بلاگ

با مهم ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید

کاراکترهای فورتنایت

فورتنایت یک بازی است که خط سیر جذاب و غیر قابل پیش بینی دارد. یکی از عوامل مهم جذابیت و کشش بازی، وجود کاراکترهای فورتنایت است که نقش زیادی در روایت داستان بازی دارند. در این مقاله از یانگ سنتر مهم ترین کاراکترهای فورتنایت را با یکدیگر بررسی می کنیم. با ما تا پابان همراه بمانید.

مهم ترین کاراکترهای فورتنایت

The Origin

شاید شما در اویل این طور با خودتان تصور میکردید که رهبر و گرداننده اصلی گروه The Seven و گردآورنده افراد به دور یکدیگر، شخصیت The Visitor یا The Foundation بود. اما اشتباه فکر می کردید! در واقع، این کاراکتر The Origin بوده که رهبر گروه و گرداننده افراد گروه می باشد.

این کاراکتر از کاراکترهای فورتنایت،به عنوان رهبر گروه The Seven، شخصیت بسیار مرموزی دارد. چهره او بسیار دلهره آور به نظر میرسد و انگار که یک نیروی اهریمنی و شیطانی است. این کاراکتر مرموز در حال کنترل انرژی تاریک و اهریمنی خود است و به نظر میرسد که تاکنون توانسه باشد بر شخصیت اهریمنی خود فائق آید.

The Sisters

جزو یکی از جدیدترین کارکترهای فورتنایت است. این دو خواهر از مهم ترین ارکان اعضای گروه The Seven هستند، نقش مهمی در گروه دارند و  از محبوبیت زیادی در میان بازیکنان برخوردارند.

The Visitor

این شخصیت از اولین اعضای گروه The Seven است که در خط سیر اولیه داستان با او آشنا شدیم. او در قسمت اول فصل سوم درون یک کپسول فلزی در داخل یک شهاب سنگ بود. او بی کار نبوده و موشک ساخت و با آن پرواز کرد. در Season X نیز دوباره خود را نشان داد و The Scientist را نیز به همراه خودش آورد.

The Visitor از کارکترهای فورتنایت

The Scientist

The Scientist نیز جزو یکی از مهم ترین کارکترهای فورتنایت و همچنین یکی از محبوب ترین کارکترها است. این کارکتر در فصل سوم به همراه هوش مصنوعی همراه خود به نام  AMIE زوج بامزه و کمدی را میسازد. هر تکنولوژی که در بازی فورتنایت می بینید، از ابتکارات او و گروهش است.

The Bloom Watcher

این کاراکتر در فصل سوم، حضور پررنگ و نقش چشمگیری داشت و احتمالا در فصل های آینده نیز می تواند به عنوان یکی از مهم ترین کاراکترها در بازی ظاهر شود و ارتباط نزدیکی با قدرتی به نام Bending دارد.

 Jones

یکی از مشهورترین و مهم ترین کاراکترهای فورتنایت که به نوعی قهرمان این بازی می باشد Jones نام دارد. او در ابتدا عضو گروه Imagined Order بود که برای تعمیر Zero Point در گروه به کار گرفته شد. او در میانه راه دچار ناکامی شد و از گروه The Seven کمک گرفت و به مخالفت با فرماندهان گروه IO برخاست. او توانست به کمک The Foundationm که یکی از اعضای گروه The Seven بود برای مدتی از زیرو پوینت محافظت کند. همکاری جونز با گروه The Seven باعث دشمنی این گروه با گروه IO شد.

Geno

Geno رهبر اصلی گروه IO و یکی از مهم ترین کارکترهای فورتنایت است که چشمانی زرد و ترسناک دارد. این کارکتر بازی فورتنایت هنوز مرموز باقی مانده و به این زودی ها نیز قرار نیست پرده از شخصیت مرموز خود بردارد.

معرفی کارکترهای مهم فورتنایت

Doctor Slone

یکی دیگر از رهبران و فرماندهان گروه IO Doctor Slone نام دارد و یکی از بی رحم ترین رهبران گروه است. این کارکتر اولین بار در قسمت دوم فصل هفتم بازی ظاهر شد. او برای مقابله با تهاجم Last Reality لوپرها را به خدمت گرفت اما بعدا آن ها را کنار گذاشت و به لوپرها خیانت کرد؛ البته نقشه خیانت او به طور کامل پیش نرفت و تعداد زیادی از لوپرها توانستند از شر خیانت او نجات پیدا کنند.

The Foundation

یکی دیگر از مهم ترین کاراکترهای فورتنایت The Foundation نام دارد که جزء اعضای گروه The Seven است که در قسمت دوم فصل 6 پا به عرصه فورتنایت گذاشت. در حین انجام تعمیرات بر روی Zero Point با جونز دچار اختلاف و مشاجره می شود. او در ازای دریافت اطلاعات از Geno و The Sisters به جونز در تعمیر Zero Point کمک میکند.

The Paradigm

این کاراکتر عضوی از اعضای گروه The Seven و یکی از مهم ترین کارکترهای فورتنایت است که به خاطر ایجاد نبرد بین Doggus و Cattus  توسط The Origin که یکی از اعضای گروه است اخراج میشود؛ اما بعدها با وساطت اعضای همین گروه، دوباره به گروه برمیگردد. مهارت بی نظیزی در خلبانی دارد و با استفاده از مهارت بی نظیر و فوق العاده خود در خلبانی میتواند داگوس و IO را شکست دهد.

سخن آخر…

در این مقاله با مهم ترین کاراکترهای بازی محبوب فورتنایت آشنا شدید. اما کاراکتر مورد علاقه شما در فورتنایت، کدام یک از شخصیت های داستان بازی است؟ در بخش کامنت ها میتوانید نظر خود در مورد کاراکتر مورد علاقه خودتان و سایر دوستانتان را به اشتراک بگذارید و از انجام این بازی محبوب و پرطرفدار نهایت لذت را ببرید.

برای خرید آنلاین گیفت کارت پلی استیشن آمریکا، گیفت کارت xbox آمریکا و … به صفحه اصلی سایت مراجعه و گیفت کارت مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نه =