بلاگ

چگونه گیفت کارت گوگل پلی را فعال کنیم؟

فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی

در این سری از سری مقالات یانگ سنتر قصد داریم تا در مورد موضوع فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی با شما صحبت کنیم. در مقاله پیش و در مقاله خرید گیفت کارت ارزان در یانگ سنتر با انواع گیفت کارت های مورد استفاده آشنا شدید. در این مقاله می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه گیفت کارت گوگل پلی را فعال کنیم؟

چگونگی فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی

پس از طی مراحل خرید گیفت کارت با توجه به نوع اشتراک و ریجن مورد نظر، حالا نوبت به فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی رسیده است. برای فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در قدم اول، ابتدا وارد سایت play.google.com شوید.

نکته مهم: در هنگام ورود به سایت حتما از مرورگری به غیر از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید؛ زیرا اگر از مرورگر کروم برای ورود به سایت استفاده کنید، موقعیت مکانی شما و این که فردی ایرانی هستید که میخواهید از سرویس گوگل پلی استفاده کنید مشخص میشود.

  • وارد اکانت گوگل خودتان ( Gmail Account) شوید.
  •  اگر زبان شما فارسی است با استفاده گزینه سمت چپ، زبان اکانت خود را فارسی کنید و  اگر زبان انگلیسی است، روی گزینه Redeem کلیک کنید.
  • کدی که به ایمیل تان ارسال شده را به منظور فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی وارد کنید و در صورتی که از شما درخواست Zip Code شد، یکی از کدهای پستی آمریکا را از طریق یکی از فیک آدرس های موجود در سایت مرتبط را وارد کنید.
  • دکمه ثبت را بزنید.

نحوه فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی

توجه: اگر آی پی شما ریجنی به غیر از آمریکا باشد، به شما ارور ریجن داده خواهد شد.

ارورهای متداولی که ممکن است در مراحل اولیه شارژ گیفت کارت گوگل پلی با آن موجه شوید:

Error reddeming code: error code: PRS-GCRPM-01.Learn more

دلیل مواجه شدن با این ارور در مراحل اولیه شارژ گیفت کارت، عدم تغییر آی پی به ایالات متحده، استفاده نکردن از کدپستی و آدرس آمریکا، وارد کردن اطلاعات نادرست و یا استفاده از نرم افزار تغییر آی پی بدون کیفیت است.

Error we need more info to redeem your gift card در هنگام فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی

دلیل مواجه شدن با این ارور این است که ربات های گوگل وظیفه شناسایی کاربران کشورهایی هستند که از سوی ایالات متحده تحریم شده اند، به میزان زیاد شارژ میکنند و یا خرید های درون برنامه ای زیاد دارند و… که موجب آن میشود تا گوگل به این موارد حساس شود و گیفت کارت و اکانت مشتری را اصطلاحا Lock کند و مشتری را به منظور استفاده از  خدمات گوگل مجبور به احراز هویت و پر کردن فرم اطلاعات مربوط به خرید گیفت کارت کند.

راهکارهای رفع ارور Error we need more info to redeem your gift card در هنگام فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی

در صورت مواجه شدن با چنین ارورهایی کافی است که یکی از راهکارهای زیر را به منظور رفع ارور در هنگام فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی امتحان کنید:

  • پاسپورت ایرانی خود را برای احراز هویت ارسال کنید تا از وضعیت بلاک خارج شوید.
  • بر روی Send Us Details کلیک کنید؛ پس از کلیک بر روی این گزینه، برای شما فرمی باز میشود که گوگل از شما می خواهد آن را پر کنید و باید توجه داشته باشید که هویت ایرانی خود را به هیچ وجه افشا نکنید. شما میتوانید ایمیل دریافت کد را به عنوان رسید خرید و وسیله ای برای احراز هویت ارائه دهید.
  • چت با گوگل و دریافت پشتیبانی از آدرس  support.google.com و  سپس بخش Google Play Store در زمان اداری گوگل.

ارور You Have Already redeemed that code

اگر در هنگام فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی  با این اخطار مواجه شدید، به این معنی است که شما قبلا از این کد استفاده کرده اید. اگر از طریق وب سایت اقدام به شارژ کردن نموده اید، به منظور نمایش اطلاعات مربوط به کد شارژ گیفت کارت میتوانید مراحل زیر را طی کنید:

  • ریست و یا خاموش روشن کردن گوشی
  • Clear Cache کردن نرم افزار google Play
  • بررسی اتصال اینترنتی

ارور Code country does not match your account country. learn more

در هنگام فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی خود ممکن است با چنین اخطاری مواجه شوید؛ این ارور، به این معناست که کشور گیفت کارت گوگل پلی خریداری شده با اکانت گوگل پلی مطابقت ندارد.

برای حل این مشکل میتوانید یا یک اکانت جدید با کشوری که از آن گیفت کارت خرید کرده اید بسازید و یا این که کشور اکانت خریداری شده را طبق گیفت کارت تغییر دهید.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی و همچنین رفع ارورها در هنگام شارژ اکانت خود آشنا شدید. برای خرید گیفت کارت گوگل پلی کافیست که به یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید و فروش گیفت کارت مراجعه کنید و پس از انتخاب نوع اشتراک و ریجن مورد نظر، گیفت کارت خود را خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *