بلاگ

راهنمای جامع فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس

آموزش فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس

آیا می خواهید با آموزش فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس آشنا شوید؟ چرا به آموزش فعال سازی گیفت کارت xbox نیاز است؟

اگر می خواهید بدانید که گیفت کارت XBOX چیست و نحوه فعال سازی آن چگونه است، با ما در فروشگاه یانگ سنتر تا پایان این مطلب همراه باشید.

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و امروزه جایگاه بسیار خوبی در میان مردم پیدا کرده اند، اما با این وجود هنوز عده زیادی از افراد در کشور با گیفت کارت ها به خوبی آشنا نیستند و نتوانسته اند که از آنها در راستای اهداف خود استفاده کنند.

به همین دلیل در فروشگاه یانگ سنتر قصد داریم که این موضوع را برای شما شرح دهیم.

گیفت کارت XBOX چیست؟

در وب سایت مایکروسافت بسیاری از بازی هایی که موجود هستند به صورت رایگان به کاربران ارائه داده می شوند و برخی دیگر از آنها نیز غیر رایگان و یا به اصطلاح پرمیوم هستند که برای بازی کردن توسط آنها باید مبلغی پرداخت شود تا بازی مورد نظر خریداری گردد.

در چنین مواقعی کاربران و بازیکنان می توانند از گیفت کارت ایکس باکس استفاده کنند.

گیفت کارت ایکس باکس چیستگیفت کارت XBOX به کسانی که علاقه مند به بازی کردن با بازی های پریمیوم در وب سایت مایکروسافت هستند، این امکان را می دهد تا بازی کردن با آنها را آغاز کنند.

به عبارت دیگر گیفت کارت XBOX به کارتی گفته می شود که بر روی آن کدی درج شده است و با وارد کردن کد درج شده بر روی آن در حساب ایکس باکس مایکروسافت می توان آن را شارژ کرد و اعتبار آن را افزایش داد.

در نتیجه به کمک این گیفت کارت امکان استفاده از انواع بازی ها، اپلیکیشن ها و برنامه های دیگر در مایکروسافت به وجود می آید.

آموزش فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس

برای فعال سازی گیفت کارت XBOX لازم است تا کاربران مراحل ذکر شده در بخش زیر را به ترتیب طی کنند تا گیفت کارت آنها فعال شود.

مرحله اول

در مرحله اول کاربران باید به حساب ایکس باکس خود وارد شوند.

مرحله دوم

در این مرحله لازم است تا بازیکنان عزیز روی اکانت خود بزنند و از لیست موجود در زیر آن گزینه REDEEM CODE را فعال کنند.

مرحله سوم

در این بخش کادری برای کاربران باز می شود که باید کد گیفت کارت مورد نظر را در آن وارد کرد.

چنانچه در این بخش کد وارد شده صحیح باشد، اطلاعات گیفت کارت به کاربر نمایش داده می شود و در چنین شرایطی باید بر روی گزینه تایید کلیک کرد.

مرحله چهارم

در مرحله چهارم اگر با طی شدن مراحل فوق، گزینه SUCCESS نمایش داده شود، کاربر باید دریابد که گیفت کارت مورد نظر او به خوبی ثبت شده است و می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد.

نکات مهم در فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس

عزیزانی که با استفاده از این گیفت کارت می خواهند حساب خود را شارژ کنند، باید دقت داشته باشند که پس از شارژ حساب کاربری اعتبار موجود در حساب آن ها قابل انتقال به اشخاص دیگر نیست، اما از آنجایی که ایکس باکس به سرویس های دیگر اتصال دارد، می توان توسط سرویس های دیگر مایکروسافت آن را مورد استفاده قرار داد.

نکات مهم در آموزش فعال سازی گیف کارت ایکس باکس

برای فعال کردن و استفاده از گیفت کارت ایکس باکس باید توجه داشته باشید که گیفت کارت ایکس باکس مایکروسافت و یا کد اورجینال آن نیازمند آی پی آمریکا است که باید از آن آی پی استفاده کنید.

گیفت کارت مایکروسافت و ایکس باکس به صورت مشابه هستند و به شکل کاملا یکسان کار می کنند و کاربران می توانند از هر کدام از این دو که مایل باشند استفاده نمایند.

بخش پایانی

گیفت کارت XBOX و آموزش فعال سازی گیفت کارت ایکس باکس را برای شما تحت بررسی قرار دادیم تا با استفاده از آن بتوانید به خوبی فعالیت های مورد نظر خود را در سایت مایکروسافت انجام دهید.

فروشگاه معتبر و داخلی یانگ سنتر به شما هموطنان عزیز کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن برای خرید اکانت بازی اقدام کنید و لحظات خوشی را سپری نمایید.

به این منظور تنها لازم است که اکانت بازی مورد نظر خود را خریداری کنید و فعالیت خود را آغاز نمایید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر نیز می توانید با واحد پشتیبانی این فروشگاه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *