آموزش, بلاگ

ظرفیت هوم و سوییچ چیست؟

ظرفیت هوم و سوییچ چیست؟

ظرفیت هوم و سوییچ چیست؟
پیشرفت تکنولوژی، زندگی بشر را دستخوش تغییرات کرده است. بازی‌های ویدئوی پدیده‌ای است که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی برای سرگرمی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اکس باکس (X BOX)، یکی از کنسول‌هایی است که در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. ظرفیت هوم و سوییچ از اصطلاحاتی هستند که کاربران این کنسول هنگام خرید اشتراک بار‌ها با آن مواجه شده‌اند. هزینه بالای تهیه بازی‌های فیزیکی باعث شده تا افراد به‌جای تهیه این بازی‌ها، اقدام به خرید اکانت قانونی اکس باکس کنند. این اشتراک‌ها علاوه‌بر قیمت مناسب، امکانات بیشتری را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهند.

ظرفیت هوم چیست؟
ظرفیت هوم (HOME)، یکی از انواع اکانت‌هایی است که شرکت مایکروسافت برای کاربران خود که از کنسول اکس باکس استفاده می‌کنند، طراحی کرده است. این اکانت، گران‌ترین و بهترین نوع در بین اکانت‌های اشتراکی است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام خرید اکانت قانونی اکس باکس، اشتراک هوم را به سایر اشتراک‌ها ترجیح می‌دهند.
⦁ قابلیت دسترسی به بازی‌ها به‌صورت آفلاین و آنلاین
یکی از قابلیت‌های مهم تهیه اکانت هوم، قابلیت استفاده از تمامی بازی‌ها به‌صورت آفلاین و آنلاین است و از لحاظ عملکردی تفاوت چندانی با دیسک ندارد.
⦁ خرید اشتراکی و استفاده همزمان از بازی‌ها
از دیگر مزیت‌های خرید ظرفیت هوم، امکان خرید یک بازی به‌صورت اشتراکی توسط چند نفر است. مزیت ویژه استفاده از این روش، عدم نیاز به رمز عبور است؛ در صورتی‌که صاحب اکانت، رمز عبور آن را تغییر دهد، باز هم می‌توانید آن بازی را روی کنسول خود اجرا کنید.

ظرفیت سوییچ چیست؟
مایکروسافت با ارائه اکانت‌های اکس باکس به سرعت توانست جای بازی‌های فیزیکی را بگیرد. ظرفیت سوییچ اکس باکس به تعداد اکانت‌هایی گفته می‌شود که می‌توان بر روی یک دستگاه ایجاد کرد. به دلیل محدودیتی که برای تعداد اشتراک‌های دستگاه وجود دارد، هنگام خرید اکانت قانونی اکس باکس باید به آن توجه کنید. این محدودیت در سال 1999 توسط مایکروسافت ایجاد شد که افزایش قیمت محصولات این شرکت را در پی داشت. در حال حاضر حداکثر تعداد اکانتی که هر کاربر می‌تواند بر روی یک دستگاه ایجاد کند، 20 عدد است.

هزینه اشتراک هوم و سوییچ
به دلیل مشکلاتی مانند تحریم، کاربران ایرانی نمی‌توانند به‌صورت مستقیم اقدام به خرید اکانت قانونی اکس باکس کنند. بر همین اساس، برخی افراد و سایت‌ها اقدام به فروش این اشتراک‌ها می‌کنند؛ لذا قیمت یکسانی برای اشتراک هوم و سوییچ وجود ندارد.
بسیاری از بازیکن‌ها به دنبال اکانت‌های دستگاه خود هستند که با قیمت‌های بالا یا اکانت‌های هک شده مواجه می‌شوند. از این‌رو خرید یک اکانت قانونی با قیمت مناسب به یکی از دغدغه‌های کسانی‌که از اکس باکس استفاده می‌کنند، تبدیل شده است. فروشگاه یانگ‌سنتر، یکی از معتبر‌ترین فروشگاه‌هایی است که در حوزه فروش انواع اکانت‌های قانونی فعالیت دارد و با مراجعه به آن می‌توانید اشتراک مورد‌نظر خود را تهیه کنید.
چه نکاتی را برای خرید اشتراک هوم و سوییچ باید رعایت کنیم؟
هنگام خرید اکانت قانونی اکس باکس نیاز است تا یک‌سری از نکات را رعایت کنید تا مشکلاتی مانند بن شدن برای کنسول شما ایجاد نشود.
⦁ پس از خرید حساب کاربری تحت هیچ شرایطی اطلاعات آن را تغییر ندهید.
⦁ برای هر دستگاه اکس باکس می‌توانید حداکثر 20 اکانت استفاده کنید.
⦁ استفاده از حساب کاربری هک شده و غیر‌قانونی موجب بن شدن دائمی کنسول می‌شود.
⦁ هر کدام از اکانت‌های اکس باکس را می‌توانید حداکثر 5 بار در یک سال به حالت هوم تغییر دهید.
⦁ در صورتی‌که قصد تغییر کنسول خود را داشته باشید، می‌توانید اشتراک خود را به دستگاه جدید منتقل کنید.
⦁ پیش از خرید هر کدام از ظرفیت‌ها، شرایط و امکانات آن را به‌دقت بررسی کنید. زیرا پس از خرید امکان تغییر آن وجود ندارد.

نتیجه‌گیری
مزایای استفاده از حساب‌های کاربری که توسط تولید‌کنندگان بازی‌های ویدئویی ارائه می‌شود، باعث شده تا افراد خرید اکانت قانونی اکس باکس را به سی‌دی‌های بازی ترجیح دهند. با توجه به اینکه خرید این حساب کاربری مورد استقبال کاربران این کنسول قرار گرفت، شرکت مایکروسافت انواع متنوعی از اشتراک‌ها را با امکانات و قابلیت‌های مختلف در اختیار گیمر‌های خود قرار داد. فروشگاه یانگ سنتر یکی از فروشگاه‌هایی است که در زمینه فروش اکانت‌های قانونی برای کنسول‌های بازی فعالیت می‌کند و شما می‌توانید ظرفیت هوم و سوییچ را برای دستگاه خود به‌راحتی و با کمترین هزینه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =