بلاگ

آخرین تغییرات اعمال شده در بازی فیفا 23

اکانت قانونی بازیFIFA 23 ULTIMATE EDITION برایps4 ps5

آخرین تغییرات اعمال شده در بازی فیفا 23

آخرین تغییرات اعمال شده در بازی فیفا 23

جدیدترین نسخه بازی فیفا با تغییرات عمده به زودی منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید درباره خرید اکانت قانونی فیفا 23 به عنوان تازه‌ترین نسخه بازی فیفا اطلاعاتی کسب کنید، در این مقاله تا پایان همراه ما باشید. فیفا محبوب‌ترین بازی ورزشی در دنیا است که نام‌های دیگر آن فیفا ساکر و فیفا فوتبال است. این مجموعه بازی از سال 1993 تاکنون در حال انتشار بوده و شامل بازی‌های مربوط به تیم‌های ملی و لیگ‌های معتبر کشورهای مختلف است.
هر ساله بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، بی‌صبرانه در انتظار نسخه جدید این بازی هستند تا آن را خریداری و استفاده کنند. این مطلب پیش روی شما قرار گرفته تا اطلاعات مفید و مهمی را در رابطه با خرید اکانت قانونی فیفا 23 در اختیار شما قرار دهد.

مشخصات فنی بازی

سازنده: سازنده این بازی شرکت آمریکایی ای‌ای اسپورتس EA  است که مقر آن در کالیفرنیا است.
توسعه دهنده: شرکت کانادایی ای‌ای ونکوور مسئولیت توسعه بازی‌های فیفا را بر عهده دارد.
سال انتشار: بر اساس اعلام رسمی شرکت تولیدکننده بازی، قرار است بازی فیفا 23 در تاریخ 30 سپتامبر 2022 منتشر شود.
ژانر: ژانر این بازی ورزشی و به طور خاص فوتبال است.
مناسب سن: برای همه سنین بالای 3 سال مجاز اعلام شده است.
پلتفرم : همانند چند سال گذشته، FIFA 23 قابلیت عرضه کامل بر روی پلتفرم‌های متعدد را دارد. این پلتفرم‌ها شامل موارد: پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، نینتندو سوییچ، استادیا و رایانه شخصی.
حجم بازی: حجم مورد نیاز برای نصب بازی فیفا 23 100 گیگابایت و حافظه مورد نیاز برای کارت گرافیک آن نیز 4 گیگابایت است.
حالت بازی: حالت بازی به گونه‌ای طراحی شده است که نسخه نینتندو سوئیچ آن فاقد ویژگی‌های جدید بازی خواهد بود. به این ترتیب بازیکنان FIFA 23 در کنسول نینتندو سوییچ شاهد بهبود شرایط انیمیشن‌ها، تغییرات مربوط به ضربات آزاد و پنالتی‌ها نخواهند بود.
قابلیت چند زبانه: این بازی قرار است به زبان انگلیسی منتشر شود.

بخش‌های بازی فیفا 23

در بخش‌های مختلف بازی فیفا 23 تغییرات زیادی ایجاد شده است. شرکت ای‌ای‌اسپورتس بازی کراس پلتفرم کامل را در FIFA 23 اضافه کرده است. فات شریف که به طور معمول نسبت به این بازی اطلاعاتی را پیش از موعد منتشر می‌کند، در این‌باره گفته است که کراس پلی در FIFA 22 آزمایش خواهد شد. از سوی دیگر در بازی فیفا 23 سوپرلیگ بانوان نیز اضافه شده است. در واقع پس از سال‌ها عدم توجه به این مسئله، این مورد نیز در نسخه جدید بازی فیفا اعمال شده است. این بخش شامل لیگ برتر زنان انگلیس و همچنین لیگ یک زنان فرانسه خواهد بود.
نسخه جدید بازی فیفا شامل بازی فیفا 23 شامل 24 تیم در بخش زنان است که باشگاه‌های لیورپول، منچستریونایتد، منچسترسیتی، پاری‌سن ژرمن و دیگر باشگاه‌ها در آن حضور خواهند داشت. البته این مورد نهایی در بازی فیفا نخواهد بود و در سال‌های آینده این مسئله به صورت پیشرفته‌تری اعمال خواهد شد. اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین مورد درباره بازی فیفا 23 این است که جام جهانی مردان 2022 و جام جهانی زنان نیز در این بازی قرار گرفته است.

فناوری به کار رفته در بازی فیفا 23

شرکت ای‌ای اسپورتس اعلام کرده است که نسخه جدید بازی فیفا را به فناوری Hypermotion 2 ارتقا داده است، نسخه‌ای بزرگتر و قدرتمندتر از آنچه در FIFA 22 دیدیم.

کاراکترهای خاص بازی

مدت‌هاست شایعاتی مبنی بر انتشار حالت حرفه‌ای آنلاین به فیفا وجود دارد، اگرچه هنوز محقق نشده است. با این وجود آگهی استخدام منتشرشده توسط ای‌ای اسپورتس نشان می‌دهد که این شرکت قصد استخدام مهندسان نرم‌افزار آنلاین را برای کار بر روی یک حالت حرفه‌ای آنلاین برای بازی فیفا دارد.

کاراکترهای خاص بازی
در بازی فیفا 23 شخصیت‌ها واقعی‌تر شده‌اند و شخصیت‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده‌اند. همانطور که انتظار می‌رفت، قرار است کاور بازی فیفا 23 شامل کیلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی باشگاه پاری‌سن ژرمن باشد. همچنین قرار است بر روی کاور مزبور، تصویر سم کر، بازیکن تیم بانوان چلسی انگلیس نیز در کنار امباپه قرار گیرد. این در حالی است که افراد کمی انتظار داشتند تصویر این بازیکن را بر روی کاور فیفا 23 ببینند.

آخرین تغییرات اعمال شده در بازی فیفا 23

دیگر مشخصات بازی فیفا 23

بر اساس اطلاعات فاش شده قرار است در بازی فیفا 23 به بازیکنان هر لیگ یا ملیت اجازه داده شود تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و روی یک سیستم ستاره‌ای کار کنند. ظاهرا آنطور که مشخص شده است، هر تیم می‌تواند تا سه ستاره به‌جای امتیاز خود استفاده کند. اکنون اطلاعات بیشتری در این مورد برای انتشار وجود ندارد، بنابراین مشخص نیست که سیستم جدید چگونه با افزایش آمار بازیکنان مدیریت خواهد شد و چه پاداشی برای عملکرد بهتر بازیکنان در نظر گرفته شده است. در هر صورت ممکن است به بازیکنان اجازه داده شود، ستاره‌های سراسر جهان را در یک تیم بدون جریمه قرار دهند، که در نوع خود می‌تواند بسیار جذاب باشد.
از دیگر ویژگی‌های فنی این بازی می‌توان به این مورد اشاره کرد که موقعیت اصلی بازیکنان روی کارت‌های آن‌ها نشان داده می‌شود و همچنین یک موقعیت ثانویه برای آنان که در آن راحت بازی می‌کنند، نیز نشان داده می‌شود. این مورد بر اساس نقش‌هایی است که بازیکنان در دنیای واقعی به عهده گرفته‌اند، مانند بازی لیونل مسی به عنوان یک بازیکن. در خط حمله و در جناح راست.برای تغییر این موقعیت ثانویه، کاربران می‌توانند بازیکنانی را با کارت اصلاح کننده موقعیت عمومی، که از طریق بسته‌ها به دست می‌آیند یا در بازار نقل و انتقالات خریداری می‌شوند، اعمال کنند.

نکات مربوط به خرید بازی

خرید اکانت قانونی فیفا 23 از طریق نهادها و شرکت‌های مختلف امکان‌پذیر است. اما نکته بسیار مهمی که باید مدنظر داشته باشید این است که حتما این بازی را از مراکز معتبر خریداری کنید. ممکن است شما تمایل داشته باشید به خاطر هزینه کمتر بازی را از شرکت‌های متفرقه و غیرمجاز خریداری کنید که این امر می‌تواند به ضرر شما تمام شود، زیرا به دلیل عدم اقدام مناسب نسبت به خرید اکانت قانونی fifa 23، ممکن است نسخه اصلی بازی به شما ارائه نشود و این امر مشکلات فراوانی را برای شما ایجاد خواهد کرد. از سوی دیگر بازی ممکن است پس از مدتی به دلیل غیرقانونی بودن، دیگر در سیستم و یا دستگاه شما عمل نکند.
نکات مهم در مورد خرید اکانت قانونی فیفا 23
⦁ شما می‌توانید اکانت قانونی بازی فیفا 23 را از یانگ سنتر تهیه نمایید.
⦁ دقت نمایید خرید اکانت قانونی فیفا 23 با نرخ ارز رابطه مستقیمی دارد.
⦁ امکان خرید هر سه ظرفیت 1، 2 و 3 برای شما فراهم شده است.
⦁ در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با تیم پشتیبانی یانگ سنتر در ارتباط باشید.
بعد از خرید و پرداخت هزینه می‌توانید فیش واریزی را به اکانت yungsupport ارسال و اطلاعات کاربری و همچنین قوانین و مقررات بازی را همراه فایل نصب آن دریافت کنید.

کلام آخر

شرکت Yungcenter در مدت دو سال فعالیت خود به عنوان یک شرکت توزیع‌کننده بازی‌های کامپیوتری، انواع بازی‌های محبوب را به صورت نسخه اصلی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در واقع شرکت یانگ سنتر علاوه بر ارائه نسخه‌های اصلی بازی‌های مختلف، در زمینه ارائه نرم‌افزارهای ضروری برای موبایل نیز فعالیت دارد. توصیه ما این است که اگر می‌خواهید نسبت به خرید اکانت قانونی فیفا 23 اقدام کنید، از طریق این وبسایت این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 3 =