بلاگ

مزایای استفاده از ایکس باکس گلد

ایکس باکس گلد.

در مقالات سری قبل با نحوه خرید بازی در ایکس باکس آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا با شما در مورد مزایای استفاده از ایکس باکس گلد و تفاوت آن با گیفت کارت ایکس باکس معمولی صحبت کنیم.

تفاوت ایکس باکس معمولی و گلد

تفاوت ایکس باکس معمولی و گلد در این است که گلد ایکس باکس نسبت به ایکس باکس های معمولی امکانات بیشتری را می تواند در اختیارتان قرار دهد.

شما در ایکس باکس معمولی هم می توانید به بسیاری از بازی های به روز دسترسی پیدا کنید؛ اما امکان انجام بازی به صورت چند نفره در آن وجود ندارد.

سایر امکانات ایکس باکس معمولی

  • دسترسی به فروشگاه ایکس باکس
  • امکان اضافه کردن دوستان و ارسال پیام بین آن ها
  • فراهم بودن امکان استفاده از نتفلیکس و اسکایپ

امکانات ویژه ایکس باکس گلد

  • شما در ایکس باکس معمولی هم این امکان را دارید که به بازی های روز دنیا دسترسی باشید؛ منتها با این تفاوت که شما در نوع گلد امکان انجام بازی های آنلاین به صورت چند نفره را دارید؛ در صورتی که در ایکس باکس معمولی چنین امکانی فراهم نیست.
  • با عضویت در اکانت گلد علاوه بر آن که امکان انجام بازی های آنلاین چند نفره را دارید، در هر ماه می توانید 4 بازی رایگان نیز از این اکانت دریافت کنید؛ بعضی از این بازی های رایگان ماهانه نیز بازی های محبوب و بعضا گران قیمتی هستند که شما گمان نمیکردید بتوانید به صورت رایگان به آن ها دسترسی داشته باشید.
  • بازی هایی که به صورت رایگان در نوع گلد ارائه میشود برخی تا یک ماه کامل و بعضی دیگرشان تا نیمه ماه رایگان هستند.
  • همچنین اکانت گلد برای کاربران خود تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته است؛ به طوری که شما میتوانید از تخفیفات 50 تا 70 درصدی هم برای برخی از بازی ها بهره مند شوید.
  • با در اختیار داشتن این اکانت ویژه همچنین علاوه بر دسترسی به بازی های آنلاین چند نفره میتوانید به هزاران فیلم روز دنیا نیز دسترسی داشته باشید و هر ماهه به دلخواه خود فیلم های پرطرفدار رایگان انتخاب کنید.
  • امکان چت و صحبت همزمان با چند نفر وجود دارد

 گلد ایکس باکس تا چه زمانی معتبر است؟

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر به فرض اکانت 48 ساعته خریداری کرده اید، تنها تا 48 ساعت می توانید از کد آن استفاده کنید و پس از اتمام این مهلت، دیگر نمی توانید از امکانات آن بهره ببرید.

شما بسته به نیاز و همچنین میزان هزینه ای که میخواهید انجام دهید، میتوانید اشتراک یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا یکساله دریافت کنید که اشتراک یک ماهه آن 10 دلار، سه ماهه 25 دلار و یکساله آن 60 دلار است.

نحوه خرید

برای بهره مند شدن از امکانات ویژه اکانت، ابتدا باید گیفت کارت آن را خریداری کنید و همان طور که در سطرهای پیش به آن اشاره شد، شما به انتخاب خود میتوانید اشتراک یکماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله دریافت کنید.

همچنین بر خلاف پلی استیشن، گیفت کارت گلد ایکس باکس برای تمام ریجن ها فعال است.

نحوه شارژ اکانت

به منظور فعال سازی و شارژ اکانت خود کافی است که کد گیفت کارت خریداری شده را در قسمت اکانت خود وارد کنید تا به میزان مبلغی خرید گیفت کارت، اکانت شما شارژ شود تا بتوانید به امکانات ویژه آن مثل بازی های آنلاین چند نفره، تماشای فیلم و سریال و… دسترسی داشته باشید.

مقایسه ایکس باکس گلد و پلی استیشن پلاس

هر دو نسبت به نوع معمولی خود امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. هر دو هم تخفیفات ویژه به کاربران خود ارائه میدهند و تعدادی بازی رایگان را به صورت ماهانه در دستزس کاربران خود میگذارند.

اما سرعت اتصال به بازی در گلد ایکس باکس نسبت به پلی استیشن پلاس بهتر است. اکانت گلد هر ماه چهار بازی رایگان را در اختیار گیمرهای خود قرار میدهد و این در حالی است که پلی استیشن پلاس که محصول شرکت سونی است، تنها دو بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش میگذارد.

سخن آخر

در این مقاله با مزایای استفاده ازایکس باکس نوع گلد و تفاوت آن با ایکس باکس معمولی و پلی استیشن پلاس آشنا شدید. اکانت گلد ایکس باکس نسبت به ایکس باکس معمولی امکانات بیشتری دارد و نسبت به پلی استیشن پلاس سرعت اتصال بهتری دارد.

برای تهیه گیفت کارت گلد ایکس باکس میتوانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و یک گیفت کارت معتبر برای خود خریداری نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *