بلاگ, نقد و بررسی

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟  همیشه در حال حرکت در اطراف لوس سانتوس و بلین کانتی است و بین پارکینگ های خالی مختلف و کوچه پس کوچه ها جابه جا می شود تا توجه قانون یا فروشندگان اسلحه رقیب را در صحنه جلب نکند.

این یک استراتژی معقول برای ایمن نگه داشتن کسب و کارشان است، اما طرف دیگر این است که مشتریان واقعی برای ردیابی آنها برای تکمیل تراکنش‌های غیرقانونی خود با مشکل مواجه می‌شوند – مکان‌های زیادی وجود دارد که گان وان می‌تواند تولید شود، بنابراین من اینجا هستم. تا به شما کمک کنم مکان Gun Van توی gta online را پیدا کنید. Railgun ویرانگر در حال حاضر به همراه تمام سلاح های انحصاری دیگر مانند Tactical SMG، Battle Rifle و اسلحه های آینده نگر جمهوری خواه Space Ranger فروخته شده است، بنابراین انتخاب در حال حاضر تا حدودی محدود است. و در ادامه به بررسی مکان Gun Van توی gta online کجاست؟ میپردازیم.

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

این تراکنش‌ها کاملاً خارج از کتاب هستند، به این معنی که الزامات معمول باز کردن قفل در اینجا اعمال نمی‌شود و می‌توانید هر یک از پیشنهادات Gun Van را بدون توجه به رتبه آنلاین خود خریداری کنید. هزینه‌های ذکر شده شامل تخفیف به لطف این سرویس مخفی نیز می‌شود، بنابراین قطعاً ارزش بازدید و افزودن سلاح‌های جدید GTA Online و سایر موارد مفید را به زرادخانه خود دارد.

پیدا کردن این ون Vapid Speedo بهترین راه برای بزرگ کردن تسلیحات خود در GTA Online است، اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است زیرا مکان را به صورت روزانه جابجا می کند تا از گرمای نامطلوب مقامات یا سایر افراد علاقه مند جلوگیری شود. این بدان معناست که برای ردیابی آن به اطلاعات بیشتری نیاز خواهید داشت، و با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد مکان یافتن Gun Van در GTA Online و آنچه در حال حاضر در موجودی Gun Van ارائه می شود بدانید، آورده شده است.

GTA Online Gun Van کجاست؟

در زمان نوشتن در 18 ژوئیه، مکان GTA Online Gun Van در لا مسا، پایین کوچه ای بین چند انبار و ساختمان مبلمان مک گروری است. نماد Gun Van روی نقشه شما ظاهر می‌شود تا مکان پارک آن را تأیید کند، اما فقط زمانی که در نزدیکی مکان فعلی آن باشید – مگر اینکه اشتراک GTA+ داشته باشید. در پایین نقشه سوال مکان Gun Van توی gta online کجاست؟ آورده شده که میتوانید مشاهده بفرمایید.

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

مکان GTA Online Gun Van هر روز تغییر می‌کند و به صورت تصادفی بین 30 موقعیت مختلف تنظیم می‌شود، اگرچه هنوز همه آنها استفاده نشده‌اند. ما قبلاً می دانیم که هر یک از این مکان ها چه خواهد بود، و می توانید آنها را در نقشه زیر مشاهده کنید، بنابراین اگر به ون تفنگ نیاز دارید اما مطمئن نیستید که در حال حاضر در کجا قرار دارد، از طریق این نشانگرها کار کنید تا زمانی که تخم ریزی شود. نقشه تعاملی GTAWeb باید به شما نشان دهد که آخرین مکان گان ون کجاست – اگر به طور خودکار ظاهر نشد، آن را از نوار کناری انتخاب کنید و مطمئن شوید که مکان فعلی را به جای قبلی انتخاب کرده اید. در نهایت، اگر مشترک GTA+ هستید، مکان Gun Van به طور دائم روی نقشه شما علامت گذاری می شود، بنابراین می توانید به راحتی آن را در هر کجا که هستید پیدا کنید.

نحوه استفاده از GTA Online Gun Van

هنگامی که GTA Online Gun Van را پیدا کردید، به آن نزدیک شوید و درهای پشتی باز می شوند و به شما این امکان را می دهند که با فروشنده ای که داخل آن نشسته است تعامل داشته باشید و ببینید چه کالاهایی برای ارائه دارند. این‌ها به سلاح‌ها، پرتاب‌کننده‌ها و زره‌های بدن دسته‌بندی می‌شوند، بنابراین مرور کنید و ببینید آیا چیزی مورد علاقه شماست – حتی ممکن است موارد انحصاری را پیدا کنید که نمی‌توانید از Ammu-Nation یا هر جای دیگری خریداری کنید، مانند Railgun. , تاکتیکال SMG, GTA Online Battle Rifle و سلاح های جمهوری خواه Space Ranger از جمله GTA Online Up-n-Atomizer, Unholy Hellbringer و Widowmaker.

همچنین مهمات، ملحقات و رنگ های معمولی برای فروش برای ذخیره یا سفارشی کردن سلاح های خود وجود دارد. موجودی سلاح های فروخته شده توسط گان ون هر هفته می چرخد، بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم از آن بازدید می کنید و پیشنهادات کمیاب را از دست ندهید.

سخن پایانی درباره مکان Gun Van توی gta online کجاست؟

امیدواریم توانسته باشیم جواب سوال مکان Gun Van توی gta online کجاست؟ رو به شما عزیزان داده باشیم. لطفا نظرات خود را در کامنت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =