آموزش, بلاگ

چطور در کالاف موبایل حرفه ای شویم ؟

چطور در کالاف موبایل حرفه ای شویم ؟

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دانلود شده بر روی تلفن‌های همراه است که در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد. مهم نیست که شما چقدر در این بازی مهارت داشته باشید، همیشه نیاز دارید که تمرین کنید تا استراتژی‌های مختلف برای پیروزی در مقابل رقبا را پیدا کنید. برای حرفه‌ای شدن در کالاف دیوتی موبایل و خرید سیپی کالاف موبایل با یانگ سنتر همراه باشید.

مشخصات بازی خدای جنگ

بازی‌های کالاف دیوتی همیشه بازی‌های شوتر سریعی بوده‌اند. شما نیاز دارید تا همیشه در حرکت باشید و دشمنان خود را غافلگیر کنید. در اکثر مپ‌های این بازی اسلحه اسنایپر گزینه مناسبی نیست، سعی کنید از اسلحه‌های سریع‌تر و قوی‌تر مانند SMGها و شاتگان‌ها استفاده کنید. اکثر کاربران انتظار سبک بازی خشونت‌بار و تهاجمی را نخواهند داشت. این مسئله می‌تواند به منزله حذف آنها باشد.

تهاجمی بازی کنید

به لطف قابلیت‌های متعدد شخصی سازی در قسمت تنظیمات، می‌توانید اندازه دکمه‌ها و مکان قرارگیری آن‌ها را بر روی صفحه موبایل تغییر بدهید یا حتی میزان شفاف بودن آن‌ها را نیز کنترل کنید. سعی کنید کنترل بازی را به راحت ترین حالت ممکن شخصی سازی کرده و دکمه شلیک ثانویه را نیز فعال کنید زیرا به شدت هنگام استفاده از اسنایپر‌ها مفید واقع می‌شود.

 

کنترل لمسی بازی را برای راحتی خود، شخصی سازی کنید

برای انجام هر بازی FPS آنلاین، شما نیاز دارید که 60fps را از دستگاه خود دریافت کنید. پایین بودن فریم ریت بازی باعث می‌شود دشمنان شما سریع‌تر شما را ببینید و حتی تیراندازی و پاسخگویی بازی نیز برای آن‌ها سریع‌تر انجام شود.
اگر شما از یک دستگاه پرچمدار برای کالاف دیوتی موبایل استفاده می‌کنید، می‌توانید از کیفیت‌ و fps بالا به صورت همزمان برخوردار شوید. اما اگر یک دستگاه میان رده دارید، بهتر است تنظیمات گرافیکی را برای دریافت FPS بیشتر کاهش دهید.

از سلاح دوم استفاده کنید

هنگامی که خشابتان خالی شده است و دشمن نزدیک شماست، استفاده از کلت، آر پی جی، تبر و چاقو بسیار بهتر از انتظار برای ریلود شدن تفنگتان است.
به یاد داشته باشید که در مواقع درگیری‌های نزدیک، هرکس بیشتر به استفاده از سلاح دوم مسلط باشد، برنده درگیری می‌شود. پس سعی کنید که استفاده از سلاح دوم را تمرین کنید و همچنین قوی‌ترین اسلحه را برای بازی انتخاب کنید.

از تمامی loadout های مخصوص خودتان استفاده کنید

هنگام ورود به بازی، به شما ۵ عدد Loadout قابل شخصی سازی اهدا می‌شود و با پیشرفت در بازی، به این تعداد افزوده می‌شود. شما می‌توانید هر کدام از این loadout ها را بر اساس یک مدل استراتژی مورد نظر، مثل کمپ کردن و منتظر ماندن با استفاده از اسنایپر و کلت مگنوم یا
استفاده از شاتگان و چاقو برای راش دادن و… شخصی سازی کنید.
از طرفی بهتر است با دقت کامل از اتچمنت‌های اسلحه‌های خود استفاده کنید زیرا هرکدام یک ویژگی خاص به اسلحه شما اضافه و گاهی کم می‌کنند. برای مثال صدا خفه کن شاید به دقت تیراندازی اسلحه شما بیفزاید اما از میزان آسیب یا damage اسلحه شما خواهد کاست، پس با دقت انتخاب کنید.

برای بازی کردن، انگیزه پیدا کنید

برای پیشرفت و حرفه‌ای شدن در هر بازی‌ای شما نیاز دارید که برای مدت زمان طولانی تمرین و تکرار کنید تا مهارت های خود را افزایش دهید. این باعث می‌شود که بازی گاهی خسته کننده شود. بهترین راه برای جلوگیری از این کار خرید بتل پس بازی به وسیله خرید سپیی کالاف دیوتی موبایل است. شما با خرید سیپی کالاف موبایل می‌توانید انواع اسکین‌های مختلف همراه با بتل پس بازی را خریداری کنید و انگیزه جدید برای بازی کردن و انلاک کردن اسکین‌های کمیاب جدید داشته باشید.

برای شنیدن صدای پا و صدای تیر دشمنان، از هندزفری یا هدفون استفاده کنید

شما می‌توانید با گوش کردن به صدای تیراندازی دشمنان و حرکت آن‌ها، از موقعیتشان باخبر شوید و برای کشتن آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. پس بهتر است که از هدفون یا هندزفری استفاده کنید تا به راحتی تمامی صداهای درون بازی را بشنوید.

با تمامی اسلحه‌ها و مپ‌های بازی آشنا شوید

مهم نیست چقدر در کالاف دیوتی موبایل مهارت دارید، اگر شما زیر و بم مپ‌های مختلف آن را بلد نباشید، همیشه افرادی ( کمپرها/اسنایپر‌ها) هستند که می‌توانند از آن علیه شما استفاده کنند. پس بهتر است برای آشنا شدن با تمامی نقاط مختلف مپ‌های این بازی کمی وقت بگذارید. آشنایی و تسلط بر اسلحه‌های مختلف به شما اجازه می‌دهد تا سبک بازی خود را بر اساس هر مچ تغییر دهید و همیشه دشمنان خود را سوپرایز کنید.

جمع‌بندی
یانگ سنتر یک فروشگاه اینترنتی با دوسال سابقه در فروش اکانت‌های قانونی پلی استیشن،
فروش لوازم جانبی موبایل،کنسول، خدمات درون برنامه‌ای کالاف دیوتی و پابجی موبایل و کلی خدمات دیگر می‌باشد. شما می‌توانید در این فروشگاه با بهترین قیمت و پشتیبانی قوی به خرید سیپی کالاف موبایل بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *