بلاگ

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

همه ی ما می دانیم که پلی استیشن دنیایی از بازی های فوق العاده است ولی برای همه ی آن ها نیاز به گیفت کارت پلی استیشن رایگان هست که ما در اینجا روش های دریافت گیفت کارت پلی استیشن رایگان رو توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

خرید بازی های جدید پلی استیشن واقعا الان گران شده است مگر اینکه سایتی پیدا کنید که بتوانید گیفت کارت پلی استیشن رایگان را دریافت کنید. و در واقع سایت‌های پاداش آنلاین وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کارت‌های هدیه برای پلی‌استیشن دریافت کنید.

این گیفت کارت پلی استیشن رایگان می‌توانند راه زیادی را برای دستیابی به بازی‌های مورد نظر شما داشته باشند. حال سوال این است که به کدام سایت ها باید پیوست؟ خوب، این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین سایت برای کسب گیفت کارت برای پلی استیشن را پیدا کنید.

پیوستن به همه این سایت ها رایگان است، بنابراین عضویت برای شما هزینه ای ندارد.

چگونه گیفت کارت رایگان پلی استیشن دریافت کنیم؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، می توانید گیفت کارت های پلی استیشن را به صورت رایگان از سایت های جوایز آنلاین دریافت کنید. این سایت ها دریافت پرداختی (GPT) و سایت های نظرسنجی نامیده می شوند. آنها از شما می خواهند به یک نظرسنجی پاسخ دهید یا یک کار کوتاه را تکمیل کنید. در ازای آن، ارز یا تعداد امتیاز مشخصی به شما پاداش داده می شود. هنگامی که به آستانه مورد نیاز رسیدید، سپس می توانید ارز/امتیازها را با گیفت کارت پلی استیشن رایگان مبادله کنید.

البته، اگر ترجیح می‌دهید جوایزی به جز گیفت کارت پلی استیشن رایگان دریافت کنید، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن رایگان را برای فروشگاه‌هایی مانند Amazon، eBay، Target و غیره بازخرید کنید. شما همچنین می توانید درآمد خود را از طریق PayPal و حتی انتقال مستقیم بانکی برداشت کنید.

چند گیفت کارت پلی استیشن می توانید دریافت کنید؟

به طور کلی، هر چه تعداد نظرسنجی ها و کارهای کوتاه بیشتری انجام دهید، درآمد بیشتری خواهید داشت. البته، عامل دیگر این است که سایت هایی که به آنها ملحق می شوید چقدر خوب پرداخت می کنند. اما به طور کلی، عامل تعیین کننده در واقع میزان زمانی است که در این سایت ها صرف خواهید کرد. برای به دست آوردن تعداد مناسبی از گیفت کارت پلی استیشن رایگان، باید به سایت های GPT و نظرسنجی بپیوندید که پرداخت خوبی دارند. شما سایتی می خواهید که پول خوبی داشته باشد، بنابراین لازم نیست زمان زیادی را برای کسب درآمد قابل توجهی صرف کنید.

اینها سایت هایی هستند که من در لیست زیر قرار خواهم داد. توصیه می کنم در ابتدا به حدود 5 تا 7 سایت بپیوندید. این تعداد سایت‌هایی است که می‌توانید به آن بپیوندید، بنابراین می‌توانید مقدار قابل توجهی کسب کنید و هنوز هم برای انجام کارهای دیگر وقت داشته باشید. وقتی به حجم کاری عادت کردید، بعداً می‌توانید به سایت‌های بیشتری بپیوندید و احساس کردید می‌توانید کارهای بیشتری را انجام دهید.

11 بهترین سایت برای دریافت گیفت کارت رایگان پلی استیشن

حالا بیایید به لیست برویم. به خاطر داشته باشید که من بر روی بهترین سایت هایی که می توانید برای کسب گیفت کارت پلی استیشن بپیوندید، تمرکز خواهم کرد. این مقاله از این راهنما در وقت شما صرفه جویی می کند زیرا لازم نیست خودتان آنها را آزمایش کنید تا بفهمید آیا ارزش آن را دارند یا خیر. اگر به سایت‌های خوب جدیدی برای پیوستن برخوردم، این لیست را به روز می‌کنم، بنابراین حتماً این صفحه را نشانه‌گذاری کنید.

همچنین شما میتوانید بصورت کاملا اورجینال و با قیمت مناسب از سایت های دیگر اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن کنید.

1 – Swagbucks

موجود در: بیشترین فرصت ها در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا، آلمان، اسپانیا، فرانسه و سایر کشور ها
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 10 دلار
گزینه های پاداش دیگر: پی پال، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
Swagbucks یکی از محبوب ترین سایت های GPT است که امروزه در دسترس است فقط به این دلیل که فرصت های درآمد زیادی را ارائه می دهد که می توانید روزانه انجام دهید.

این یک سایت GPT است، بنابراین شما می توانید از راه های مختلفی درآمد کسب کنید. می‌توانید به نظرسنجی‌ها پاسخ دهید، بازی کنید، در سایت‌ها ثبت‌نام کنید، به آزمون‌ها پاسخ دهید و خیلی چیزهای دیگر برای کسب پاداش. و بهتر از همه، سایت آنها کاربر پسند است. بنابراین، به راحتی می توانید جوایز کسب کنید.آستانه پرداخت نسبتاً پایین 10 دلار دارد. بنابراین، می توانید به سرعت شروع به برداشت از درآمد خود کنید.

2 – PrizeRebel

موجود در: کم و بیش در سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 10 دلار
گزینه های پاداش دیگر: پی پال، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
PrizeRebel همچنین یک سایت GPT بسیار محبوب است. فرصت های کسب درآمد زیادی دارد که می توانید روزانه انجام دهید

آستانه 10 دلار برای گیفت کارت های پلی استیشن و همچنین تعداد زیادی گیفت کارت دیگر برای انتخاب اگر نمی خواهید از کارت های هدیه پلی استیشن استفاده کنید، دارد. همچنین اگر پاداش نقدی را ترجیح می دهید، می توانید درآمد خود را از طریق PayPal برداشت کنید (آستانه برای این پاداش فقط 5 دلار است).در مجموع، PrizeRebel یکی از معتبرترین سایت هایی است که می توانید به آن ملحق شوید تا مقدار ثابتی از کارت های هدیه و حتی پول نقد به دست آورید.

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

3 – Branded Surveys
موجود در: ایالات متحده، انگلستان و کانادا , سایر کشور ها
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 5 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، سایر کارت های هدیه، کمک های خیریه

خلاصه کوتاه:
نظرسنجی های مارک یک سایت نظرسنجی است که به شما برای پاسخ دادن به نظرسنجی ها پاداش می دهد. اگرچه در مقایسه با سایت‌های GPT فرصت‌های درآمد کمتری ارائه می‌دهد، اما همچنان می‌توانید مبلغ مناسبی کسب کنید زیرا پرداخت نسبتاً خوبی دارد.

همچنین آستانه پرداخت نسبتاً پایینی 5 دلاری دارد و گزینه‌های پاداش دیگری مانند کارت‌های هدیه از آمازون (در میان دیگران) و برداشت PayPal وجود دارد.استفاده از سایت بسیار آسان است و تعداد زیادی نظرسنجی وجود دارد که می توانید به طور منظم به آنها پاسخ دهید. نکته منفی این است که فقط در بریتانیا، ایالات متحده و کانادا در دسترس است.در مجموع، پتانسیل کسب درآمد مناسب و سهولت استفاده آن چیزی است که آن را به یک سایت خوب برای پیوستن تبدیل کرده است.

ادامه گیفت کارت پلی استیشن رایگان

4 – Freecash

موجود در: کم و بیش در سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 10 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، رمزنگاری، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
Freecash یکی از پردرآمدترین سایت‌های GPT است و رسیدن به آستانه پرداخت برای دریافت گیفت کارت پلی‌استیشن طولی نخواهد کشید.

و یک چیز واقعا عالی در مورد Freecash این است که کارت های هدیه Playstation را به عنوان پاداش برای کشورهای مختلف ارائه می دهد، در حالی که برخی از سایت ها آن را فقط برای چند کشور ارائه می دهند. به عنوان مثال، می‌توانید گیفت کارت پلی استیشن رایگان را به‌طور خاص برای ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، هنگ کنگ، سوئیس، لهستان و برزیل بازخرید کنید.

محصول ویژه:  خرید بازی need for speed unbound

5 – FeaturePoints

موجود در: سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 10 دلار
گزینه های پاداش دیگر: پی پال، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
FeaturePoints یک سایت GPT است که هر روز تعداد مناسبی از فرصت های کسب درآمد را ارائه می دهد. همانطور که در بالا می بینید، آستانه آن نسبتا پایین است و 10 دلار است. بنابراین، می توانید جوایز را نسبتاً سریع بازخرید کنید.

به نظر من بهترین چیز در مورد FeaturePoints این است که یک برنامه تلفن همراه دارد که می توانید آن را دانلود کنید تا بتوانید بدون نشستن در مقابل رایانه جوایزی کسب کنید. این کار را برای شما آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند زیرا می‌توانید در هر زمان و هر مکان پاداش کسب کنید.در مجموع، راحتی ارائه شده و پتانسیل کسب درآمد مناسب آن چیزی است که FeaturePoints را به انتخاب خوبی برای کسب پاداش تبدیل می کند.

7 – Rewards1
موجود در: سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 5 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، کدهای بازی، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
Rewards1 یک سایت عالی برای پیوستن به آن در صورتی است که یک گیمر پلی استیشن هستید زیرا می توانید از جنبه های خاصی از سایت استفاده کنید. به نظر من این سایت بیش از آنچه که می شود شایسته توجه است.این سایت برای گیمرها مزیت بیشتری دارد زیرا می توانید کدهای بازی را جدا از جوایز معمولی که می توانید در سایت های GPT پیدا کنید به دست آورید. این یک موضوع پیش پا افتاده برای افراد دیگر است، اما اگر دوست دارید بازی های ویدیویی انجام دهید، می تواند به معنای تفاوت باشد. بهترین چیز در مورد این سایت این است که آستانه پرداخت پایین 5 دلاری دارد.

شما می توانید مانند آنچه که معمولاً در یک سایت GPT کسب می کنید، جوایزی کسب کنید. با این حال، پاداش آن کمی کمتر از سایر سایت های GPT در این لیست است. اما از آنجایی که آستانه بسیار پایینی دارد، همچنان می‌توانید به سرعت درآمد خود را برداشت یا کارت‌های هدیه را بازخرید کنید.هر چند هشدار منصفانه، ابتدا باید به سایت عادت کنید زیرا رابط کاربری آن چندان شهودی نیست. اما هنگامی که آن را به دست آوردید، کسب پاداش دیگر مشکلی نخواهد بود.

گیفت کارت پلی استیشن رایگان

8 – Idle-Empire
موجود در: سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت کارت های پلی استیشن: 5 یورو
سایر گزینه های پاداش: سایر کارت های هدیه، رمزنگاری

خلاصه کوتاه:
Idle-Empire راه های زیادی برای کسب درآمد ارائه می دهد و روش های پرداخت عالی بسیاری را ارائه می دهد. برای برخی از روش های پرداخت، آستانه فقط 0.10 دلار است.میزان درآمدی که برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن نیاز دارید بستگی به کشوری دارد که در آن زندگی می کنید، اما معمولاً معادل ۵ یورو به ارز محلی شما است.

می‌توانید با شرکت در نظرسنجی‌های پولی، تماشای ویدیو، دریافت پیشنهادات پولی و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

9 – InstaGC
موجود در: کم و بیش در سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 10 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، اسکریل، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
InstaGC یکی از بهترین سایت ها برای کسب گیفت کارت است (از این رو نام آن). شما می‌توانید برای پاسخ دادن به نظرسنجی‌ها، دانلود برنامه‌ها و برنامه‌ها، بازدید از وب‌سایت‌ها، تماشای ویدیوها و موارد دیگر جوایزی کسب کنید.

اما کارت های هدیه تنها گزینه پاداشی نیستند که شما دارید. همچنین می توانید درآمد خود را از طریق PayPal و Skrill برداشت کنید. و می توانید آن را نسبتاً سریع برداشت کنید زیرا برای شروع بازخرید کارت های هدیه پلی استیشن فقط باید 10 دلار کسب کنید.شما می توانید بدون توجه به محل زندگی خود به این سایت بپیوندید زیرا این سایت کم و بیش در سراسر جهان در دسترس است. البته به خاطر داشته باشید که آستانه به کشوری که در آن زندگی می کنید بستگی دارد.

در مجموع، پتانسیل کسب درآمد خوب و در دسترس بودن فرصت های کسب درآمد آن چیزی است که آن را به یک سایت خوب برای پیوستن تبدیل می کند.

10 – Earnably
موجود در: کم و بیش در سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 20 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، بیت کوین، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
Earnably یک سایت GPT است که چندین فرصت کسب درآمد را ارائه می دهد که می توانید به طور منظم انجام دهید. چیزی که من در مورد Earnably دوست دارم استفاده از آن بسیار آسان است و هر روز تعداد زیادی فرصت در دسترس است. بنابراین این یک راه واقعی برای کسب مقداری پول نقد اضافی (یا کارت های هدیه برای پلی استیشن) است.

شما باید کمی صبور باشید زیرا آستانه پرداخت بالای 20 دلار دارد. اما از آنجایی که فرصت‌های کسب درآمد زیادی را ارائه می‌کند، دستیابی به آن چندان سخت نخواهد بود. اگر می‌خواهید پاداش‌های خود را به پول نقد تبدیل کنید، می‌توانید این کار را با برداشت از طریق PayPal یا تبدیل آن به بیت‌کوین انجام دهید. در مجموع، سهولت استفاده و پتانسیل درآمد خوب آن چیزی است که این سایت را به روشی قابل اعتماد برای کسب جوایز آنلاین تبدیل می کند.

11 – GrabPoints

موجود در: کم و بیش در سراسر جهان
حداقل دلار برای دریافت گیفت کارت پلی استیشن: 20 دلار
سایر گزینه های پاداش: پی پال، اسکریل، کارت های هدیه دیگر

خلاصه کوتاه:
GrabPoints یکی دیگر از سایت‌های GPT است که می‌توانید به آن بپیوندید و گیفت کارت پلی استیشن رایگان دریافت کنید. آستانه بالاتری معادل 20 دلار دارد، بنابراین برای شروع بازخرید پاداش ها کمی صبر می طلبد. اما این کار چندان سخت نخواهد بود زیرا GrabPoints فرصت های کسب درآمد زیادی را ارائه می دهد که می توانید هر روز انجام دهید.

از آنجایی که این یک سایت GPT است، می توانید با تکمیل پیشنهادات، پاسخ دادن به نظرسنجی ها و موارد دیگر درآمد کسب کنید. خوبی در مورد این سایت این است که آنها نسبتاً مناسبی پرداخت می کنند. بنابراین رسیدن به آستانه دشوار نخواهد بود.البته به خاطر داشته باشید که در مواردی که آستانه کمتر است، پاداش هایی وجود دارد. بنابراین، اگر می‌خواهید به سرعت پاداش‌ها را بازخرید کنید، می‌توانید آنهایی را انتخاب کنید که آستانه پایین‌تری دارند. به طور کلی، پتانسیل کسب درآمد مناسب و در دسترس بودن پیشنهادات آن چیزی است که آن را به یک سایت ایده آل برای پیوستن تبدیل می کند.

محصول ویژه: خرید بازیCallisto Protocol

توجه درباره گیفت کارت رایگان پلی استیشن سایت های کلاه بردار

لیست بالا کاملا سالم هستند ولی حتما خودتان هم بررسی کنید!

قبل از فهرست کردن سایت هایی که می توانید به آنها بپیوندید، مهم است که از کلاهبرداری خاصی که امروزه بسیار محبوب است آگاه شوید. سایت‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند کدهای نامحدودی برای پلی‌استیشن (در میان دیگران) تولید کنند.

این سایت ها به شما قول می دهند که با فشار دادن یک دکمه می توانید تعداد نامحدودی کد هدیه را به صورت رایگان دریافت کنید. گزینه ای به اندازه این راحت در واقع بیش از حد خوب است که درست باشد. اول از همه، هیچ شرکت عاقلی چنین فرصتی را ارائه نخواهد کرد. انگار دارند پول می دهند. اتفاقی که می افتد این است که آنها از شما می خواهند که ثبت نام کنید و اطلاعات تماس و گاهی اوقات حتی اطلاعات کارت اعتباری خود را ارائه دهید تا بتوانید از خدمات استفاده کنید. این همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند.

تعداد زیادی رمز عبور و حتی اطلاعات کارت اعتباری وجود دارد که به دلیل این نوع کلاهبرداری به خطر افتاده است. بنابراین، مطمئن شوید که از این نوع سایت ها دوری کنید. سایت های قانونی هرگز چنین فرصتی را به شما ارائه نمی دهند. شما باید حداقل برای آن کار کنید.

بنابراین، از هر سایتی که وعده خواندن غیر واقعی مانند این را می دهد دوری کنید. اگر خیلی خوب به نظر می رسد که درست نباشد، احتمالاً همینطور است.

سخن آخر درباره گیفت کارت رایگان پلی استیشن

بنابراین فهرست بهترین سایت‌های ما برای پیوستن به دریافت کارت‌های هدیه رایگان پلی‌استیشن بسته می‌شود. به خاطر داشته باشید که همه این سایت ها 100٪ رایگان برای عضویت هستند. بنابراین، برای عضویت نیازی به صرف یک سکه ندارید.

همچنین، به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید کارت‌های هدیه زیادی دریافت کنید، می‌توانید به 5-7 سایت فهرست‌شده در بالا بپیوندید تا به فرصت‌های کسب درآمد بیشتری دسترسی داشته باشید. اگر فکر می کنید می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید، همیشه می توانید بعداً به سایت های بیشتری بپیوندید.

این مطلب از سایت paidfromsurveys.com برداشته شده و یانگ سنتر هیچ مسئولیتی ندارد.

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *