بلاگ

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ همان طور که می دانید، برای خرید گیفت کارت باید بر اساس میزان مبلغ اشتراک و ریجن مورد نظر خود باید مبلغی هزینه پرداخت کنید که بعضا هزینه برخی گیفت کارت ها هم زیاد است.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید آیا امکان دارد که گیفت کارت رایگان به دست من برسد؛ بدون آن که لازم باشد هزینه ای برای آن پرداخت کنم؟ در پاسخ باید گفت آری و در ادامه مقاله نیز به این سوال شما کاربران عزیز پاسخ خواهیم داد که چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ معرفی سایت هایی برای تهیه گیفت کارت رایگان

در این بخش از مقاله به این سوال شما پاسخ خواهیم داد که اگر جواب مثبت است و امکان تهیه گیفت کارت رایگان وجود دارد، چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ به منظور دریافت گیفت کارت رایگان سایت هایی وجود دارد که در ادامه مقاله به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سایت pointprizes

در پاسخ به این سوال که چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم، مراجعه به سایت های دریافت گیفت کارت رایگان است که یکی از این سایت ها سایت pointprizes است.

این سایت، یک سایت معتبر برای گرفتن گیفت کارت رایگان است و با گرفتن امتیاز از طریق این سایت می توانید در ازای آن کد رایگان گیفت کارت دریافت کنید.

شما به راحتی و از طریق وارد کردن ایمیل خود می توانید عضو این سایت شده و در ازای دریافت امتیاز، گیفت کارت دریافت کنید.

 سایت Loot Palace

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ یکی دیگر از سایت هایی که با مراجعه به آن می توانید گیفت کارت رایگان دریافت کنید، سایت Loot Palace است. شما از طریق انجام بازی آنلابن، تماشای فیلم و مشاهده نظرسنجی ها می توانید امتیاز کسب کنید و امتیازات خود را تبدیل به گیفت کارت کنید.

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ اپلیکیشن های دریافت گیفت کارت

 نصب Razer Cortex

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ اگر گیم ویدیویی بازی می کنید می توانید Razer Cortex را در کنسول بازی خود نصب کرده و بعد از انجام بازی و رساندن امتیازات خود به 900  می توانید امتیازاتی را که به دست آوده اید را تبدیل به گیفت کارت کنید و با مراجعه به فروشگاه Razer Cortex، با استفاده از گیفت کارت رایگانی که به دست آورده اید، بازی های محبوب و دلخواه خود را بخرید.

دریافت گیفت کارت از  اپ iPoll

این اپ به شما امکان می دهد که از طریق نصب این برنامه بر روی دستگاه اندروید و آیفون خود، از طریق شرکت در قرعه کشی هایی که هر سه ماه یکبار انجام می شود، 10 هزار دلار برنده شوید و آن را به گیفت کارت آمازون، آیتونز و یا پی پال تبدیل کنید.

نصب اپلیکشین Coins Rewarder

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که به شما این امکان را می دهد تا گیفت کارت رایگان دریافت کنید، اپلیکشین Coins Rewarder است.

شما در این اپلیکشین نیز می توانید از طریق تماشای فیلم، تکمیل نظرسنجی و دانلود برنامه امتیاز به دست آورید و سپس امتیازهای خود را به تبدیل به گیفت کارت های گوگل پلی، آیتونز، اپل، Paytm و پی پال کنید.

دانلود اپلیکشین Gift Wallet

شما از طریق نصب این اپلیکیشن نیز می توانید گیفت کارت رایگان گوگل پلی و… دریافت کنید. برای دریافت گیفت کارت رایگان از طریق این برنامه کافی است که کارهای ساده ای که اپلیکیشن از شما می خواهد را انجام دهید.

شما همچنین از طریق اشتراک گذاری این برنامه با سایر دوستان خود نیز می توانید امتیاز کسب کرده و آن را تبدیل به گیفت کارت کنید.

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ به دست آوردن کد رایگان گیفت کارت از طریق برنامه های دابسمش

از طریق برنامه های دابسمش نیز می توانید امتیاز کسب کرده و کد گیفت کارت رایگان به دست بیاورید.

شما از طریق برنامه Apptrailers و تماشای دابسمش های 30 ثانیه ای که وقت چندانی از شما نمی گیرند، این امکان را خواهید داشت که گیفت کارت آیتونزآ آمازون و… دریافت کنید.

شما از طریق گوشی اندورید و یا آیفون خود می توانید به این برنامه دسترسی داشته باشید.

چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم؟ دریافت گیفت کارت از طریق برنامه Perk

در این برنامه، روش های زیادی بای دریافت کد رایگان گیفت کارت وجود دارد. شما از طریق این برنامه محبوب و با تماشای تلویزیویون، تماشای تبلیغات، انجام بازی، جستجوی وبسایت و… می توانید امتیاز کسب کرده و به واسطه آن بتوانید گیفت کارت آمازون، آیتونز و ebay دریافت کنید.

سخن آخر

در این مقاله با برخی راهکارها برای برای این که چگونه گیفت کارت رایگان بگیریم، آشنا شدید. شما از طریق اپلیکیشن ها و برنامه های زیادی می توانید اقدام به دریافت گیفت کارت رایگان کنید؛ بدون آن که لازم باشد هزینه اضافی را پرداخت کنید.

همچنین برای تهیه انواع گیفت کارت می توانید به سایت یانگ سنتر مراجعه کرده و گیفت کارت خود را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *