بلاگ

تفاوت و کاربردهای ماوس های سیم دار و بی سیم

خرید موس و کیبورد

تفاوت و کاربردهای ماوس های سیم دار و بی سیم چیست؟ در این مقاله می خواهیم به تفاوت و کاربردهای ماوس های سیم دار و بی سیم بپردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ماوس سیمی یا بی سیم کدام را انتخاب کنیم؟

ماوس سیمی یا بی سیم کدام را انتخاب کنیم؟

تعویض ماوس خود با قیمت ارزان آسان است تا زمانی که بدانید چه می خواهید. حتی اگر صفحه لمسی و پدهای لمسی مد روز باشند، ماوس قدیمی خوب یکی از لوازم جانبی ضروری برای استفاده از رایانه شخصی در زمانی که می‌خواهید دقت بیشتری داشته باشید، باقی می‌ماند. موس‌های بی‌سیم یا سیمی می‌توانند قیمتشان افزایش پیدا کند، اما مدل‌های ارزان‌قیمت زیادی برای کاربرانی وجود دارد که به دنبال قابلیت‌های اساسی یک ماوس هستند. چه یک بازیکن، یک طراح گرافیک یا صرفا یک کاربر رایانه شخصی باشید، طیف وسیعی از ماوس ها با هر قیمتی موجود است. برای بازیکن ها، پیدا کردن یک ماوس ارزان می‌تواند کمی پیچیده‌تر باشد، اما برخی از برندها قیمت‌ها را نیز پایین می‌آورند همچنین شما میتوانید برای خرید موس و کیبورد از وبسایت ما اقدام کنید.

تفاوت ماوس بی سیم با سیم دار چیست؟

خرید ماوس ارزان دیگر لزوما مترادف با بی کیفیتی نیست و حتی می توانید مدل هایی با کابل یا بدون کابل و حتی ماوس های بازی ارزان قیمت پیدا کنید. موس های بی سیم روز به روز محبوب تر می شوند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. ماوس سیمی کابلی را تحمیل می‌کند که می‌تواند در استفاده و حرکت ماوس اختلال ایجاد کند، که در مورد کامپیوتر لپ‌تاپ به حجم بیشتری نیاز دارد و مانند همه سیم‌ها، می‌تواند در درازمدت باعث ایجاد مشکل در قابلیت اطمینان ماوس شود.

یک ماوس بی سیم بر این محدودیت ها غلبه می کند. حرکات شما دیگر با یک نخ خیلی کوتاه که در هم می‌پیچد، مختل نمی‌شود، موس شما می‌تواند داخل کیف شما بیفتد و بلافاصله با لپ‌تاپ یا تبلت استفاده شود. با این حال، موس‌های بی‌سیم به شارژ مجدد منظم نیاز دارند، و بازیکن هایی که به دقت نیاز دارند، همیشه ماوس سیمی را ترجیح می‌دهند، که قابل اعتمادتر است و مستعد خرابی نیست. با این حال مراقب باشید: یک موس بازی ارزان قیمت این خطر را به همراه دارد که مجبور به تغییر مکرر آن شوید.

ماوس بی سیم

ماوس بی سیم

اگر کامپیوتر دارید، احتمالا به صفحه کلید و ماوس نیاز دارید. اکثر مردم از ماوس بی سیم غفلت می کنند. یک وسیله جانبی که به سادگی برای کلیک و انتخاب با دکمه ها استفاده می شود، ماوس رایانه شخصی ضروری است. به همین دلیل بهتر است آن را خوب انتخاب کنید. اما دقیقا چگونه این انتخاب را انجام می دهید؟ دقیقا مشکل همینه اکثر مردم مطمئن نیستند که برای انتخاب یک ماوس خوب از چه معیارهایی استفاده کنند.

برای خرید ماوس بی سیم چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

چه یک ماوس لپ تاپ یا یک ماوس رومیزی باشد، معیارهای انتخاب متفاوتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. در میان همه این معیارها، طراحی ماوس در آخر قرار دارد. و به دلایل خوب، همراه با صفحه کلید، ماوس پرکاربردترین ابزار جانبی کامپیوتر است. بنابراین باید با دقت انتخاب شود. در گذشته ماوس ها فقط سیم کشی می کردند. اما به لطف پیشرفت های تکنولوژیکی، ماوس ها بی سیم شده اند و باعث خوشحالی کاربران شده است. این راهنمای خرید شامل نکاتی فقط برای موس های بی سیم است.

در اینجا معیارهای مختلفی وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک ماوس بی سیم خوب در نظر بگیرید:

کاربردهای ماوس بی سیم

برخی از ماوس های بی سیم دارای USB هستند در حالی که برخی دیگر فقط با بلوتوث کار می کنند. بنابراین، شما باید این معیار را با توجه به رایانه شخصی خود انتخاب کنید. در حالی که اکثر کامپیوترهای امروزی دارای بلوتوث هستند، اما همه آنها از بلوتوث برخوردار نیستند.

پس قبل از خرید ماوس بی سیم خود در مورد آن فکر کنید. زیرا اگر مدلی را انتخاب کنید که از طریق USB وصل شود نمی توانید از ماوس خود استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر ماوس فقط از طریق بلوتوث کار می کند و کامپیوتر شما این قابلیت را ندارد، باز هم ماوس شما برای شما کاملا بی استفاده خواهد بود.

وزن

بسته به استفاده شما، به یک ماوس کم و بیش سبک نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، بازیکنان بازی ها و طراحان گرافیک به ماوسی نیاز دارند که سبک باشد و خیلی بزرگ نباشد تا بتوانند به راحتی با آن کار کنند. برخی از ماوس ‌ها این ویژگی را دارند که با وزنه‌های کوچکی فروخته می‌شوند که می‌توانید داخل آن قرار دهید یا موس را بردارید. به این ترتیب وزن ماوس را به دلخواه تنظیم می کنید.

برای جهت اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت و کاربردهای ماوس های سیم دار و بی سیم می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *