آموزش

آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس

آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس

امروزه انتقال اطلاعات و محتواهای موجود در ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس کاری بسیار راحت و آسوده می باشد‌. بنابراین برای انتقال این اطلاعات امروزه هیچ نگرانی وجود ندارد. روش های بسیاری برای انتقال اطلاعات و محتواها از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس

انتقال اطلاعات از طریق اتصال به اینترنت

با اتصال کنسول بازی به اینترنت می توان به راحتی اطلاعات را انتقال داد و نیز بازی هایی که به صورت دیجیتالی خریداری شده است را می توان به درستی و بسیار راحت انتقال داد. همچنین در صورتی که شما به شبکه ایکس باکس لایو متصل باشید می توانید به فایل ها و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و نیز نسخه رایگان این سرویس به صورت آنلاین در پوشه ابری شما ذخیره می شود و اطلاعات کاربر را در فضای ابری ذخیره می کند تا بتوانید در هر زمانی به آن ها دسترسی داشته باشید. از این طریق به راحتی می توانید وارد اکانت خود در ایکس باکس سری وان شوید و به بازی ها و اطلاعات خود دست یابید.

انتقال اطلاعات از طریق هارد اکسترنال

می دانیم که همه بازی های کنسول بازی ایکس باکس نیاز به اینترنت پرسرعت دارند. اما اگر به اینترنت پرسرعت و قوی دسترسی ندارید می توانید از هارد اکسترنال استفاده کنید. کمپانی مایکروسافت که سازنده کنسول های بازی است اعلام کرده است که با اتصال یک هارد یو اس بی به ایکس باکس ایکس و ایکس باکس اس می توان به راحتی و به سرعت هر بازی که دوست دارید را باز کرده و به بازی بپردازید. در ابتدا پس از وصل کردن یو اس بی به کنسول بر روی دستگاه پیامی مبنی بر فرمت کردن برای کاربر ارسال می شود. کاربرد این فرمت برای ذخیره سازی بازی ها بر روی هارد است که امری ضروری و مهم است. هارد پس از متصل شدن به کنسول تنها می تواند به محل ذخیره سازی بازی های تبدیل شود و عملا کار دیگری انجام نمی دهد.

پس از فرمت کردن هارد می توانید وارد تنظیمات کنسول شوید پس از آن گزینه سیستم را انتخاب کرده و روی گزینه ظرفیت داخلی کنسول کلیک کنید و در این بخش نام های هاردهای خود را مشاهده کنید. حال می توانید هر کدام از این هاردها را کپی کنید و به فضای دلخواه خود انتقال دهید. پس از اینکار می توانید هارد خود را به ایکس باکس سری ایکس متصل کرده و در بخش بازی ها و برنامه های من، بازی های ذخیره شده خود را ملاحظه کنید.

بهترین فرصت خرید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

استفاده از شبکه لوکال در انتقال اطلاعات

اگر هارد اکسترنال ندارید بنابراین نمی توانید از روش قبلی استفاده کنید اما می توانید بازی ها را در یک شبکه و فضای محلی کپی کنید که در این صورت به صورت داخلی به بازی ها دسترسی دارید. البته باید توجه شود که در شبکه لوکال و محلی نمی توان همه بازی ها را کپی و نگهداری کرد.

آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس

نقش دیسک درایو در انتقال اطلاعات

این روش در اصل قدیمی ترین روش انتقال اطلاعات و بازی ها است و به این صورت است که دیسک ایکس باکس وان را وارد ایکس باکس سری ایکس کنیم و به این صورت اطلاعات، محتوا و بازی ها را انتقال دهیم. البته باید توجه کنیم که این روش یعنی استفاده از دیسک برای انتقال اطلاعات تنها برای سری ایکس قابل انجام است و برای کنسول بازی سری اس، بازی هایی که در دیسک ذخیره شده اند و اصطلاحا به آن ها بازی های دیسکی می گویند قابل اجرا نیست.آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس

فرصت خرید: خرید گیفت کارت اپل آیتونز

امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات خوبی رو برای شما عزیزان درباره آموزش انتقال بازی از ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس جمع آوری کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *