بلاگ

گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ لیست بازی های گرافیکی اندروید

گرافیکی ترین بازی های اندروید

گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ مسلما علاوه بر محتوا و داستان خوب بازی، عامل دیگری که باعث جلب نظر مخاطبان به یک بازی می شود، گرافیک بازی است؛ چه بازی کامپیوتری باشد و چه اندرویدی، هر چه قدر هم محتوا و داستان بازی خوب و جذب کننده باشد، اما گرافیک خوبی نداشته باشد، مسلما آن بازی نخواهد توانست نظر بازیکنان و گیمرها را به خود جلب کند.

در این مقاله لیستی از بازی های گرافیکی اندروید را برایتان گردآوری کرده ایم.تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

لیست گرافیکی ترین بازی های اندروید

در این قسمت از مقاله، لیستی از گرافیکی ترین بازی های اندروید را برایتان گردآوری کرده ایم؛ اما در نهایت این انتخاب با شماست که از میان لیست ارائه شده، به سلیقه خودتان بهترین و گرافیکی ترین بازی را انتخاب کرده و روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

1- گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ بازی Marvel Revoloution

یک بازی با گرافیک بالا  و با جلوه های بصری خاص است. همچنین علاوه بر گرافیک بالا، صداگذاری این بازی نیز به خوبی انجام شده و شما با انجام این بازی مطمئنا انبوهی از هیجان را تجربه خواهید کرد.

داستان بازی از این قرار است که شما در نقش یکی از شخصیت های محبوب مارول قرار می گیرید که باید شهر را از بحران و تهیدی خطرناک نجات دهید، دشمنان شهر را نابود کنید.

یک بازی جهان باز است که مطمئنا با گرافیک بالا و داستان فوق العاده ای که دارد خواهد توانست شما را میخکوب خود کند.

2- گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ بازی Grid Autosport

این بازی نیز از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. اگر طرفدار بازی های ماشینی و پرهیاهو هستید، این بازی با تنوع اتومبیل، تنوع مسیر و حالت های مختلف موجود می تواند شما به بهترین نحو ممکن سرگرم کند.

3- گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ Disney Mirrorverse

گرافیک بالا و تنوع بصری خوبی دارد. این بازی شما را وارد دنیای جذاب دیزنی می کند. در این بازی با چالش های گوناگون و همچنین شخصیت های مختلفی روبه رو خواهید شد. شما در هر یکی از مراحل این بازی باید با دشمنان خود مبارزه کنید.

4- گرافیکی ترین بازی های اندروید؛ Genshin Impact

جزو گرافیکی ترین بازی های اندروید در سال 2022 در سبک انیمه است. این بازی قرار است شما را به یک سرزمین افسانه ای ببرد؛ جایی که پر انرژی های جادویی و سحرآمیز است و می توانید از آن ها برای بالاتر بردن توان خود استفاده کنید.

5- Dead by Daylight mobile

یک بازی فوق العاده گرافیکی و در عین حال ترسناک است. داستان این بازی در مورد یک قاتل زنجیره ای است که به دنبال کشتن یکسری افراد است. شما در این بازی هم می توانید نقش قاتل را داشته باشید و هم نقش قربانی را ایفا کنید.

فضاسازی و سطح گرافیکی این بازی در سطح بسیار فوق العاده ای است و اگر عاشق بازی های ترسناک با سطح گرافیکی بالا هستید،این بازی خوراک شماست و برای شما ساخته شده است.

6- Pascal’s Wager

یک بازی فوق العاده گرافیکی در سال 2020 است. اگر عاشق شمشیر بازی و جستجو در دنیای تاریک و مرموز هستید، این بازی خوراک شماست. در بازی، شما در یک تاریکی مطلق غرق می شوید و تنها با شکست دشمنان خود می توانید از این تاریکی نجات پیدا کنید و به روشنایی برسید.

 7- Call of Duty Mobile

کالاف دیوتی موبایل، یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید است که احتمال زیاد همه شما با آن آشنا باشید و نیازی به معرفی مجدد در مورد این بازی نباشد که این بازی محبوب علاوه بر داستان فوق العاده ای که دارد، توانسته با سطح گرافیکی بالایی که دارد، مخاطبان زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند.

فضاسازی خوب بازی که بسیار واقع گرایانه طراحی شده است، در همان اول بازی مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد و سپس داستان قوی آن شما را به دنباله این بازی محبوب و پر طرفدار خواهد کشاند؛ به طوری که دیگر نمی خواهید حتی برای خوردن شام و نهار خود هم از پای این بازی مهیج بلند شوید!

سخن آخر

در این مقاله لیستی از بازی های گرافیکی را برایتان فهرست کردیم. حالا نوبت انتخاب شماست که از میان لیست معرفی شده بازی های گرافیکی بالا یکی را به سلیقه و پسند خود انتخاب کرده، آن را نصب و سپس بازی را اجرا کنید.

همچنین برای انجام سایر بازی های به روز دنیا که پولی هستند  و دلتان می خواهد که انجام آن بازی ها را نیز امتحان کنید، می توانید با مراجعه به سایت معتبر یانگ سنتر و  خرید گیفت کارت به صورت آنلاین، در کم ترین زمان ممکن اکانت خود را شارژ کرده و  بنابراین از انجام تعداد زیادی بازی های به روز با سطح گرافیکی بالا لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =