بلاگ

آموزش ساخت اکانت PSN

آموزش ساخت اکانت PSN

آموزش ساخت اکانت PSN: پلی استیشن چیست و آیا ارزش آن را دارد؟ اگر به دنبال بازی آنلاین با دوستان خود هستید، باید برای اشتراک پلی استیشن اقدام نمایید. در این مقاله می خواهیم  در مورد  آموزش ساخت اکانت پلی استیشن بپردازیم.

PSN چیست؟

PSN چیست؟

شبکه پلی‌ استیشن که رسما با نام اختصاری خود در بین افراد مشهور است یک بازی چندنفره و سرویس رسانه آنلاین است که بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن پرتابل ۲ توزیع می‌شود. این سرویس دسترسی به بازی های آنلاین، فروشگاه دانلود فروشگاه پلی استیشن و خدمات ارتباطی و سرگرمی مختلف (اینترنت، پیام های فوری، ویدیوی درخواستی، دنیای مجازی، وب سایت) را فراهم می کند. شبکه پلی استیشن پس از ایجاد یک شناسه از طریق کنسول های مخصوص به صورت رایگان قابل دسترسی است. اتصال پهنای باند مورد نیاز است. شناسه مرتبط با حساب جهانی است. دو نوع حساب و اکانت وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت. شبکه پلی استیشن PSN آمریکا که قبلا ارائه بازی شبکه بسیار گسترده‌تر سرگرمی سونی بود، توانست به بهترین سرویس سرگرمی سونی تبدیل شود و بازی‌ها، موسیقی، تلویزیون و ویدیو را متحد کند.

انواع اکانت PSN

ثبت نام در شبکه پلی استیشن رایگان است. دو نوع اکانت وجود دارد: اکانت های اصلی و اکانت های فرعی.

ایجاد اکانت اصلی

یک حساب اصلی یک حساب استاندارد است. کاربران با سن خاص یا بالاتر می توانند اکانت های اصلی ایجاد کنند. اکانت اصلی برای افراد بالای 18 سال رزرو شده و با کیف پول همراه است. دارنده اکانت اصلی همچنین می تواند اکانت های فرعی ایجاد کند و شرایط استفاده از آنها را تعیین کند.

اکانت فرعی

یک اکانت فرعی برای کاربران زیر یک سن خاص است، اکانت های فرعی تحت نظارت صاحب اکانت اصلی استفاده می شود. به عنوان مثال، کیف پول اکانت اصلی برای خرید محتوای پولی استفاده می شود. برای ایجاد یک اکانت فرعی به یک اکانت اصلی نیاز است. کنترل والدین را می توان روی اکانت های فرعی اعمال کرد (محدودیت چت، محدودیت هزینه های مجاز ماهانه).

الزامات استفاده از اکانت های اصلی و اکانت های فرعی بسته به کشور یا منطقه متفاوت است. هنگام ایجاد یک اکانت فرعی، بسته به سن کاربر، یک پیام ایمیل به آدرس ایمیل صاحب اکانت اصلی ارسال می شود. دارنده اکانت اصلی باید ثبت نام حساب را در رایانه یا گوشی هوشمند، با پیروی از دستورالعمل‌های موجود در پیام ایمیل تکمیل کند.

زمانی که کاربر اکانت فرعی برای ایجاد یک اکانت اصلی به اندازه کافی بزرگ شد، می توانید یک اکانت فرعی را به یک اکانت اصلی ارتقا دهید. می‌توانید اکانت‌ها را از سیستم، رایانه یا گوشی هوشمند ارتقا دهید.

هنگام ثبت نام برای یک حساب کاربری، باید اطلاعات شخصی که حساب را ثبت می کند، شامل آدرس ایمیل، تاریخ تولد، نام و آدرس را وارد کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه استفاده از این اطلاعات شخصی با وب سایت منطقه خود مشورت کنید.

شناسه آنلاین

شناسه آنلاین مربوط به فردی است که در در شبکه پلی استیشن کاربر محسوب می شود. طول شناسه می تواند از 3 تا 16 کاراکتر باشد و شامل حروف، اعداد، خط فاصله و زیرخط باشد. شناسه آنلاین کاربر در نمایه پلی استیشن شما مرکزی است و هنگام انجام بازی های آنلاین و استفاده از سایر ویژگی های شبکه نمایش داده می شود.

چگونه اکانت PSN بسازیم؟

در مورد آموزش ساخت اکانت پلی استیشن  نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه داشت. باید توجه داشته باید که این روش را در مکانی انجام دهید که بتوانید سیستم خود را به اینترنت متصل کنید. اگر قبلا در سیستم خود ثبت نام کرده اید ثبت نام ظاهر نمی شود. برای ایجاد یک حساب کاربری شبکه پلی استیشن به صورت زیر عمل کنید:

به وب سایت شبکه پلی استیشن بروید. کشور، زبان خود را با استفاده از منوی کشویی در پایین صفحه انتخاب کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه، نشانگر را روی گزینه مای اکونت نگهدارید و روی ایجاد اکانت کلیک کنید. در صفحه ورود، ایجاد یک حساب جدید را انتخاب کنید. از دستورالعمل های روی صفحه پیروی کنید.

توجه: کاربران برای ایجاد اکانت کاربری باید 18 سال یا بیشتر سن داشته باشند. اگر 18 سال یا بیشتر ندارید، لطفا از کسی بخواهید که از طرف شما یک اکانت ایجاد کند.

می توانید با همکاران مجرب ما در تماس باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش ساخت اکانت PSN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + نه =