بلاگ

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ همه آنچه که باید بدانید

پلی استیشن پلاس اکسترا

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست؟ و خرید اشتراک پلاس اکسترا چه مزایایی دارد. امروزه بسیاری از افراد علاقه خاصی به بازی‌های جذاب و متنوع دارند که آن‌ها را با سیستم‌های مختلفی اجرا می‌کنند. شرکت‌های بزرگ نیز از این علاقه و استقبال، استفاده کرده و خدمات متنوعی را به گیمرها ارائه می‌دهند. شرکت سونی همچنین یکی از شرکت‌های معروف است که در این زمینه توانسته جایگاه بسیار خوبی را به دست آورد. پلی استیشن پلاس یکی از دستگاه‌های شرکت سونی بوده که در این مطلب یانگ سنتر قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

معرفی پلی استیشن پلاس اکسترا

قبل از خرید اشتراک پلاس اکسترا بهتر است ابتدا کمی با این اشتراک آشنا شوید و آن را کامل‌تر بشناسید. (Pocket-lint) – PlayStation Plus سرویس اشتراک ماهانه سونی بوده که برای بازی آنلاین روی کنسول‌ پلی استیشن 4 و PS5 لازم است. این سرویس به سه سطح تقسیم می‌شود، با یک طرح اساسی که هر ماه تعداد انگشت شماری بازی رایگان ارائه می‌کند.
همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای برای بازی‌های خریداری‌شده از طریق فروشگاه پلی‌استیشن ارائه می‌دهد. دو سطح اضافی، Extra و Premium نیز موجود است. آن‌ها شامل دسترسی اضافی به صدها بازی PS4 و PS5 به‌علاوه بازی‌های کلاسیک از سراسر تاریخ پلی استیشن می‌شوند.

PSPlus را دقیق تر بشناسید

PlayStation Plus یک سرویس اشتراک ماهانه است که به شما امکان می‌دهد بازی های PS4 و PS5 را به صورت آنلاین و در حالت چند نفره بازی کنید. سرویس‌های این شرکت سال‌ها پیش و با راه‌اندازی این سرویس برای پلی‌استیشن 3 آغاز شد. برای کاربران PS Vita نیز در دسترس بود، اما هر دو کنسول مدت‌ها است که کار خود را متوقف کرده‌اند و PS Plus دیگر روی هیچکدام فعال نیست.

تفاوت پلی استیشن پلاس Extra با پلی استیشن Essential

شرکت سونی اکنون پلی استیشن پلاس را معرفی کرده که در سطح مختلف وجود دارد. Essential Extra و Premium هر یک شامل افزونه‌های چشمگیر است و خدمات خاصی را ارائه می‌دهند. در حالی که Extra و Premium هر کدام 100 بازی رایگان را اضافه می‌کنند که از طریق ابر (به جای PS Now) یا قابل دانلود ارائه می‌شوند. علاوه بر بازی آنلاین، شامل ذخیره سازی ابری ذخیره بازی، تخفیف، دسترسی به آزمایشات اولیه بازی و چند امتیاز دیگر هستند. بر همین مبنا شما با خرید اشتراک پلاس اکسترا قادر خواهید بود به مزایای چندین برابری دست پیدا کنید.

پلی استیشن پلاس اکسترا چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

هزینه اشتراک PS Plus Extra

PS Plus Extra اکنون در مکان‌های مختلفی در دسترس است که می‌توانند این اشتراک را خریداری کنند، شامل تمام مزایای طرح استاندارد به علاوه دسترسی به کاتالوگ تا 400 بازی PS4 و PS5 برای بازی بدون هزینه اضافی است.
* هزینه آن 10.99 پوند / 14.99 دلار / 13.99 یورو در ماه
* 31.99 پوند / 39.99 دلار / 39.99 یورو برای 3 ماه
* یا 83.99 پوند / 99.99 دلار / 99.99 یورو در صورت پرداخت سالانه

مزایای خرید اشتراک پلاس اکسترا

اشتراک پلاس اکسترا دارای چندین مزیت است، شما می‌توانید با خرید اشتراک پلاس اکسترا به هر کدام دسترسی پیدا کنید. ‌
بازی آنلاین: بازیکنان PS4 و PS5 برای اینکه بتوانند به صورت آنلاین بازی کنند به سطح PlayStation Plus نیاز دارند. فقط برخی از بازی‌های رایگان مستثنی هستند، اکثریت قریب به اتفاق تنها در صورتی به بازی چند نفره آنلاین دسترسی خواهید داشت که اشتراک PS Plus فعال داشته باشید.
بازی های رایگان: هر ماه، دو یا سه بازی PS4/PS5 برای دانلود و بازی بدون هزینه اضافی در دسترس هستند. البته تا زمانی که عضو PS Plus باشید و خرید اشتراک پلاس اکسترا را انجام دهید، می‌توانید آن‌ها را نگه دارید.
تخفیف های انحصاری: اعضای PS Plus برای بسیاری از بازی‌های دانلود دیجیتال در فروشگاه PlayStation تخفیف‌های انحصاری دریافت می‌کنند. به‌طور کلی، در دوره‌های فروش عمده، تخفیف‌هایی نیز برای بازی‌های در حال فروش برای اعضا وجود دارد که با خرید اشتراک پلاس اکسترا می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.
فضای ذخیره ابری: همه اعضای PS Plus، بدون در نظر گرفتن سطح، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری برای ذخیره بازی دریافت می‌کنند. بنابراین حتی اگر اطلاعات ذخیره شده ذخیره شده در PS4 یا PS5 را از دست بدهید، می‌توانید آن را بعداً برگردانید.
سخن پایانی
در این مطلب به بررسی پلی استیشن پلاس اکسترا پرداختیم، خرید اشتراک پلاس اکسترا می‌‌تواند شما را به مزایای زیادی برساند. شما با این اشتراک قادر خواهید بود که بازی‌های بسیار زیادی را انجام دهید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید. شرکت سونی با خلق این دستگاه توانسته در میان علاقه‌مندان به بازی‌های مختلف بسیار محبوب شود. اگر تاکنون از این اشتراک استفاده نکرده‌اید فقط کافی است که آن را خریداری کنید. یقیناً از با خریداری و انجام طیف گسترده‌ای از بازی‌های جذاب با سبک‌های مختلف نهایت لذت را خواهید برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *