اخبار, بلاگ

به گفته مدیرعامل یوبی‌سافت، چندین بازسازی Assassin’s Creed در دست ساخت هستند.

به گفته مدیرعامل یوبی‌سافت، چندین بازسازی Assassin's Creed در دست ساخت هستند.

مدیر عامل یوبی سافت، ایو گویلموت، می‌گوید که ناشر به دنبال انتشار بازی‌های جدید Assassin’s Creed در آینده به‌طور منظم‌تر است و بازسازی بازی‌های قدیمی‌تر نیز در میان آنها خواهد بود.

یوبی سافت در زمینه بازسازی بازی‌های قدیمی با چالش‌های قابل توجهی روبرو بوده است. پروژه بازسازی “شاهزاده ایران: شن‌های زمان” که اکنون رسماً متوقف شده، چهار سال در بلاتکلیفی به سر برده و پیشرفت چشمگیری نداشته است. همزمان، بازسازی “اسپلینتر سل” که در سال 2021 اعلام شد، اطلاعات بسیار کمی از آن منتشر شده است. امیدها برای دریافت اخبار جدید درباره این بازسازی در رویداد اخیر Ubisoft Forward ناامید شد، زیرا هیچ اشاره‌ای به آن نشد.

به گفته مدیرعامل یوبی‌سافت، چندین بازسازی Assassin’s Creed در دست ساخت هستند.

با وجود چالش‌های پیشین، یوبی سافت همچنان به احیای بازی‌های قدیمی خود علاقه‌مند است. Guillemot، مدیر شرکت، در مصاحبه‌ای درباره آینده مجموعه Assassin’s Creed گفت: “طرفداران می‌توانند منتظر بازسازی برخی عناوین باشند. این فرصتی است تا بازی‌های گذشته را مدرن کنیم. دنیاهای برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed هنوز بسیار غنی هستند.”

گرچه Guillemot جزئیاتی درباره بازی‌های مورد نظر برای بازسازی ارائه نکرد، اما Black Flag به دلیل محبوبیت بالا، گزینه‌ای منطقی به نظر می‌رسد. همچنین، بازسازی اولین Assassin’s Creed یا سه‌گانه Ezio (شامل Assassin’s Creed 2، Brotherhood و Revelations) نیز محتمل است.

به گفته مدیرعامل یوبی‌سافت، چندین بازسازی Assassin's Creed در دست ساخت هستند.

به گفته مدیرعامل یوبی‌سافت، چندین بازسازی Assassin’s Creed در دست ساخت هستند.

Assassin’s Creed از سال 2007 یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های یوبی سافت بوده است. با این حال، این مجموعه فراز و نشیب‌هایی را تجربه کرده است. در سال 2014، منتقدان اصرار یوبی سافت بر انتشار سالانه و پایبندی به یک فرمول ثابت را مورد انتقاد قرار دادند. به نظر می‌رسد Guillemot در سال 2016 این نقد را پذیرفته و اشاره کرد که انتشار سالانه ممکن است دیگر ادامه نیابد.

پس از بازی Assassin’s Creed Syndicate، یوبی‌سافت دو سال طول کشید تا Origins بسیار قوی‌تر را ارائه کند، و در حالی که Odyssey سال بعد عرضه شد، تغییری را ارائه کرد که آرزویش را داشتیم: “Odyssey بسیار بیشتر از یک نسخه دیگر است. Assassin’s Creed» در بررسی 90 درصدی خود نوشتیم. این یک بازی RPG در مقیاس بی‌نظیر است که با سیستم‌های پیشرفت عمیق لایه‌ای و رضایت‌بخش تکمیل شده است که هر کدام نقش خود را در زنده کردن یونان باستان ایفا می‌کنند.

یک فاصله حتی بزرگتر از سه سال منجر به Assassin’s Creed Valhalla شد که بسیار عالی بود، و سپس یک سال بعد ما Mirage را دریافت کردیم که خوب بود اما در سطح نسخه های قبلی خود نبود. بنابراین این دقیقاً یک قانون سخت و سریع نیست، اما شما قطعاً می توانید یک الگو را ببینید: زمان بیشتر، به طور کلی، به معنای بازی بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =