اخبار, بلاگ

سرمایه گذار یوبی سافت خواستار خصوصی شدن شرکت و جایگزینی ایو گیله موت مدیر عامل آن شد.

سرمایه گذار یوبی سافت خواستار خصوصی شدن

یوبی سافت آنقدرها هم داغ نیست، زیرا قیمت سهام به دنبال استقبال به ظاهر سرد از قانون شکنان جنگ ستارگان و مشکلات جاری XDefiant، به عمق جدیدی رسیده است. یک شبه، با افت شدید دیگری در بورس لندن، همه چیز تغییر چشمگیری پیدا کرد. یک “سهام اقلیت قابل توجه” شرکت سهامی عام را در معرض انفجار قرار داد و نامه ای سرگشاده به سرمایه گذاران نوشت و تهدید کرد که از قوانین فرانسه برای تحمیل فروش خصوصی استفاده خواهد کرد.

سرمایه گذار یوبی سافت خواستار خصوصی شدن شرکت و جایگزینی ایو گیله موت مدیر عامل آن شد.

در نامه ای که به صورت عمومی منتشر شد (با تشکر از Insider Gaming)، AJ Investments، سهامدار اقلیت با کمتر از 1٪ سهام شرکت، موج می زند. این سازمان خواستار جایگزینی مدیر عامل شرکت ایو گیلموت و فروخته شدن شرکت به یک نهاد خصوصی با شرکت چینی “تنسنت به عنوان شریک و سهامدار مهم” است (تنسنت در حال حاضر نزدیک به 10 درصد از سهام را در اختیار دارد). AJ Investments معتقد است که یوبی‌سافت به شدت سوءمدیریت شده است و سهام آن به شدت پایین‌تر از ارزش است، و بیان می‌کند که ارزش سهام باید 40 تا 45 یورو (در حال حاضر حدود 13 یورو) باشد.

یوبی‌سافت در وضعیت فعلی‌اش سوءمدیریت می‌شود و سهامداران گروگان اعضای خانواده Guillemot و Tencent هستند که از آنها سوء استفاده می‌کنند. مدیریت تمرکز بر جلب رضایت سرمایه‌گذاران با شکست دادن نتایج سه ماهه و عدم تمرکز بر یک استراتژی بلندمدت برای ارائه یک تجربه استثنایی برای سرمایه‌گذاران است. گیمرها.”

متأسفانه، در نامه سرگشاده از یوبی سافت خواسته شده است که “برنامه کاهش هزینه جامع را اجرا کند و سطوح کارکنان را بهینه کند تا با رهبران صنعت قابل مقایسه باشد” که تقریباً به طور قطع به معنای دور دیگری از اخراج خواهد بود. یوبی‌سافت هنوز به این نامه پاسخ نداده است، اما با تغییر وضعیت، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =