بلاگ, بهترین ها

قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل


همان طور که می دانید، بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از  محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های موبایلی است که توجه جه بسیاری از گیمرها را توانسته به سمت و سوی خود جلب کند. در این مقاله نیز قصد داریم تا شما را با قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل آشنا کنیم تا در این بازی استراتژیک، همیشه این شما باشید که برنده نبرد می شوید. پس خواندن مطالب این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

لیستی از بهترین و قوی ترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل آپدیت 2023

Type 25

قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

از شروع فصل 10، Type 25 خود را در صدر متا بهترین اسلحه کلاف دیوتی موبایل قرار داده است. اگرچه کنترل پس زدن اسلحه در مقایسه با نمونه های جایگزین آن کمی سخت تر است، اما بهترین نتایج را در کلاس خود در فاصله نزدیک با سرعت شلیک و خروجی آسیب عالی ارائه می دهد.

با توجه به اینکه گیم پلی این تفنگ در اکثر مسابقات بیشتر حول محور نبردهای نزدیک می چرخد، تایپ 25 بیشتر سلاح ها را در بسیاری از لابی ها تشکیل می دهد. این اسلحه بیشتر موفقیت اخیر خود را مدیون سرعت شلیک فصل 10 خود است و نوع 25 تنها با اتصالات بهتر می شود.

CBR4

قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

CBR4 یکی از بهترین ترکیب‌های سرعت و برد را در بین هر مسلسل دارد. همراه با مجله بزرگتر خود، می تواند “تسلط قوی” را در فاصله نزدیک یا میانی اعمال کند. خشاب آن برای نفوذ بیشتر با گلوله های 5.7 میلی متری پر شده است و نسبت به سایر سلاح های هم رده خود، پس زدگی قابل کنترل تری دارد.

پیوست‌های ایده‌آل، سرعت هدف‌گیری را افزایش می‌دهند و امکان بارگیری مجدد سریع‌تر را فراهم می‌کنند.

SVD and SKS

در مقایسه با سایر تفنگ های تک تیرانداز در CoD: Mobile، SVD و SKS بیشترین تطبیق پذیری را دارند. این واقعیت که آنها می توانند در صورت نیاز به عنوان تفنگ های تهاجمی نیمه خودکار مورد استفاده قرار گیرند، تقاضا برای آنها را به خصوص در رده های بالاتر افزایش می دهد.

در حالی که کنترل SVD نسبت به SKS چالش برانگیزتر است، زمانی که به آن دست پیدا کنید مرگبارتر از SKS خواهد بود. اگر احساس SVD در نبرد را دوست ندارید، SKS دومین معامله برتر در بازار است. هنگامی که با یکی از این سلاح‌ها در یک نقطه مناسب قرار گرفتید، باید بتوانید چند دشمن را قبل از اینکه بفهمند کجا هستید و شما را مجبور به تغییر مکان کنید، از بین ببرید.

M13

قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

M13 در ابتدای سپتامبر در CoD: Mobile در دسترس قرار گرفت و به سرعت خود را در رقابت برای یکی از بهترین تفنگ های تهاجمی در بازی یافت. همچنین برای بارگذاری مجدد، سرعت حرکت و تطبیق پذیری گلوله، هواداران زیادی را در فصل 10 دریافت کرد. این هواداران اسلحه را به یک نیروگاه تبدیل کردند و می توان آن را با ضمیمه ها بیشتر بهبود بخشید.

M13 همراه با ضمیمه هایی که تحرک آن را افزایش می دهد و عقب نشینی را کاهش می دهد، به سلاح عالی برای تسلط بر نقشه تبدیل می شود.

AR-25 کالاف دیوتی موبایل

یکی از محبوب ترین و جدیدترین اسلحه ارائه شده در کالاف دیوتی فصل جدید است. سرعت شلیک و قدرت ویرانگری بسیار بالایی دارد و در فاصله نزدیک دشمن می تواند عملکردی فوق العاده عالی داشته باشد. AR-25 یک تفنتگ عالی و همه کاره است که در شرایط مختلف می توانید از آن در بازی استفاده کنید و پیروز میدان نبرد کالاف شوید.

MK 2 Carbine کالاف دیوتی موبایل

یک اسلحه قدیمی بوده که در فصل های پیشین بازی کالاف دیوتی موبایل ارائه گردیده است. MK 2 Carbine تفنگی بسیار محبوب و دوست داشتنی در میان گیمرهاست. این تفنگ سلاحی برای تک تیر اندازها می باشد، یکی از دلایل این محبوبیت کیفیت و قدرت بالای آن، سبک وزن بودن و نشانه گیری راحت با آن است. اگر می خواهید که سریع هدف گیری کنید و دشمن خود را تار و مار نمایید، این تفنگ، بهترین اسلحه برای شماست.

PP19 Bizon

این تفنگ در نسخه جئیئ بازی ارائه گردیده است که می توان آن را در لیست بهترین سلاح کالاف دیوتی موبایل قرار داد. یک مسلسل قدرتمند است که قدرت تخریب بسیار بالایی دارد؛ به راحتی با آن میتوان سر و سینه دشمن را هدف قرار دهید و پیروز میدان نبرد شوید!

این اسلحه همچنین سرعت عمل و عملکرد بسیار بالایی دارد و این قابلیت در مواردی که شما نیاز به حرکات نرم و سریع دارید می تواند برایتان بسیار کارساز باشد و شما را یک قدم به پیروزی نزدیکتر کند!

KRM262

این اسلحه که در آخرین فصل سال 2021 در بازی کالاف دیوتی موبایل عرضه شد، حتی علی رغم انتشار فصل جدید می توان از آن به عنوان یکی از بهترین شات گان ها یاد کرد که دلیل آن می تواند قدرت ویانگری و تخریب زیاد، دقت در نشانه گیری و کنترل آسان اسلحه باشد.

همه این موارد به کاربران و گیمرها این اجازه را میدهد که با سرعت عمل بالایی نسبت به دشمن ری اکشن نشان داده و در کسری از ثانیه و تنها با یک حرکت انفجاری، دشمن را از پای دربیاورد.

Holger 26

این اسلحه در فصل جدید بازی ارائه گردیده و قدرت تخریب پایین تری دارد اما قدرت فایر ریت بالا و کنترل آسان اسلحه می تواند این مورد را پوشش داده و این تفنگ را در لیست یکی از بهترین ها و قوی ترین سلاح های ارائه شده در بازی کالاف دیوتی موبایل قرار دهد.

شما از این تفنگ میتوانید در فاصله دور و با شلیک های پیاپی دشمن را به آسانی مورد هدف قرار داده و عرصه را بر او تنگ نمایید؛ شما در همین حین نیز می توانید به دشمن خود نزدیک تر شوید و دشمن خود را از فاصله نزدیک نیز آماج حملات پیاپی قرار داده و امان را از او ببرید!

ِDR-H

DR-H بهترین سلاح تهاجمی است. قدرت شلیک آن 32 و سرعت شلیک آن 52 است. دقت بسیار بالایی دارد؛ اسلحه ای بسیار مرگبار است که تنها با کنترل لگدهای ناشی از شلیک با این اسلحه خواهید توانست دشمن خود را در فضا پودر نمایید!

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

LK24

یک تفنگ تهاجمی است. سرعت شلیک آن 63 است و از فاصله دقیق تا فاصله متوسط دقت بسیار بالایی دارد. همچنین در مسافت های دور نیز کارایی و قدرت بسیار بالایی داشته و  میتواند به دشمن آسیب زیادی را وارد نماید.

Fennec

از جمله بهترین اسلحه ارائه شده در جدیدترین نسخه بازی کالاف است. قدرت دمیج بالایی داشته و سرعت شلیک دیوانه واری دارد. یک سلاح بسیار کشنده که در فاصله نزدسیک می تواند دمار از روزگار دشمن درآورد!

لگد آن نیز قابل کنترل است و با کمی تمرین بیشتر تعداد دشمن های زیادی را خواهید توانست از پای درآورده و پیروز نبرد شوید.

Sniper Rifle

این مورد بهترین گان تک تیرانداز است. سرعت شلیک بسیار بالایی داشته و قدرت تخریب آن نیز بسیار زیاد است. این اسلحه میتواند با هدف گیری دقیق بالاتنه دشمن او را از پای درآورده و شما را پیروز میدان جنگ کند.

بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

حالا و در آخر نوبت شماست که در بین بهترین های معرفی شده انتخاب کنید که کدام اسلحه بهترین و قدرتمندترین است و قادر است کار دشمن را بسازد و شما تبدیل به پیروز همیشه میدان های نبرد در بازی کالاف کند.

همچنین برای تجربه بازی های بیشتر  و در صورت داشتن کنسول بازی می توانید گیفت کارت پلی استیشن آمریکا ، ایکس باکس و… را به صورت آنلاین از سایت یانگ سنتر خریداری کرده و لذت انجام بازی های بیشتری را در کنار دوستان خود تجربه نمایید. همچنین هرگونه لوازم جانبی ایکس باکس را می توانید در این سایت با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

سخن آخر درباره بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

Call of Duty Mobile با موفقیت یک پایگاه بزرگ طرفداران جدید را برای سری شوترهای نمادین باز کرده است. از زمان انتشار آن در اواخر سال 2019، این بازی به یکی از پربارترین و پرفروش ترین بازی های موبایل تبدیل شده است. و ما دراینجا بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل رو برای شما معرفی کردیم.

CoD: Mobile علیرغم اینکه بخشی از فرنچایز است، برنامه پچ و متا بازی خاص خود را دارد. این بازی دارای نقشه‌های افسانه‌ای است که همه بازیکنان CoD از طریق حافظه می‌دانند، به علاوه برخی از نقشه‌های انحصاری برای موبایل، اما تغییرات تفنگی که به سرورهای زنده در کنار وصله‌های محتوا برخورد می‌کند می‌تواند شما را غافلگیر کند. هر فصل جدید CoD: Mobile به‌روزرسانی‌های بازی با اسلحه را برای تازه نگه داشتن بازی معرفی می‌کند و توانایی بازیکنان را برای انطباق با دنیای همیشه در حال تکامل CoD آزمایش می‌کند.

استعدادها و آموزش همیشه نقش مهمی در نحوه عملکرد شما در میدان بازی خواهند داشت، اما دانستن اینکه کدام سلاح‌ها شانس شما را برای برنده شدن افزایش می‌دهند، می‌تواند شما را در کوتاه‌مدت به جدول امتیازات صعود کند. بهترین سلاح‌ها در CoD: Mobile همگی چیزهایی دارند که آنها را از بقیه اسلحه‌ها جدا می‌کند، مانند آسیب، سرعت شلیک یا دقت.

هر کس ترجیحات شخصی خود را دارد، و برخی از سلاح ها فقط از طریق داشتن اتصالات مناسب از سایر سلاح ها مفیدتر می شوند، اما هنوز تعداد کمی وجود دارند که بالاتر از بقیه هستند. در اینجا تعدادی از بهترین اسلحه ها در Call of Duty Mobile آورده شده است.

5 فکر در مورد “ قوی ترین و بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل

  1. بنیامین گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید میگم بابت اطلاعات خوب و راهنماییهای عالیتون واقعا دست مریزاد فقط اگر از کدهای میان بر این بازی کالاف هم اطلاعات بزارید تو وب سایتتون ممنون میشم .
    پیشاپیش سال نو رو هم تبریک میگم.

    1. yung gng گفت:

      سلام ممنون از محبتتان
      حتما در برنامه قرار می دهیم

  2. محمدرضا گفت:

    مرسی ممنون از اینکه این ها رو گفتین و اگه میشه مکان های مخفی کالاف رو سیزن جدید رو بگین ممنون از شما

      1. محمدرضا گفت:

        سلام به نظر من تفنگ kn44و m13وQQ9از همه بهترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =