بلاگ

بهترین مدل ps5 کدام است؟

پلی استیشن 5

 

آیا می خواهید پلی استیشن تهیه کنید؟ آیا می خواهید بدانید که کدام نوع کنسول پلی استیشن 5 بهتر است ؟ چنانچه قصد دارید که با play Station 5 و انواع آن آشنا شوید و یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید با ما در یانگ سنتر همراه بمانید و درادامه به بررسی بهترین مدل ps5 خواهیم پرداخت.

بازی های کامپیوتری امروزه جایگاه بسیار وسیعی را در جوامع مختلف از آن خود کرده اند و به میزان زیادی توجه جوانان و نوجوانان و حتی گروه های سنی دیگر را به سوی خود جلب کرده اند.

به عبارت دیگر میتوان گفت که این بازی ها امروزه جایگزین بازی های سنتی در جوامع مختلف شده اند.

بازی های کامپیوتری توسط کنسول های مختلفی قابل استفاده هستند که یکی از مهم ترین و معروف ترین کنسول ها را می توان پلی استیشن نام برد که با گذشت زمان و استقبال بسیار خوبی که از این کنسول به عمل آمد، شرکت سونی انواع جدیدتری از این کنسول را نیز طراحی کرد و به بازار عرضه نمود.

کنسول پلی استیشن 5

کنسول بازی پلی استیشن 5 در حال حاضر به عنوان جدیدترین کنسول پلی استیشن محسوب می شود که در واقع پنجمین نسخه تولید شده توسط شرکت سونی است و جایگاه بسیار خوبی را پیدا کرده است به گونه ای که با کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس پرو رقابت می کند.

انواع کنسول پلی استیشن 5

کنسول پلی استیشن 5 که آن را PS5 نیز می نامند دارای دو مدل مختلف است که این مدل از قبیل زیر هستند:

play Station معمولی

پلی استیشن 5 معمولی به گونه ای است که دارای دیسک نوری است و امکان قرار دادن دیسکت بازی در آن وجود دارد و با استفاده از آن می توان بازی های play Station را به صورت آنلاین و یا فیزیکی استفاده کرد.

این نسخه از پلی استیشن را می توان بدون نیاز به اینترنت مورد استفاده قرار داد و بازی های گوناگون پلی استیشن را در آن به کار برد.

play Station 5 معمولی قادر است تا تصاویر سه بعدی را پشتیبانی کند و از وضوح تصویر 4K نیز حمایت می کند.  این کنسول از قیمتی در حدود 100 دلار بیشتر از کنسول دیجیتالی برخوردار است.

 

play Station 5

play Station دیجیتالی

نوع دیگر پلی استیشن در واقع PS5 دیجیتالی است که فاقد دیسک نوری است و برای به کار بردن آن به اینترنت نیاز است زیرا بازی های پلی استیشن برای این کنسول فقط به صورت انلاین قابل استفاده هستند و به علت وجود دیسک نوری در این کنسول نمی توان از بازی های فیزیکی استفاده کرد.

پلی استیشن 5 دیجیتالی از طراحی و ابعاد کمتری در مقایسه با 5 معمولی برخوردار است و قیمت آن نیز مناسب تر است.

لازم به ذکر است که پلی استیشن دیجیتالی 5 از بازی های دیجیتالی PS4 نیز برخوردار است و کاربران می توانند بازی کنسول 4 را نیز بر روی این کنسول مورد استفاده قرار دهند.

کدام نوع پلی استیشن 5 بهتر است ؟

با توجه به اینکه پلی استیشن 5  معمولی و دیجیتالی با هم تفاوت هایی دارند، این پرسش برای پلیرها ایجاد می شود که کدام نوع play Station 5 بهتر است . در این رابطه می توان گفت که شرایط افراد تعیین کننده این است که کدام کنسول بازی برای انها بهتر است. زیرا هر دو کنسول از شرایط ایده آلی برخوردار هستند.

به عنوان مثال:  کسانی که نیاز دارند تا کنسول پلی استیشن فضای کمتری را اشغال کند، بهتر است تا از کنسول دیجیتالی PS5 استفاده کنند. همچنین کسانی که می خواهند بدون نیاز به اینترنت از بازی های کنسول 5 بهره مند شوند، باید از کنسول PS5 معمولی استفاده نمایند.

با در نظر گرفتن ویژگی های هر یک از این دو کنسول می توان مشخص کرد که کدام نوع play Station5 بهتر است  و نیازهای پلیر را فراهم می سازد.

سخن پایانی درباره بهترین مدل ps5

در فروشگاه یانگ سنتر که ارائه دهنده لوازم جانبی، گیفت کارت و اکانت کنسول های مختلف نظیر: پلی استیشن 5 است  به بررسی این موضوع پرداختیم که کدام نوع play Station 5 بهتر است.

با توجه به اطلاعات به دست آمده از این مطلب چنانچه قصد دارید که از بازی های مختلف پلی استیشن 5 معمولی و یا دیجیتالی به صورت انلاین بهره مند گردید، می توانید از یانگ سنتر به این منظور اقدام کنید و به بازی ها دسترسی داشته باشید.

 

 

 

3 فکر در مورد “ بهترین مدل ps5 کدام است؟

  1. علیرضام گفت:

    Ps5 معمولییعنب نمیتونیم روش باری دانلود کنیم

    1. yung gng گفت:

      سلام وقت بخیر باید اکانت تهیه کنید

  2. سلمان پقه گفت:

    قیمت ps حدودا چقدر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *