط یک گزارش صوتی و صندوقچه ای برای شما وجود دارد که می توانید وسایل را از آن انتخاب کنید. پس از برداشتن لاگ صوتی، از طریق نردبان راهرو به بالا برگردید.

موقعیت اتاق مخفی پروتکل The Callisto Protocol 2

در نیمه‌های فصل «زیر» بعداً در بازی، در نهایت به اتاق کنترل نیروگاه خواهید رسید. بعد از اینکه از نردبان بالا رفتید تا به اتاق برسید، شکافی در دیوار روبروی خود خواهید دید. از آن عبور کنید زیرا اتاق مخفی اینجا پایین است.

پیمودن مسیر در اینجا بسیار آسان است، اما تعدادی از دشمنان در دیوارها تعبیه شده اند، بنابراین آماده باشید که به آنها حمله کنید و آنها را بکشید یا راه خود را پنهان کنید. پایین بیایید و سپس به جلو ادامه دهید، نور را دنبال کنید تا اتاق دوم را پیدا کنید، با شکافی در دیوار به طرفین که می توانید آن را فشار دهید تا به آن دسترسی پیدا کنید. در اینجا می توانید یک لاگ صوتی دیگر و یک صندوقچه برای باز کردن و یکی از دشمنانی که شما را گرفته و می کشد تا بکشید پیدا کنید.

راهنمای دسترسی به اتاق‌های مخفی بازی The Callisto Protocol

هنگامی که این اتاق را پیدا کردید، بسته به پلتفرم خود، دستاورد یا تروفی Commonality را نیز دریافت خواهید کرد.

اطلاعات کمی در مورد کالیپولیس در پروتکل کالیستو فاش شده است، اما به نظر می رسد که گروهی مخفیانه با یکدیگر ملاقات کرده اند. به نظر می رسد که آنها همان گروهی هستند که در پایان بازی به محض شکست دادن رئیس نهایی در The Callisto Protocol نشان داده می شوند.

فرصت خرید: خرید دسته PS5

اما اکنون که رمز و راز Kallipolis را کشف کرده‌اید و اتاق‌های مخفی را در پروتکل Callisto پیدا کرده‌اید، باید به جمع‌بندی مراحل بازی خود نزدیک شوید. امیدوارم بتوانید تمام راز ها رو در این بلاگ آشنا شده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *