بلاگ

پلی استیشن پلاس پریمیوم چیست؟

پلی استیشن پلاس پریمیوم.567

همان طور که می دانید، شرکت سونی ارائه دهنده کنسول های پرطرفدار پلی استیشن است که علاوه بر ورژن اصلی پلی استیشن، به منظور ارائه خدمات و سرویس های بیشتر به کاربران خود، انواع دیگری از پلی استیشن را به بازار گیم معرفی کرد که عبارتند از : پلی استیشن پلاس، پلی استیشن پلاس اکسترا ، پلی استیشن پلاس پریمیوم و… که ما در این مقاله می خواهیم در مورد سرویس نوع پریمیوم و همچنین سایر مطالب مرتبط را بررسی کنیم.

پلی استیشن پلاس پریمیوم چیست؟

از انواع جدید سرویس پلی استیشن است که شرکت سونی آن را روانه بازار کرده و نسبت به سایر انواع سرویس های ارائه شده توسط کمپانی سونی امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

مقایسه امکانات پلاس پریموم با انواع سرویس های پلاس ( شباهت ها)

بین امکانات سرویس های پلاس اصلی، پلاس اکسترا و پریمیوم تقریبا شباهت های زیادی وجود دارد.

همان طور که در پلی استیشن پلاس اصلی و اکسترا شما امکان دریافت بازی های رایگان به صورت ماهانه، امکان انجام بازی های آنلاین، چت و گفتگو با سایر گیمرها در هنگام انجام بازی، برخورداری از تخفیفات ویژه، استریم کردن بازی، امکان انجام نسخه آزمایشی بازی پیش از آمدن به بازار و…در  پلاس پریمیوم نیز این امکانات وجود دارد.

مقایسه امکانات نوع پریمیوم با انواع سرویس های پلاس ( تفاوت ها)

در سطرهای بالایی گفتیم که شباهت های زیادی میان امکانات ارائه شده در انواع سرویس های پلی استیشن پلاس با سرویس پلاس پریمیوم وجود دارد؛ اما تفاوت های جزئی نیز در سرویس های پلاس پریمیوم با سایر سرویس های پلی استیشن پلاس شرکت سونی وجود دارد و این تفاوت در امکانات بیشتری است که این سرویس به کاربران خود ارائه می دهد.

در  سرویس پریمیوم، تعداد بازی های بیشتری نسبت به سایر سرویس ها ارائه می شود. این سرویس، نسبت به سایر سرویس های پلاس، تعداد 340 بازی بیشتر  را ارائه داده است.

کاربرانی که ترجیح می دهند از نوع پریمیوم استفاده کنند، به تعداد بازی های بیشتری نسبت به انواع سرویس های پلاس ارائه شده توسط شرکت سونی دسترسی خواهند داشت و لیستی از تمام بازی های سایر نسخه های پلی استیشن را نیز در اختیار دارند.

در واقع، پلاس پریمیوم امکان بازی کردن تمام آن گیم های محبوبی که آن ها را بازی نکرده اید را برایتان فراهم می کند و تجربه ای لذت بخش از اجرای تمام ورژن های پلی استیشن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قیمت اشتراک سرویس پریمیوم چقدر است؟

همچنین در مورد تفاوت های سرویس پلاس پریمیوم این مورد را نیز می توان به لیست تفاوت هایی که با سایر انواع سرویس های پلاس دارد اضافه کرد و آن قیمت نوع پریمیوم  است.

به علت آن که پلاس پریمیوم سرویس های بیشتری از جمله تعداد بازی های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، قیمت ان نسبت به انواع سرویس های پلاس ارائه شده توسط کمپانی سونی بیشتر است.

شما اشتراک یک ماهه این سرویس را با قیمت حدودا 15 دلار، سه ماهه آن را با حدود 40 دلار و قیمت سرویس سالیانه آن را می توانید با قیمتی حدود 200 دلار خریداری کنید که در صورتی که بودجه کافی برای خرید اشتراک یکساله این سرویس را داشته باشید، قیمت آن در مقایسه با سرویس های یک ماهه و سه ماهه برای شما مقرون به صرفه تر تمام خواهد شد.

نحوه تهیه اشتراک نوع پریمیوم

شما به دو طریق می توانید اشتراک پلاس پریمیوم را تهیه کنید: مستقیما از طریق کنسول پلی استیشن و یا با مراجعه به سایت یانگ سنتر.

نحوه تهیه اشتراک پلاس پریمیوم از طریق کنسول پلی استیشن

  • وارد صفحه هوم اسکرین کنسول بازی خود شوید.
  • سپس به پنل پلی استیشن پلاس مراجعه کنید.
  • روی گزینه Subscribe کلیک کنید.
  • سپس از میان انواع سرویس اشتراک پلاس ارائه شده در کنسول، نوع پریمیوم آن را انتخاب نمایید.
  • روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

توجه: قبل از اقدام به سرویس اشتراک توجه داشته باشید که با تهیه گیفت کارت، حساب کاربری خود را از قبل شارژ نمایید.

تهیه سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم از طریق مراجعه به وب سایت

همچنین شما می توانید از طریق مراجعه به وبسایت اصلی کمپانی سونی به آدرس playstation.com اقدام به خرید اشتراک مورد نظر خود نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با سرویس پلاس پریمیوم ، تفاوت آن با انواع دیگر نوع پلاس پلی استیشن و نحوه تهیه اشتراک آشنا شدید.

همچنین برای تهیه گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین و در کم ترین موعد زمانی ممکن انجام دهید و سپس  اقدام به خرید اشتراک مدنظر خود نمایید.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *