بلاگ

چگونه در ایکس باکس بازی بخریم؟

خرید بازی در ایکس باکس

بازی کردن برای بسیاری از افراد یک سرگرمی جذاب و بی دردسر است که افراد را از دنیای فعلی و مشغله هایشان رها می کند و به آن ها امکان ماجراجویی میدهد و برای شروع مجدد هفته کاری می تواند آن ها را حسابی شارژ کند؛ اما گاهی اوقات برای تجربه بازی که دلمان میخواهد ممکن است کمی به دردسر بیفتیم و مجبور باشیم هزینه های زیادی را بابت خرید بازی دلخواهمان پرداخت کنیم. اگر می خواهید در هزینه خود برای خرید بازی صرفه جویی کنید و با پرداخت کم ترین هزینه بازی های دلخواه خود را دانلود و دریافت نمایید، پیشنهاد ما مراجعه به اپ ایکس باکس محصول مایکروسافت است. در این مقاله به صورت خلاصه ای با نحوه خرید بازی در ایکس باکس و سایر مطالب مرتبط آشنا خواهید شد.

نحوه خرید بازی در ایکس باکس

همان طور که به خوبی می دانید، هزینه خرید بسیاری از بازی ها بالاست و شاید خیلی از کسانی که علاقه مند به خرید گیم های روز هستند، شاید نتوانند از پس خرید آن برآیند و تصمیم بگیرند که از این علاقه خود صرف نظر کنند. اگر شما هم از آن دسته کسانی  هستید که می خواهید به روزترین بازی ها را با کم ترین هزینه در اختیار داشته باشید، در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با نحوه خرید بازی در  ایکس باکس آشنا کنم.

اگر می خواهید با کم ترین هزینه به روزترین بازی ها را در اختیار داشته باشید، بهترین راه حل خرید بازی در ایکس باکس است. در مرحله اول و قبل از خرید بازی، در ابتدا لازم است که اپ خود را به آخرین نسخه موجود به روز رسانی کنید تا هنگام خرید بازی به مشکل برنخورید.

داشتن اکانت گلد می تواند به شما کمک کند که ضمن خرید آسان بازی، بتوانید بازی را با دوستان خود به صورت مولتی پلیر  و چند نفره انجام دهید. در ادامه شما را با مراحل خرید بازی آشنا خواهم کرد.

مراحل خرید بازی در X Box

1- ایجاد اکانت شخصی

در ابتدا و قبل از خرید بازی باید یک اکانت شخصی برای خود ایجاد کنید.

2- خرید گیفت کارت دیجیتالی ایکس باکس

بعد از ایجاد اکانت شخصی در مایکروسافت باید یک گیفت کارت دیجیتالی ایکس باکس بخرید و سپس از طریق کنسول، کدی را که خریداری کرده اید در اکانت خود وارد کنید. کد گیفت کارت ایکس باکس، یک کد 25 حرفی است و باید با دقت زیادی کد را وارد نمایید.

 

ایکس باکس

3- خرید بازی در ایکس باکس

حالا اکانت شما شارژ شده و در بخش اطلاعات اکانت می توانید میزان شارژ اکانت خود را مشاهده کنید. در این مرحله حالا به راحتی و با توجه به میزان شارژ اکانت خود می توانید به استور ایکس باکس رفته و بازی مدنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مزایای خرید بازی در ایکس باکس

  •  به شما این امکان را میدهد که بازی خریداری شده را با دوستان خود که به بازی خریداری شده شما علاقه مند هستند به راحتی به اشتراک بگذارید.
  •  همچنین این امکان را به شما میدهد که پس از اشتراک گذاری بازی با دوستان خود، آن بازی را به صورت مولتی پلیر و به همراه دوستان خود انجام دهید.
  • خرید بازی در اپ ایکس باکس نسبت به سایر اپ ها ارزان تر و به صرفه تر میباشد و در عین حال، جدیدترین بازی های روز دنیا را در اختیارتان قرار خواهد داد.

روش اشتراک گذاری بازی ها در ایکس باکس

  • همان طور که اشاره شد، بعد از خرید بازی می توانید بازی های دانلود و خریداری شده را با سایر دوستان اشتراک گذاری کنید. برای انجام این کار ، ابتدا باید با اکانت دوست و یا فامیل وارد کنسول خودتان بشوید.
  • بعد از وارد شدن به اکانت دوست و یا آشنای خود به قسمت setting بروید و در قسمت Personalization ، گزینه My Home Xbox   را انتخاب نمایید. از زیرمنوی آن، گزینه Make This My Home Xbox  را انتخاب کنید.
  • با کلیک بر روی این گزینه، همه بازی ها و سایر اکانت های فعال ذر اکانت دوست و یا فامیلتان برای شما نیز فعال شده  و دیگر نیازی نیست که همیشه با اکانت او وارد کنسول بشوید.  سپس با اکانت خود وارد کنسول و سپس بخش My Games & Apps بروید و تمام بازی های آماده نصب دوست خود را در این قسمت مشاهده کنید.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه خرید بازی در ایکس باکس آشنا شدید.شما تنها با خرید گیفت کارت ایکس باکس و ساخت اکانت شخصی می توانید تمام بازی های به روز دنیا را با کم ترین هزینه تجربه کنید و نهایت لذت را از آن ببرید.

برای خرید انواع گیفت کارت با قیمت مناسب به سایت یانگ سنتر مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =