آموزش, بازی ها, بلاگ

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل گیر بیاورید؟ تو تنها نیستی؛ این یک موضوع داغ در بین بازیکنان است. بیایید مستقیماً وارد مراحل شویم تا Ghost را مال خود کنیم. در پایین آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل رو با شما در میان میگذاریم.

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل بسیار مورد علاقه است، بنابراین دریافت آن به صورت “رایگان” بسیار دشوار است مگر اینکه با قطره های تصادفی جعبه/بسته خوش شانس باشید. اکثر بازیکنان تصمیم می‌گیرند زمانی که باندل‌های Ghost دوباره منتشر می‌شوند، CoD Points خرج کنند تا قفل پوسته نمادین اپراتور را تضمین کنند. فقط صبور باشید و به طور منظم فروشگاه درون بازی را بررسی کنید.

بنابراین، دریافت گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل ، چگونه این کار را انجام می دهد؟ خب، در واقع ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و ما اینجا هستیم تا شما را از طریق آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل راهنمایی کنیم.

مسیر مستقیم به Ghost Skin Glory

به طور معمول، اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل از طریق رویدادهای خاص یا با خرید مستقیم آن از فروشگاه بازی در دسترس قرار می گیرد. گاهی اوقات، در یک Battle Pass نمایش داده می شود، به این معنی که بازیکنان می توانند با رسیدن به یک سطح خاص در طول فصل، قفل آن را باز کنند.

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

بررسی منظم فروشگاه بسیار مهم است زیرا پوست روح که یک کالای مورد توجه است، هر از گاهی ظاهر می شود. برای خرید آن به COD Points، ارز ممتاز بازی نیاز دارید. این امتیازها را می توان با پول واقعی در برنامه خریداری کرد.

کسب امتیاز COD برای گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

اما اگر بتوانید آن امتیازات COD را بدون خرج کردن یک سکه به دست آورید چه؟ اینجا جایی است که Playbite وارد صحنه می شود. Playbite این برنامه عالی است که در آن می توانید بازی های معمولی موبایل را انجام دهید و جوایز واقعی دریافت کنید. بله، این شامل کارت‌های هدیه برای فروشگاه App و Google Play است که می‌توانید از آنها برای گرفتن امتیاز COD استفاده کنید!

تصور کنید که بدون باز کردن کیف پول خود، بازی های سرگرم کننده انجام می دهید و به اندازه کافی درآمد کسب می کنید تا آن پوسته روح را در COD Mobile دریافت کنید. خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد.

آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

سخن پایانی درباره آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

در پایان آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل میخواهیم به چند نکته اشاره کنیم: دستیابی به پوسته افسانه ای Ghost در بازی Call of Duty: Mobile یک هدف برای بسیاری از بازیکنان است، زیرا یکی از نمادین ترین و آرزومندترین پوسته های اپراتور در بازی است. در حالی که گرفتن Ghost می تواند یک چالش باشد، اما مطمئناً با صبر و حوصله و در اغلب موارد، صرف پول برای ارز ممتاز بازی امکان پذیر است. همچنین ما در بالا آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل رو به شما عزیزان گفتیم تا استقاده لازم را بکنید.

مطمئن‌ترین راه این است که نسخه‌های Ghost باندل را در فروشگاه درون‌بازی تماشا کنید و برای خرید مستقیم آن با استفاده از امتیاز COD آماده باشید. این بسته‌ها گران هستند اما تضمین می‌کنند که پوسته کلاسیک Ghost و موارد مرتبط را باز کنید.

امیدوارم بتوانید از آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل استفاده کامل رو بکنید و با ما نظراتتون رو به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 8 =