بلاگ

مقایسه پلی استیشن و ایکس باکس

پلی اسیشن و ایکس باکس

 

در رابطه با پلی استیشن و ایکس باکس چه می دانید؟ آیا از تفاوت های موجود بین این دو کنسول آشنا هستید؟ در یانگ سنتر قصد داریم که به بررسی و مقایسه پلی استیشن و ایکس باکس بپردازیم. با این وجود اگر قصد دارید که از بین این دو کنسول یکی را انتخاب کنید و به خرید آن بپردازید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا از ویژگی های این کنسول ها مطلع گردید.

پلی استیشن وایکس باکس هر دو کنسول بازی هستند که بازی های مختلفی را ارائه میدهند و از محبوب ترین و پرطرفدارترین کنسول های بازی در جهان شناخته می شوند.

هر یک از این کنسول ها دارای شرایط  و ویژگی های مخصوص به خود هستند و به روز رسانی های جدید آنها دائما تولید می شود و به بازار راه پیدا می کند.

مقایسه پلی استیشن و ایکس باکس:

در حال حاضر جدیدترین ورژن از پلی استیشن در بازار کنسول ps5 است و جدیدترین ورژن از ایکس باکس نیز سری ایکس است که به مقایسه این دو مدل می پردازیم.

شرکت ارائه دهنده کنسول بازی:

پلی استیشن وایکس باکس توسط شرکت های مختلفی ارائه داده می شوند که شرکت سونی عرضه کننده پلی استیشن و شرکت مایکروسافت عرضه کننده ایکس باکس است که هر دو از شرکت های بسیار معروف و قدر در جهان هستند و تولیدات بسیار ایده آلی را راهی بازار کرده اند.

پلی اسیشن و ایکس باکس

زمان عرضه کنسول ها به بازار:

در رابطه با این دو کنسول باید به مقایسه زمان عرضه انها نیز پرداخت زیرا ورژن جدید پلی استیشن یعنی مدل 5 در تاریخ 12 نوامبر در سال 2020 عرضه شده است و ایکس باکس مدل ایکس نیز در تاریخ 10 نوامبر 2020 به بازار عرضه شده است.

مقایسه پلی استیشن و ایکس باکس از لحاظ قدرت پردازش:

در واقع هر دو کنسول فوق الذکر دارای قدرت بسیار بالایی هستند و توانایی پردازشی آنها بسیار به هم نزدیک است، اما کنسول ایکس باکس در مقایسه با پلی استیشن5 کمی قدرتمند تر است و قدرت خالص پردازشی بیشتری را از آن خود کرده است.

قیمت کنسول پلی استیشن و ایکس باکس:

از نظر قیمت تفاوتی میان این دو کنسول وجود ندارد و پلیرهایی که به هر یک از این کنسول ها علاقه داشته باشند می توانند هر یک از این کنسول ها را با قیمت 500 دلار تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند. در نتیجه اگر هزینه مورد نیاز برای تهیه هر یک از این کنسول ها برای شما مهم است، باید بدانید که هر دوی آنها با یک هزینه تهیه می شود.

پرداخت درون برنامه ای:

و ایکس باکس سری ایکس هر دو دارای پرداخت درون برنامه ای هستند که پلیرها با استفاده از این قابلیت می توانند با پراخت هزینه و تهیه گیفت کارت مربوط به هر یک از آنها پرداخت درون برنامه ای را انجام دهند و از بازی های متنوع مربوط به هر کدام از کنسول ها و سایر قابلیت های پرداخت درون برنامه ای بهره مند گردند.

توجه داشته باشید که گیفت کارت مورد نیاز برای پلی استیشن از ایکس باکس متفاوت است و باید بر اساس کنسول مورد استفاده خود گیفت کارت مربوط به آن را تهیه کنید.

بازی های قابل اجرا بر روی کنسول:

خوشبختانه بازی های قابل اجرا بر روی هر یک از این کنسول ها مشابه هستند و پلیرها می توانند از بازی های مختلفی بر روی انها استفاده کنند. به عنوان مثال: بازی های محبوب اسپایدرمن و مورال در هر دو کنسول قابل اجرا هستند.

سخن پایانی:

در فروشگاه یانگ سنتر که ارائه دهنده انواع گیفت کارت است به بررسی و مقایسه پلی استیشن و ایکس باکس پرداختیم. با این وجود چنانچه به گیفت کارت هر یک از این کنسول ها نیاز دارید، میتوانید آن را از یانگ سنتر تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است که هر یک از گیفت کارت ها شرایط متفاوتی دارند و با قیمت و تاریخ انقضای مورد نظر خود میتوانید انها را تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید تا از قابلیت های ارائه شده برای هر کنسول بهره مند گردید و همانند یک پلیر حرفه ای به بازی های مورد نظر بپردازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *