بلاگ

بهترین موس و کیبورد گیمینگ

موس و کیبورذ گیمینگ

بهترین موس و کیبورد گیمینگ چیست؟ برای پلیرها چه نوع موس و کیبوردی مناسب است؟

بهترین موس و کیبورد گیمینگ مطلبی است که در فروشگاه یانگ سنتر قصد بررسی آن را داریم.

با این وجود اگر از پلیرهای حرفه ای هستید و یا می خواهید که از بازی کامپیوتری خود بیشتر لذت ببرید، این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین موس ها و کیبورد هایی که برای گیمینگ مناسب هستند، آشنا شوید.

تمامی بازی های کامپیوتری با استفاده از جوی استیک و یا موس و کیبورد انجام می شوند.

پلیرها معمولا بر اساس بازی های کامپیوتری که انجام می دهند، باید از تجهیزات مناسبی استفاده کنند تا به خوبی  بتوانند مراحل بازی را بگذرانند. به عنوان مثال: فرض کنید که در حین بازی قادر به فعال کردن موس نباشید و یا مشکلاتی از این قبیل برای شما رخ دهد. مسلما در این شرایط ادامه بازی برای شما سخت و ناخوشایند خواهند شد.

بنابراین استفاده از تجهیزات، موس و کیبورد مناسب برای بازی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

 

موس و کیبورد گیمینگ

بهترین موس و کیبورد گیمینگ:

امروزه از انواع مختلف موس و صفحه کلید برای انجام امور مختلف کامپیوتری مانند: بازی های کامپیوتری استفاده می شود که که موس و صفحه کلید بی سیم از انواع جدید این محصولات هستند و با تولید انها این تجهیزات به دو دسته بی سیم و با سیم تقسیم بندی می شوند.

از بهترین انواع موس و کیبورد برای گیمینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد که توصیه می کنیم پلیرها از این نوع موس و کیبورد برای بازی استفاده کنند:

موس و کیبورد بی سیم رپو مدل X1800S:

موس و کیبورد بی سیم رپو از بهترین گزینه ها برای انجام بازی های کامپیوتری است زیرا با استفاده از آن حرکت در طول بازی بسیار آسان می شوند و عدم وجود سیم باعث می شود که مزاحمتی در طول بازی برای شما ایجاد نشود.

از مزایای بسیار مهم این موس و کیبورد ها باید به این موضوع اشاره کرد که با استفاده از آنها پلیرها می توانند که از فاصله دورتری نیز بازی ها را انجام دهند و با این وجود می توانند هر پوزیشنی در حین بازی داشته باشند.

این کیبورد ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند.

موس وکیبورد برند تسکو مدل TKM 8054N:

این نوع موس و کیبورد از نو ع با سیم هستند و در صورت استفاده از آنها نیازی به صرف باتری برای شارژ موس و کیبورد ندارید. علاوه بر آن با سیم بودن آنها موجب از کار افتادن ناگهانی صفحه کلید و یا موس در حین بازی نمی شود.

برای استفاده از این تجهیزات باید آنها را با استفاده از درگاه یو اس بی به کامپیوتر متصل کرد و بنابراین فقط کامپیوترهایی که دارای درگاه یو اس بی هستند، امکان به کار گرفتن آنها را خواهند داشت.

موس و کیبورد تسکو دارای کلید های میانبر است که بر اساس آن می توانید به راحتی عملیات مورد نظر را در بازی انجام دهید.

انواع دیگر:

در صورتی که قصد استفاده از موس و کیبورد بی سیم و یا با سیم را برای گیم داشته باشید، از دیگر انواع بهترین برند ها و مدل ها برای شما از قبیل زیر است:

  • برند مایکروسافت مدل ARB3050
  • برند رپو مدل V100S
  • برند ریزر مدل Cynosa Lite and Abyssus Lite
  • و…

 

موس و کیبورد گیمینگ بی سیم بهتر است و یا با سیم؟

در رابطه با اینکه کدام یک از انواع این موس ها و کیبورد ها مناسب هستند باید اشاره کنیم که این موضوع بستگی به شرایط شخصی پلیرها دارد اما به صورت کلی استفاده از هر کدام از این تجهیزات دارای مزیت ها و معایبی هستند.

به عنوان مثال: صفحه کلید و موس بی سیم ممکن است که در طی بازی به شکل ناگهانی با اتمام باتری مواجه شوند و از کار بیفتند که در این حالت بازی با شکست مواجه می شود. علاوه بر آن مصرف باتری در این تجهیزات بسیار زیاد است و تهیه باتری مورد نیاز برای انها هزینه بر است.

اما صفحه کلید و ماوس با سیم از این مشکلات برخوردار نیستند و در عوض پلیرها در به کار بردن آنها با مزاحمت سیم مواجه هستند و نمی توانند که فاصله خود از کامپیوتر را تنظیم کنند.

کلام پایانی:

موس و کیبورد گیمینگ را برای شما پلیرهای عزیزی که قصد تهیه موس و کیبورد دارید، در فروشگاه یانگ سنتر مورد بررسی قرار دادیم تا بدانید کدام یک از این موارد برای شما بهتر و مناسب تر است.

با این وجود می توانید با اطلاعاتی که در اختیار دارید، تجهیزات مورد نظر خود را تهیه کنید.

 

<<بیشتر بخوانید>>

مبدل موس و کیبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *