بلاگ

نحوه شارژ استیم ولت

نحوه شارژ استیم ولت

نحوه شارژ استیم ولتاستیم ولت چیست؟ نحوه شارژ استیم ولت چگونه است؟ استیم ولت به چه منظوری مورد استفاده قرار می گیرد؟

سال های زیادی است که بازی های کامپیوتری جایگاه بسیار گسترده ای را از آن خود کرده اند و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. اما در سال های اخیر بازی های انلاین بیشتر از بازی های دیگر توجه گیمر ها را به خود جلب کرده اند زیرا در بازی های انلاین می توان با پلیرهای دیگر به صورت همزمان بازی کرد و به رقابت با انها پرداخت.

حال با این وجود باید اشاره کرد که استیم شبکه ای بسیار بزرگ است و بازی های مختلفی را برای گیمر ها ارائه می دهد که در آن پلیرها می توانند به بازی های انلاین بپردازند.

استیم علاوه بر ارائه بازی های انلاین و فراهم کردن امکان رقابت در این بازی ها برای پلیرها، امکانات و ویژگی های دیگری نیز دارد. به عنوان مثال: با خرید اشتراک استیم میتوان از تخفیف ها و جوایز ارائه داده شده در این شبکه نیز بهره برد.

استیم ولت چیست؟

استیم ولت در واقع همان کیف پول استیم است. گیمرهایی که قصد داشته باشند از قابلیت های شبکه استیم بهره مند شوند باید یک حساب کاربری برای خود در این شبکه ایجاد کنند و استیم ولت خود را با پرداخت مبلغ مشخصی شارژ کنند تا بتوانند از امکانات ارائه داده شده توسط این شبکه بهره مند گردند.

نحوه شارژ استیم ولت:

نحوه شارژ استیم ولت به این شکل است که باید در ابتدا وارد سایت استیم شوید و آی پی خود را بر روی کشور هایی نظیر آمریکا تنظیم کنید. سپس باید وارد قسمت redeem شوید و بر روی گزینه sign in کلیک کنید تا به این شکل به اکانتتون وارد شوید.

در این بخش باید یوزر نیم و پسورد استیم ولت خود را وارد کنید تا قسمت مربوط به وارد کردن کد استیم برای شما فعال شود. با وارد کردن کد استیم خود در کادر مورد نظر بر روی گزینه continue  را کلیک کنید.

با انجام دادن این مراحل فعال سازی استیم ولت برای شما انجام می شود و ولت شما شارژ می گردد.

نکاتی در رابطه با نحوه شارژ استیم ولت:

برای شارژ کردن استیم ولت به مراحلی از قبیل زیر توجه داشته باشید:

  • نمایش ارور زرد رنگ در طی مراحل شارژ استیم ولت به این معنا است که آی پی شما هنوز بر روی ایران قرار دارد و آن را به درستی تغییر نداده اید.
  • در صورتی که ای پی استیم ولت را بیش از سه بار وارد کنید یک ارور سی دقیقه ای به شما نمایش داده می شود که در این حالت باید صبر کنید و عملیات را مجددا بعد از سی دقیقه تکرار نمایید
  • چنانچه برای اولین بار استیم ولت خود را شارژ می نمایید، ریجن اکانت شما بر روی همان آی پی که در آن قرار دارید، تنظیم می شود
  • چنانچه قصد داشته باشید تا چت و ادفرندز شما شارژ شود و مارکت استیم را برای خرید و فروش داشته باشید لازم است تا حداقل استیم ولت خود را به میزان 5 دلار شارژ کنید
  • پس از شارژ کردن استیم ولت به مبلغ 5 دلار، اد فرندز شما بعد از 24 ساعت باز می شود
  • شارژ 5 دلاری موجود در استیم ولت خود را می توانید خرج کنید و نیازی به نگه داشتن آن در حساب کاربری شما نخواهد بود

 

گیفت کارت استیم چیست؟ | نحوه شارژ استیم ولت

گیفت کارت استیم به قابلیتی گفته می شود که با استفاده از آن می توان حساب استیم  و استیم ولت را شارژ کرد و از آن برای استفاده از بازی ها و سایر قابلیت های استیم بهره برد. گیفت کارت را می توانید در انواع مختلفی بر اساس نیاز خود تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

 

سخن پایانی:

نحوه شارژ استیم ولت و نکات مهم در این زمینه را برای شما گیمرهای ایرانی عزیز در یانگ سنتر تحت بررسی قرار دادیم. چنانچه قصد دارید که استیم ولت خود را شارژ کنید، امکان استفاده از گیفت کارت استیم را نیز خواهید داشت که با این وجود می توانید از یانگ سنتر گیفت کارت استیم مورد نظر خود را تهیه نمایید و از آن برای شارژ کردن حساب خود بهره ببرید.

لازم به ذکر است که پس از تهیه گیفت کارت استیم نیز باید کد ارائه داده شده توسط آن را در سایت استیم وارد کنید تا حساب شما شارژ شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *