بلاگ

همه چیز درباره بازی DYING LIGHT 2؟داستان این بازی چیست؟

بازی کامپیوتری در حال حاضر به تفریح اصلی و مهیج برای جوان ها تبدیل شده است و افراد از قشرهای مختلف و سنین مختلف تمایل به بازی های کامپیوتری دارند.با اومدن بیماری کرونا و خانه نشین شدن همه ما این فرصت بسیار مناسب برای افراد عاشق بازی های کامپیوتری بود که بتوانند به راحتی این بازی ها را انجام دهند.در این مقاله قصد داریم ا یکی از بازی های کامپیوتری جدید به نام DYING LIGHT 2 به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این مقاله را مطالعه بفرمایید.
همه چیز درباره بازی DYING LIGHT 2
بازی DYING LIGHT 2 یک بازی آخرالزمانی و درباره حمله زامبی هاست که تقریبا 15 سال بعد از داستان اولین نسخه DYING LIGHT را روایت می کند.در این بازی شما به عنوان یک شوتر که آیدن کالدوِل  (Aiden Caldwell) نام دارد و یک پارکور کار حرفه ای هم هست و به دلیل بیماری دارای قدرت فرا بشری نیز هست بازی خواهید کرد که باید جان را از زامبی ها پا کرده و باید شی را در بازی پیدا کنید که می توان بشریت و دنیا را نجات دهد ولی کسی نمی داند که این شی دقیقا چیست.
طراحان زمان دنیای بازی را به ترکیبی از قرون وسطی و دنیای حال حاضر تشبیه کردند که جهان دچار به دوران تاریک و بی رحم قرون وسطی برگشته است. نقشه بازی در این سری 4 برابر و به 7 منطقه تقسیم می‌شود.داستان این بازی در روز و شب اتفاق خواهد افتاد و شب ها زامبی های به خیابان ها هجوم می آورند و شما باید بتوانید از دست آنها فرار کنید تا کشته نشوید.
داستان بازی DYING LIGHT 2
در بازی DYING LIGHT 2 جنگ بین شما و زامبی ها خواهد بود و شما باید به عنوان یک اول شخص در بازی به فکر نجات جان خود باشید وگرنه توسط زامبی ها کشته خواهید شد و مرگ بسیار دردناکی را تحمل خواهید کرد. یکی از کاراکترهایی که در سری اول این بازی هم وجود داشت و حالا در این بازی هم حضور دارد شخصیت  Screamer ها هستند آن‌ها با جیغ‌هایشان شما را گیج می کنند و به زامبی‌ها نیز حضور شما را خبر می دهند.
چرخه روز و شب در بازی DYING LIGHT 2
زامبی‌ها در شب به خیابان‌ها هجوم می آورند و شما برای فرار و نجات جان خود از سقف خانه‌ها عبور کرده و یا به عبارت درست تر فرار کنید. اما تمام روند بازی به این شکل نمی گذرد بلکه به گفته یکی از سازندگان بازی، در روز اختیار شهر به دست انسان‌ها می افتد و زامبی ها دیگر در خیابان نیستند و به خانه هایی که در شهر وجود دارد پناه می برند و پنهان می شود تا دوباره شب از راه برسد.در شب زامبی ها از خانه ها بیرون می آیند و این فرصت مناسب است تا شما به داخل خانه ها بروید و در آنجا پناه بگیرید ولی این مسئله به راحتی اتفاق نمی افتد و شما باید بتوانید از دست خیل عظیمی از زامبی ها فرار کنید تا بتوانید به خانه مورد نظر برسید.
نحوه بازی DYING LIGHT 2 و سلاح ها
شما در این بازی با سلاح های سردی مبارزه خواهید کرد که عمر محدودی دارند و در صورت استفاده نکردن از سلاح در مدت زمانی که در اختیار بازیکن است قدرت آن کم می‌شود. سلاح‌های دیگری مانند تیروکمان، شات‌گان و نیزه هم در بازی وجود دارد.شما می توانید در روند بازی و در گشت و گذار در شهر با تکه تکه کردن سلاح‌های دیگر و برداشتن قطعات سلاح جدید برای خود بسازید.
تاریخ انتشار بازی DYING LIGHT 2
DYING LIGHT 2  برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد و قرار بود تا در  در ابتدای سال 2020 عرضه شود ولی به دلیل ویروس کرونا انتشار این بازی عقب افتاد و به ماه دیگر این سال موکول شد اما در سال 2021 نیز خبری از انتشار این بازی نشد تا در نهایت قرار است این بازی در ماه فوریه 2022 یعنی مصادف با ماه بهمن و اسفند 1400 می شود منتشر شود.
کلام پایانی
این بازی توسط شرکت لهستانی تک لند (Tech Land) ساخته و در همین ماه عرضه خواهد شد و اگر به بازی های اکشن و در سبک زامبی ها علاقمند باشید می تواند تجربه یک بازی بی نظیر را برای شما فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *