بلاگ

نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی

نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی

آیا در مورد مزایای گیفت کارت گوگل پلی اطلاعاتی دارید؟ دوست دارید در مورد نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی بدانید؟ در این مقاله می خواهیم به نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی بپردازیم.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گیفت کارت گوگل پلی یک کارت پیش پرداخت است که با آن می توانید در فروشگاه پلی خرید کنید و شما می توانید کارت های پیش پرداخت گوگل پلی را با مقادیر مختلفی خرید کنید.

امکانات گیفت کارت گوگل پلی

امکانات گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت خود را شارژ کنید. Google Play گوگل پلی به شما این امکان را می دهد که به سرعت می توانید به راحتی کارت های گوگل پلی خود را به صورت آنلاین و بدون هزینه اضافی خریداری کنید.  شما نیازی به کارت اعتباری ندارید و کارت پیش پرداخت گوگل فورا به شما تحویل داده می شود، بنابراین می توانید بلافاصله کد دیجیتال را بازخرید کنید. می توانید آن را به عنوان یک کارت بازگشت نقدی در نظر بگیرید که با آن می توانید محتوای مورد علاقه خود را از فروشگاه پلی خریداری کنید و از این خدمات در تلفن هوشمند خود لذت ببرید

اعتبارات گوگل پلی برای چه مواردی استفاده می شود؟

کارت‌های خود را شارژ کنید. Google به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی حساب Play Store

همه چیزهایی که برای دستگاه های اندورید و کروم خود نیاز دارید در فروشگاه گوگل پلی پیدا کنید. به عنوان مثال، می توانید بازی، فیلم، موسیقی و سایر برنامه ها را برای گوشی یا تبلت خود خریداری کنید. همچنین می‌توانید از اعتبار فروشگاه گوگل پلی موزیک استفاده نمایید. Google Play برای پرداخت هزینه اشتراک‌های

چگونه کارت گوگل پلی خود را دریافت کنم؟

کارت پلی استور خود را مستقیما پس از ثبت سفارش در سایت به صورت کد دیجیتال دریافت می کنید. این کد روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شود و در صندوق پستی خود نیز دریافت خواهید کرد. کد هدیه Google Play که دریافت می‌کنید شامل دستورالعمل‌های بازخرید است، بنابراین فعال کردن کد فروشگاه شما همیشه آسان است.

گوگل پلی را چگونه خرید کنیم؟

  • برای خرید گوگل پلی می توانید از روش های مختلفی استفاده کرد که در زیر خواهیم گفت.
  • روی کد کلیک کنید و رویه مشخص شده را برای شارژ خودکار اعتبار خود دنبال کنید.
  • می‌توانید کد خود را در برنامه پلی استور بازخرید کنید.

چگونه اعتبار گوگل پلی خود را خود را بررسی کنیم؟

برنامه فروشگاه گوگل پلی را اجرا کنید و منوی «روش‌های پرداخت» را انتخاب کنید. از این منو، می توانید مستقیما اعتبار خود را مشاهده کنید.

نحوه بازخرید کارت هدیه آنلاین

اگر کارت هدیه را به صورت آنلاین از رایانه یا لپ تاپ خود بازخرید می کنید، به این پیوند فروشگاه گوگل پلی بروید. هر گیفت کارت گوگل پلی یک کد 16 رقمی دارد که در پشت آن نقش بسته است که باید آن را خراش دهید تا آشکار شود. هنگامی که کارت هدیه را خراشیدید، آن کد را در فروشگاه گوگل پلی وارد کنید. کد را به درستی در کادر تایپ کنید و پس از اتمام کار، دکمه ردیم رو بزنید. در یک لحظه، مبلغ هدیه به موجودی حساب گوگل پلی مربوطه شما اضافه می شود. دفعه بعد، هر زمان که خریدی آنلاین از فروشگاه پلی انجام می دهید، از این مبلغ به عنوان جایزه برای خرید برنامه های کاربردی، موسیقی، فیلم یا هر محتوای دیجیتالی مورد علاقه خود استفاده می کنید.

نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت فقط در همان کشوری که در ابتدا از آنجا خریداری شده است قابل استفاده است. بنابراین، اگر فکر می کنید آن را به دوستان یا خانواده خود که در خارج از کشور زندگی می کنند هدیه دهید، ممکن است ایده خوبی به نظر نرسد. همچنین، مطمئن شوید که هنگام وارد کردن کد از فضاها یا کاراکترهای اضافی استفاده نکنید، زیرا ممکن است کار نکند. و اگر به هر دلیلی نمی‌توانید گیفت کارت گوگل پلی خود را ‌خرید کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی

یکی از مزایای استفاده ازگیفت کارت های گوگل پلی این است که هر محتوای دیجیتالی را که به صورت آنلاین خریداری کنید، در تمام دستگاه اندرویدی شما قابل دسترسی است و می توانید همه برنامه ها و خدمات مورد علاقه خود را در یک مکان پیدا کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات مهم درباره گیفت کارت گوگل پلی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *